Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czarny Avant Brillantschwarz, Competition+, Black Edition, 2.0tdi 195km 399nm. Eibach pro kit, Rotor 19" 9j et33, Fotele rs, Beuafort gc1..


MaciekPL

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, tomi790 napisał:

Ktoś kto kupi powinien być zachwycony a nie tylko zadowolony ??

Zgadza się. Mało kto tak dba o auto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, MaciekPL napisał:

Czas na montaż, jeszcze olej itd. Czekają już w aucie. W czerwcu lub w lipcu na dłuższym urlopie heble wleca. 

Turbina, sprzęgło wraz z dwumasem, ic , amortyzatory wraz z sprężynami. Akumulator w 2017r.  Większość rzeczy wymienionych w tym aucie, ktoś kto kupi to auto będzie zadowlony heh. 

IMG_20190422_120930.jpg

To auto to naprawde perełka, dobra robota Maciek to mi się podoba? czekamy na efekt strojenia...?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie kupowałeś amortyzatory ? Pl czy De i jaka twardość. Pytam bo moje zaczynaj się pocić z tylu i również czas zmienić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, RaV22K napisał:

Gdzie kupowałeś amortyzatory ? Pl czy De i jaka twardość. Pytam bo moje zaczynaj się pocić z tylu i również czas zmienić :)

Kupiłem w Pl, ja zmieniałem sprężyny dlatego przy jednej robocie wsadzilem też nowe amorki. Standardowo były 1be i takie zostały zamontowane. Pytałem na forum u nas i stwierdzili że pod eibach pro kit będzie to dobrze współpracowało, na 1bv było by trochę twardsze.

Edytowane przez MaciekPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka paczka dziś przyszła, polecany zestaw.. Wystarczający i wejdzie pod większość felg bez zmartwienia chyba ? 

 

IMG_20190424_152316.jpg

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, kamelus_ napisał:

To masz pod 320?

345mm przód i 330mm tył, komplet z s4. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, MaciekPL napisał:

345mm przód i 330mm tył, komplet z s4. 

Zestawik fajny:thumbup:

Będzie już hamowało. Wiem po swoich choć mam 320/288.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, MaciekPL napisał:

345mm przód i 330mm tył, komplet z s4. 

No napewno różnica będzie :thumbup1:

Ja bym jednak przemyślał czterotłok np z SQ5. Ja tak chyba zrobię jak swoje zjadę.

Edytowane przez kamelus_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kamelus_ napisał:

No napewno różnica będzie :thumbup1:

Ja bym jednak przemyślał czterotłok np z SQ5. Ja tak chyba zrobię jak swoje zjadę.

To już duży hebel, nie we wszystkie felgi podejdzie. Ty tam masz moc ? możesz pakować ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, MaciekPL napisał:

To już duży hebel, nie we wszystkie felgi podejdzie. Ty tam masz moc ? możesz pakować ? 

Jest pretekst żeby w zimie na 19" latać :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, kamelus_ napisał:

No napewno różnica będzie :thumbup1:

Ja bym jednak przemyślał czterotłok np z SQ5. Ja tak chyba zrobię jak swoje zjadę.

W sq5 są dwa tłoki. Mam takie zaciski. Tarcza 380mm. Niestety tarcze pod ten zacisk mam w cenie 870zl za szt zimmermann lub ori tarcza 1200zl szt. 

Hebel konkret ale felga minimum 18 i to nie każda więc bezpieczniej dać 19stke.

 

IMG_20190419_132449.jpg

abc5e6864d39b4bc17759a3708c2.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek, bardzo dobry zestaw który bez problemu daje radę ??. 345/330 jest o niebo lepszy niż standardowy zestaw.

Reszta pisze żeby wrzucać heble jak w furach, ktore mają po 400 koni, a tutaj większość jeździ klekotami tedei ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, tomi790 napisał:

Maciek, bardzo dobry zestaw który bez problemu daje radę ??. 345/330 jest o niebo lepszy niż standardowy zestaw.

Reszta pisze żeby wrzucać heble jak w furach, ktore mają po 400 koni, a tutaj większość jeździ klekotami tedei ???

+1

2.0 TDI ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tomi790 napisał:

Reszta pisze żeby wrzucać heble jak w furach, ktore mają po 400 koni, a tutaj większość jeździ klekotami tedei ???

A jaka to różnica czy lecisz np. 200km/h i musisz się zatrzymać/wyhamować? 

I w tym jest potrzebny dobry hamulec i w tamtym też......

Edytowane przez Adam87
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można powiedzieć że teraz to auto jakoś jedzie, wyszło 217ps 455nm. Wkleje wykres jak odbiorę.. ? Trochę się zagadałem z gościem i zapomniałem odebrać z biura. Czuć znowu ta różnice, jak pomyślę jaki był to muł seryjnie to szkoda gadać heh. Fajnie idzie od 0-100 oraz od 100-200km/h. Więcej zobaczę jak będę wracał do DE zobaczyny co z tego wyszło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.04.2019 o 20:57, tomi790 napisał:

Maciek, bardzo dobry zestaw który bez problemu daje radę ??. 345/330 jest o niebo lepszy niż standardowy zestaw.

Reszta pisze żeby wrzucać heble jak w furach, ktore mają po 400 koni, a tutaj większość jeździ klekotami tedei ???

Wszystko zależy z jakiego rozmiaru się startuje. 3.0TDI na starcie ma większe hamulce niż 2.0 TDI a oba auta pojadą równie szybko.

Ja  u siebie w B6 1.9TDI  zmieniłem standardowe tarcze: 280/240 na zestaw od 3.0 TDI czyli 320/288: tarcze Zimmermann i klocki Ferodo premier.

Obawiałem się czy różnica będzie warta wydanej kasy, szczególnie, że jeżdżę raczej spokojnie. Na szczęście pokusa dużych hamulców wygrała.

Hamulce są dużo pewniejsze, łapią mocniej i po prostu czuję, że jest pewniej. Siedząc za kierownicą może tak tego nie czuć bezpośrednio bo wiem kiedy hamuję i trzymam się kierownicy, ale już na fotelu pasażera czuć bardziej. Widzę różnicę jak siedzę na prawy.
Ma też oczywiście znaczenie dobra opona (u mnie Pirelli P7), bo na nic dobre hamulce jak opona nie trzyma. Różnicę czuć także jak się człowiek przesiądzie do auta z małymi tarczami, bo człowiek się szybko do dobrego przyzwyczaja.

Gdy wybrałem się autem na tor Kielce byłem w stanie jeździć pełnym ogniem przez godzinę. Hamulce dawały radę bez najmniejszego problemu.

Zaliczyłem też kilka hamowań przy prędkościach autostradowych+. Trzeba patrzyć w lusterko czy ktoś nam w bagażniku nie parkuje ?

Ciekawym efektem ubocznym okazało się zdecydowanie mniejsze zużycie tarcz/klocków. Jak napisałem, jeżdżę płynnie, powiedzmy trasa/miasto w proporcji 50/50. Klocki wymieniłem po około 100 tysiącach.

W każdym kolejnym aucie będzie to pierwszy z modów, który zrobię.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...