marhiw Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Witam Czy wszystkie przeguby audi a4 z podobnych lat np 95,96,97 pasuja do kazdego modelu z tych lat? Czym sie kierowac kupujac uzywany przegub np od anglika?
marhiw Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 czy moglbym poprosic o pelna odpowiedz na moje pytanie? Bo np ja mam silnik 1,8 bez turbo.A np znajde przeguby od audi 1,8 z turbo np to czy beda pasowac do mojego zwyklego 1,8?? Albo np od 1,6 beda pasowac do 1,8?
Nosfer Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 są różne.. To jest pełna odpowiedź na twoje pytanie.. Przeguby z różnych lat do różnych modeli są/mogą być różne.. Czym sie kierowac kupujac uzywany przegub np od anglika? Niczym się nie kierować - musisz kupić taki sam jak masz u siebie.. Ja bym pokierował się rozsądkiem: Nowy przegub Lobro do ADR-a kosztuje 150zł.. Używany przegub, nie wiem ile kosztuje.. połowę tego ? A nie wiadomo co za shit kupisz.. Opłaca się ?
marhiw Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 niby wiem ale mam znajomego ktory sprowadza angliki na czesci i on zalatwilby mi takie ktore nie stukaja za 50 zl obydwa.Czyli musi byc od 1,8.
Bartass Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 1.8 t ma chyba grubszą półośkę więc nawet nie wsadzisz od 1.8t do 1.8 i radzę Ci kup nowe
spetsnaz Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 czy moglbym poprosic o pelna odpowiedz na moje pytanie? Bo np ja mam silnik 1,8 bez turbo.A np znajde przeguby od audi 1,8 z turbo np to czy beda pasowac do mojego zwyklego 1,8?? Albo np od 1,6 beda pasowac do 1,8? Kolego trochę chęci do wyszukiwania!!! musisz kupić przegub 8D0498099B (zamiennik SPIDAN 22681 - koszt około 200 PLN). Zewn. uzębienie, od strony koła: 33 Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 30 Skrawanie: bez rowka w wewnętrznym elemencie Ilość zębów, obręcz ABS: 45 Montowany był w silnikach 1Z, ADP, ADR, AEB, AFY, AFN, AFF, AHL i AHU.
Nosfer Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Kolego musisz kupić przegub 8D0498099B (zamiennik SPIDAN 22681 - koszt około 200 PLN). marhiw TOM77 - ma zamienniki Lobro po ok. 150
chemik29 Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 Cześć. Nie kupuj żadnych tanich zamienników, ja kupiłem przeguby polskie firmy Hart 87.50 za sztukę wymieniłem obydwa no i było ok jak wyjechałem ale tylko jakieś 100 metrów tylko strzeliło i przegub z prawej strony rozleciał sie w mak.
maniek598 Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 co jak co ale przeguby kupuje się nowe ! używany pykający przegub można wymyć, wyczyścić i dobrze nasmarować i nie będzie pstrykał ale ... przez miesiąc . wtedy przejedziesz się autem, powiesz że "biore bo nie pstrykają" a tu za jakiś czas ... i lecisz do sklepu po nowe ori lobro (150-170 zł sztuka)[br]Dopisany: 06 Luty 2009, 07:31_________________________________________________ps . w tych furaczach są takie jak u Ciebie AUDI A4 (8D2, B5) 1.6 (1995.01 - 2000.07); 1595 ccm - 100 KM/74 kW; Silnik: ADP; AHL; ANA; ARM 1.8 (1995.01 - 2000.11); 1781 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: ADR; APT; ARG; AVV 1.8 T (1995.01 - 2000.11); 1781 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: AEB; ARK; APU; ANB; AWT 1.9 TDI (1995.01 - 2000.11); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: 1Z; AHU; AHH 1.8 quattro (1995.01 - 2000.11); 1781 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: ADR; APT; ARG 1.8 T quattro (1995.01 - 2000.11); 1781 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: AEB; ANB; APU; ARK; AWT 1.9 TDI (1995.10 - 2000.11); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AVG; AFN 1.9 TDI quattro (1996.09 - 2000.11); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AFN; AVG 1.8 (1995.01 - 2000.11); 1781 ccm - 129 KM/95 kW 1.9 TDI (1995.12 - 2000.11); 1896 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AFF 1.8 (1995.04 - 2000.11); 1781 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AFY 1.8 quattro (1995.07 - 2000.11); 1781 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AFY # AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.6 (1996.03 - 2000.07); 1595 ccm - 100 KM/74 kW; Silnik: ADP; AHL; ANA; ARM 1.8 (1996.02 - 2001.09); 1781 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: ADR; APT; ARG; AVV 1.8 T (1996.03 - 2001.09); 1781 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: AEB; ANB; APU; ARK; AWT 1.9 TDI (1996.02 - 2001.09); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: 1Z; AHU; AHH 1.9 TDI (1996.02 - 2001.09); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AFN; AVG 1.8 quattro (1996.01 - 2001.09); 1781 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: ADR; APT; ARG 1.8 T quattro (1996.01 - 2001.09); 1781 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: AEB; ANB; APU; ARK; AWT 1.9 TDI quattro (1996.09 - 2001.09); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AFN; AVG 1.9 TDI (1996.03 - 2001.09); 1896 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AFF 