Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czarny Avant Brillantschwarz, Competition+, Black Edition, 2.0tdi 195km 399nm. Eibach pro kit, Rotor 19" 9j et33, Fotele rs, Beuafort gc1..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ktoś kto kupi powinien być zachwycony a nie tylko zadowolony ??

Opublikowano
  W dniu 22.04.2019 o 13:24, tomi790 napisał(a):

Ktoś kto kupi powinien być zachwycony a nie tylko zadowolony ??

Rozwiń  

Zgadza się. Mało kto tak dba o auto. 

Opublikowano
  W dniu 22.04.2019 o 10:17, MaciekPL napisał(a):

Czas na montaż, jeszcze olej itd. Czekają już w aucie. W czerwcu lub w lipcu na dłuższym urlopie heble wleca. 

Turbina, sprzęgło wraz z dwumasem, ic , amortyzatory wraz z sprężynami. Akumulator w 2017r.  Większość rzeczy wymienionych w tym aucie, ktoś kto kupi to auto będzie zadowlony heh. 

IMG_20190422_120930.jpg

Rozwiń  

To auto to naprawde perełka, dobra robota Maciek to mi się podoba? czekamy na efekt strojenia...?

 

Opublikowano

Gdzie kupowałeś amortyzatory ? Pl czy De i jaka twardość. Pytam bo moje zaczynaj się pocić z tylu i również czas zmienić :)

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 22.04.2019 o 21:24, RaV22K napisał(a):

Gdzie kupowałeś amortyzatory ? Pl czy De i jaka twardość. Pytam bo moje zaczynaj się pocić z tylu i również czas zmienić :)

Rozwiń  

Kupiłem w Pl, ja zmieniałem sprężyny dlatego przy jednej robocie wsadzilem też nowe amorki. Standardowo były 1be i takie zostały zamontowane. Pytałem na forum u nas i stwierdzili że pod eibach pro kit będzie to dobrze współpracowało, na 1bv było by trochę twardsze.

Edytowane przez MaciekPL
Opublikowano

Podeślij proszę linka lub namiary na sklep.

Opublikowano

Taka paczka dziś przyszła, polecany zestaw.. Wystarczający i wejdzie pod większość felg bez zmartwienia chyba ? 

 

IMG_20190424_152316.jpg

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

To masz pod 320?

Opublikowano
  W dniu 24.04.2019 o 17:13, kamelus_ napisał(a):

To masz pod 320?

Rozwiń  

345mm przód i 330mm tył, komplet z s4. 

Opublikowano
  W dniu 24.04.2019 o 17:35, MaciekPL napisał(a):

345mm przód i 330mm tył, komplet z s4. 

Rozwiń  

Zestawik fajny:thumbup:

Będzie już hamowało. Wiem po swoich choć mam 320/288.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
  W dniu 24.04.2019 o 17:35, MaciekPL napisał(a):

345mm przód i 330mm tył, komplet z s4. 

Rozwiń  

No napewno różnica będzie :thumbup1:

Ja bym jednak przemyślał czterotłok np z SQ5. Ja tak chyba zrobię jak swoje zjadę.

Edytowane przez kamelus_
Opublikowano
  W dniu 24.04.2019 o 17:46, kamelus_ napisał(a):

No napewno różnica będzie :thumbup1:

Ja bym jednak przemyślał czterotłok np z SQ5. Ja tak chyba zrobię jak swoje zjadę.

Rozwiń  

To już duży hebel, nie we wszystkie felgi podejdzie. Ty tam masz moc ? możesz pakować ? 

Opublikowano
  W dniu 24.04.2019 o 17:49, MaciekPL napisał(a):

To już duży hebel, nie we wszystkie felgi podejdzie. Ty tam masz moc ? możesz pakować ? 

Rozwiń  

Jest pretekst żeby w zimie na 19" latać :polew:

Opublikowano
  W dniu 24.04.2019 o 17:46, kamelus_ napisał(a):

No napewno różnica będzie :thumbup1:

Ja bym jednak przemyślał czterotłok np z SQ5. Ja tak chyba zrobię jak swoje zjadę.

Rozwiń  

W sq5 są dwa tłoki. Mam takie zaciski. Tarcza 380mm. Niestety tarcze pod ten zacisk mam w cenie 870zl za szt zimmermann lub ori tarcza 1200zl szt. 

