CHUDY_13 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Witam może ktoś pomoże 1.8T BEX Q auto przyspiesza lecz z przerywaniem jak by takie bujanie-falowanie mocy podczas przyspieszania co może być przyczyną dodam że turba nie odcina i auto ciagnie do odcinki lecz z takim falami czy w logach dynamicznych to wyjdzie co jest przyczyną... Mam także LPG lecz problem występuje na benzynie jak i na gazie czy te kanały ogarną to wszystko 002+033, 020+003, 115+118 Dzięki za jakąkolwiek pomoc i odzew Pozdrawiam PIONA
sitar Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Nie masz błędów z wypadaniem zapłonu?
CHUDY_13 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2018 No właśnie błędu żadnego niema z wypadaniem zapłonu a te kanały co podałem to będą dobre???
Łukasz13 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Tak beda dobre.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
CHUDY_13 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2018 A czy logi statyczne też warto zrobić chodzi mi o te kanały 002+033+032 i 015+016 czy z nich może coś wyjść
hosearkadio Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 przyczyną moze być przycinający się zaworek n75
CHUDY_13 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2018 A wiec witam logi zrobione przed logami był jeden bład a mianowicie 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent po usunięciu błędu wyszły takie logi dodam ze po usunięciu tego błędu i podczas robienia logów nie było odczuwalne falowanie/bujanie mocy podczas przyspieszania choć będę to jeszcze testował o to logi dynamiczne i statyczne proszę o analizę jak i o pomoc co jest nie tak pod kontem logów z góry wielkie dzięki za zainteresowanie tematem pozdrawiam DYNAMICZNE http://vaglogi.pl/log-002_033_h40Wt.html http://vaglogi.pl/log-020_003_11zegXK.html http://vaglogi.pl/log-115_118_gyA7Pm1.html STATYCZNE http://vaglogi.pl/log-002_033_032_XFsd2J.html http://vaglogi.pl/log-015_016_8l5e8.html
przem8 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem pod obciążeniem.
Łukasz13 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Sprawdz dolot na początek pod kątem nieszczelności, masz troche zaniżone nie stabilne odczyty z przepływki, możliwe że jest gdzieś dziura lub coś nie tak z przepływką.
CHUDY_13 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2018 Sprawdziłem szczelność w dolocie używając płynu do naczyń i wody i szukając pojawiających się bąbelków nic nie zauważyłem lecz ta diagnoza jakoś mnie nie przekonała do końca będę musiał to sprawdzić inaczej używając kompresora powietrza jedynie co zrobiłem to podkręcałem wszystkie widoczne opaski!!! Szukając nie szczelności w dolocie znalazłem pęknięty przewód/wąż od odmy wychodzący od skrzyni korbowej o nr 06A103213F zdjęcie poniżej jutro wymiana i niewiem czy to ma jakiś wpływ na falowanie mocy podczas przyspieszania??? W sobotę lub niedzielę będę miał okazję podmienić przepływomierz a więc zobaczę czy będzie jakaś różnica ewentualnie zrobię log dynamiczny przepływomierza??? Mam jeszcze pytanie bo nie do końca znam się na wartościach z logów i niewiem czy dobrze odczytuje a wiec czy N75 dobrze pracuje tzn czy ma dobre wartości według logów czy jest coś nie tak bo z tego co widzę po logach to z początku N75 ładuje a potem spada i turbo trochę późno wstaje, przepływomierz zaniża tak jak Łukasz13 zauważył i jest spalanie stukowe najbardziej wypada 4 cylinder!!!! Będę bardzo wdzięczny za pomoc z góry Wielkie Dzięki i sorry za taki list Pozdrawiam
przem8 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 (edytowane) 10 minut temu, CHUDY_13 napisał: jest spalanie stukowe najbardziej wypada 4 cylinder!!!! Akurat stuki mieszczą się w normie, napraw kolanko i jak wyeliminujesz nieszczelność dolotu to zrób logi. Jak dalej będzie falować przepływ to podmień tą przepływkę. Turbo aż tak późno nie wstaje Edytowane 25 Stycznia 2018 przez przem8
CHUDY_13 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2018 (edytowane) Witam a wiec tak przewód od odmy wychodzący od skrzyni korbowej WYMIENIONY. Dokręciłem i poodciskałem jeszcze raz wszystkie jakie miałem możliwość opaski od przewodów do wszystkich mi się nie udało dostać!!! Zrobiłem test szczelności dolotu kompresorem pryskając płynem z woda i jedyne co usłyszałem to delikatne mało co słyszalne uchodzące(pierdzące) powietrze w rejonie ezektora i dwóch zaworków zwrotnych to wszystko jest bardzo blisko siebie wręcz w jednym miejscu zlokalizowane-żadne bąbelki powietrza mi się nie pokazywały jedynie bardzo cichy głos "PIERDZENIA". Zdecydowałem się jeszcze na własne ryzyko wyczyścić przepływomierz powietrza wyczyściłem go izopropanolem i założyłem po tym wszystkim jazda testowa i logi dynamiczne grupy 002+033 i 115+118 i o dziwo auto przestało aż tak mocno falować podczas przyspieszania jest falowanie ale lekko odczuwalne jedzie zdecydowanie lepiej dla mnie na wielki plus i tak naprawdę nie wiem co mogło pomóc czy czyszczenie przepływomierza czy była jakaś nieszczelność na opaskach czy aż tak wpłynoł na to wymieniony uszkodzony przewód skrzyni korbowej!!!!! Poniżej zamieszczam logi!!!! Proszę o wasze opinie POZDRAWIAM http://vaglogi.pl/log-115_118_97N9E3m.html http://vaglogi.pl/log-002_033_XFBBD.html Edytowane 31 Stycznia 2018 przez CHUDY_13
przem8 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) Wartości przepływu się zwiększyły ale dalej są wahania góra, dół. Jest trochę ubogo. Turbo ok. Edytowane 31 Stycznia 2018 przez przem8
CHUDY_13 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 W takim razie gdzie jeszcze szukać przyczyny!!! Możliwe że może być źle wystrojona mapa!!!
przem8 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Podmień przepływkę jak masz możliwość
Łukasz13 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Dokładnie tak, podmień na inna jak masz możliwość i zrób 002+033.
CHUDY_13 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 OK na jutro jestem umówiony na podmianę przepływomierza mam nadzieje ze uda mi się zrobić log 002+033 A powiedzcie mi czy zawór DV może mieć coś z tym wspólnego bo dziś go sprawdzałem i jak wciskałem tłoczek i zatkałem grzybek to zawór trzyma lecz troszkę opuszcza się w dól czy ten zawór po zatkaniu grzybka powinien się utrzymywać na samej górze bez jakiego kol-wiek opadania czy troszkę może opaść!!!
CHUDY_13 Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 (edytowane) Witam dzisiaj podmieniłem przepływomierz i jazda testowa + log dynamiczny tylko ze zrobiłem tylko grupę 002 mój błąd..... jazda testowa po zmianie przepływki na + czuc róznice ale co mnie zaniepokojiło to to ze przed zrobieniem loga zobaczyłem czy sa bledy i wskoczyło takie coś 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Po skasowaniu błędu błąd już niewyskakuje dziwne z czego ten bład mogł wyskoczyc??? Nastepnie log dynamiczny wykonałem go dwa razy tzn x2-002 i cos jest nie halo bo między pierwszym a drugim logiem jest spora różnica!!! Co moze byc przyczyna ponizej logi http://vaglogi.pl/log-002_nFf9M0.html http://vaglogi.pl/log-002_au3T9e5.html Edytowane 1 Lutego 2018 przez CHUDY_13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się