1.8 (1995.07 - 2001.09); 1781 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AFY 1.8 quattro (1995.07 - 2001.09); 1781 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AFY # AUDI A6 (4B, C5) 1.8 T (1997.01 - 2005.01); 1781 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: AEB; AWL; ANB; APU; ARK; AWT 1.8 (1997.07 - 2005.01); 1781 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: AJP; AQE; ARH; ANQ 1.8 (1997.05 - 2005.01); 1781 ccm - 116 KM/85 kW; Silnik: AFY # AUDI A6 Avant (4B, C5) 1.8 (1997.12 - 2005.01); 1781 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: AJP; AQE; ARH 1.8 T (1997.12 - 2005.01); 1781 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: AEB; ANB; APU; ARK; AWT 1.8 (1998.02 - 2005.01); 1781 ccm - 116 KM/85 kW; Silnik: AFY # SKODA SUPERB (3U4) 2.0 (2002.02 - ???); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AZM # VW PASSAT (3B2) 1.6 (1996.10 - 2000.11); 1595 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: AHL; ANA; ARM; ADP 1.8 (1996.10 - 2000.11); 1781 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: ADR; APT; ARG 1.8 T (1996.10 - 2000.11); 1781 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: AEB; ANB; APU 2.3 VR5 (1996.10 - 2000.11); 2324 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: AGZ 1.9 TDI (1996.10 - 2000.11); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: AHU; AHH 1.8 (1997.01 - 2000.11); 1781 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AFY # VW PASSAT (3B3) 2.0 (2000.11 - 2005.05); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AZM; BFF # VW PASSAT Variant (3B5) 1.6 (1997.06 - 2000.11); 1595 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: AHL; ANA; ARM; ADP 1.8 (1997.06 - 2000.11); 1781 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: ADR; APT; ARG 1.8 T (1997.06 - 2000.11); 1781 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: AEB; ANB; APU 2.3 VR5 (1997.06 - 2000.11); 2324 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: AGZ 1.9 TDI (1997.06 - 2000.11); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: AHU; AHH 1.8 (1997.06 - 2000.11); 1781 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AFY # VW PASSAT Variant (3B6) 2.0 (2000.11 - 2005.05); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AZM
Dev Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 spidan 22681 kosztuje w I-carsie 130 zł kilka dni temu kupowałem
mA4ciek Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 kolego nie ma co oszczędzać na takich rzeczach, moje przeguby firmy "kungfuszałpał" (coś po 90zł/szt) na 19' wytrzymały niecałe 2 miesiące. Teraz wybór padł na Lobro.
SSHADOWW5 Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Nigdy nie zakładaj używanych , ani nowej taniochy - takie rzeczy tylko solidne
Nosfer Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 kolego nie ma co oszczędzać na takich rzeczach, moje przeguby firmy "kungfuszałpał" (coś po 90zł/szt) na 19' wytrzymały niecałe 2 miesiące. Teraz wybór padł na Lobro. Właśnie wczoraj zobaczyłem, że pękła mi osłona tego przegubu.. 6 miesięcy.. :gwizdanie: 20tyś/km
TOM77 Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Kolego musisz kupić przegub 8D0498099B (zamiennik SPIDAN 22681 - koszt około 200 PLN). marhiw TOM77 - ma zamienniki Lobro po ok. 150 Teraz trochę więcej, niestety przez wysokie Euro Ale nie jest to jakaś ogromna różnica :gwizdanie:
przemek1975 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 koledzy czy te spidan to dobre przeguby czy jakiś szajs ?co mozecie powiedziec na nie
Dibo Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Przegubów nie kupuje się używanych. Po jakimś czasie zaczną Ci te angliki pykać i co zrobisz ? Nie oszczędzisz a jeszcze dołożysz. Jak już kupować to Lobro.
spetsnaz Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 koledzy czy te spidan to dobre przeguby czy jakiś szajs ?co mozecie powiedziec na nie spidan i lobro jest ok
piotrwp4 Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Witam, mi tez pyka przegub ale zaczne moze od tego ze mieszkam obecnie w Hiszpanii i tutej w warsztacie za regeneracje przegubu chcieli 179 euro a nowy cos ponad 250 euro. Wiec zdecydowalem sie na kupno przegubu w Polsce wyslalem 100 euro i siostrzyczka ktora pracuje w inter carsie kupila mi dwa przeguby firmy SPIDAN Orginal GKN Parts zaplacila 142 zl za sztuke i pare innych czesci przy okazij mysle ze postapilem dobrze???
Dev Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Witam, mi tez pyka przegub ale zaczne moze od tego ze mieszkam obecnie w Hiszpanii i tutej w warsztacie za regeneracje przegubu chcieli 179 euro a nowy cos ponad 250 euro. Wiec zdecydowalem sie na kupno przegubu w Polsce wyslalem 100 euro i siostrzyczka ktora pracuje w inter carsie kupila mi dwa przeguby firmy SPIDAN Orginal GKN Parts zaplacila 142 zl za sztuke i pare innych czesci przy okazij mysle ze postapilem dobrze??? bardzo dobrze :good: :good:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się