Hebel konkret ale felga minimum 18 i to nie każda więc bezpieczniej dać 19stke.

 

IMG_20190419_132449.jpg

abc5e6864d39b4bc17759a3708c2.jpeg

Opublikowano

Maciek, bardzo dobry zestaw który bez problemu daje radę ??. 345/330 jest o niebo lepszy niż standardowy zestaw.

Reszta pisze żeby wrzucać heble jak w furach, ktore mają po 400 koni, a tutaj większość jeździ klekotami tedei ???

Opublikowano
  W dniu 24.04.2019 o 18:57, tomi790 napisał(a):

Maciek, bardzo dobry zestaw który bez problemu daje radę ??. 345/330 jest o niebo lepszy niż standardowy zestaw.

Reszta pisze żeby wrzucać heble jak w furach, ktore mają po 400 koni, a tutaj większość jeździ klekotami tedei ???

Rozwiń  

+1

2.0 TDI ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
  W dniu 24.04.2019 o 18:57, tomi790 napisał(a):

Reszta pisze żeby wrzucać heble jak w furach, ktore mają po 400 koni, a tutaj większość jeździ klekotami tedei ???

Rozwiń  

A jaka to różnica czy lecisz np. 200km/h i musisz się zatrzymać/wyhamować? 

I w tym jest potrzebny dobry hamulec i w tamtym też......

Edytowane przez Adam87
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Można powiedzieć że teraz to auto jakoś jedzie, wyszło 217ps 455nm. Wkleje wykres jak odbiorę.. ? Trochę się zagadałem z gościem i zapomniałem odebrać z biura. Czuć znowu ta różnice, jak pomyślę jaki był to muł seryjnie to szkoda gadać heh. Fajnie idzie od 0-100 oraz od 100-200km/h. Więcej zobaczę jak będę wracał do DE zobaczyny co z tego wyszło. 

Opublikowano

To dawaj ten wykres:buhaha:

Opublikowano
  W dniu 24.04.2019 o 18:57, tomi790 napisał(a):

Maciek, bardzo dobry zestaw który bez problemu daje radę ??. 345/330 jest o niebo lepszy niż standardowy zestaw.

Reszta pisze żeby wrzucać heble jak w furach, ktore mają po 400 koni, a tutaj większość jeździ klekotami tedei ???

Rozwiń  

Wszystko zależy z jakiego rozmiaru się startuje. 3.0TDI na starcie ma większe hamulce niż 2.0 TDI a oba auta pojadą równie szybko.

Ja  u siebie w B6 1.9TDI  zmieniłem standardowe tarcze: 280/240 na zestaw od 3.0 TDI czyli 320/288: tarcze Zimmermann i klocki Ferodo premier.

Obawiałem się czy różnica będzie warta wydanej kasy, szczególnie, że jeżdżę raczej spokojnie. Na szczęście pokusa dużych hamulców wygrała.

Hamulce są dużo pewniejsze, łapią mocniej i po prostu czuję, że jest pewniej. Siedząc za kierownicą może tak tego nie czuć bezpośrednio bo wiem kiedy hamuję i trzymam się kierownicy, ale już na fotelu pasażera czuć bardziej. Widzę różnicę jak siedzę na prawy.
Ma też oczywiście znaczenie dobra opona (u mnie Pirelli P7), bo na nic dobre hamulce jak opona nie trzyma. Różnicę czuć także jak się człowiek przesiądzie do auta z małymi tarczami, bo człowiek się szybko do dobrego przyzwyczaja.

Gdy wybrałem się autem na tor Kielce byłem w stanie jeździć pełnym ogniem przez godzinę. Hamulce dawały radę bez najmniejszego problemu.

Zaliczyłem też kilka hamowań przy prędkościach autostradowych+. Trzeba patrzyć w lusterko czy ktoś nam w bagażniku nie parkuje ?

Ciekawym efektem ubocznym okazało się zdecydowanie mniejsze zużycie tarcz/klocków. Jak napisałem, jeżdżę płynnie, powiedzmy trasa/miasto w proporcji 50/50. Klocki wymieniłem po około 100 tysiącach.

W każdym kolejnym aucie będzie to pierwszy z modów, który zrobię.

  • Pomoc techniczna 1
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...