Przemekkk17 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2019 (edytowane) W wolnej chwili pobawie sie tym ogranicznikiem i zabaczymy może to cos zmieni, mam jeszcze jedno pytanie czym jest spowodowane duże spalanie na biegu jalowym. Przy synchronizacji rozrządu zalecają by spalanie na biegu jalowym wynosilo 0,6 a w moim przypadku bardzo ciezko jest zejsc poniżej 1l Edytowane 14 Stycznia 2019 przez Przemekkk17
szalonyharry Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 (edytowane) Dokleje się do tematu bo dalej walcze z tym samym problemem choć jest ciut lepiej . Zacznę od pierwszej sprawy , Uszkodzona przepływka ?? (zrzut ekranu 15) i czy przez to mam zanizona wartość limitera dymu (zrzut 24 i 25 ) Chociaż niewywala mi błęda o jej uszkodzeniu . Ale za to mam takiego 16786 PO402-000 ukłąd recykulacji spalin , natężenie przepływu zaduże . i czy da sie zwiekszyć ciśnienie doładowania na biegu jałowym ? (zrzut ekranu 21) . spróbuje zrobić tez logi dynamiczne ale troche ciezko bo pogoda kiepska i jest ślisko , Edytowane 26 Stycznia 2019 przez szalonyharry zapomniałem dodać pewnej informacji
kamil-vag Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Na postoju to Ty nic nie sprawdzisz tak szczerze... Muszą być dynamiczne. Chociaż ten przepływ 0,0 mg/suw to jest coś nie tak, albo ten program, albo przepływka... Zrób logi Basic Settings grupy 003 i 011
szalonyharry Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 logi dynamiczne . troche ciezko było ale cos udało sie zrobić . No i drugie pytanie da się jakos zwiększyc ciśnienie turbiny na biegu jałowym ? ( skróciłem o jeden obrót sztange ale dalej jednakowo, czy np wykrecic o 1 obrot ogranicznik przy turbinie zeby zmniejszyc szczeline miedzy łopatami ? )
kamil-vag Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Turbiny się nie ustawia pod wskazania na jałowym ? zobacz, że w dynamicznym osiąga odpowiednie ciśnienie. Dlaczego dodajesz zrzuty a nie logi ? Powrzucaj pliki na vaglogi.pl
szalonyharry Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 (edytowane) jak dodaje na ta strone to pisze że tu nic nie ma ; / a i wyskoczył mi jeszcze taki bład 16485 PO 101-000 i w grupie 3 mam cały czas zero , przepływka ? Edytowane 26 Stycznia 2019 przez szalonyharry
kamil-vag Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 To sprobuj tu: http://vaglogger.apphb.com/ Co do błędu kiedy zmieniales filtr powietrza ? Trzeba przejrzec wiazke, wtyczke, jak OK, to przeplywka do podmiany. Possible Solutions Check Intake Air Filter Check Mass Air Flow Sensor (G70) Check Ground Spots Check Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70)
szalonyharry Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 (edytowane) filtry jak i olej zmieniane co roku 10-12 tys km . A na ta stronke też niedam rady dodać ;/ , kiedys chyba się z tymi logami bawiłem i tez niedałem rady więć temu te screeny i na wcześniejszym screenie na biegu jałowym jakies tam wartości przepływka pokazywała , niskie ale pokazywała Edytowane 26 Stycznia 2019 przez szalonyharry
kamil-vag Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Jeszcze tu można próbować: https://log.malonetuning.com/upload A ten wąż między filtrm a turbo masz cały ? Dobrze trzymają opaski ? jedynie tutaj nieszczelność mogłaby zaniżać wskazania MAF, ale to mało prawdopodobne Musisz zrobić porządek z tym MAF-em bo do tych 3 tys masz ograniczenie z niego... W konsekwencji nie będzie jechał tak dynamicznie jak powinien...
szalonyharry Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 (edytowane) https://log.malonetuning.com/chart/246217#H8KLCADDmsKrTFwCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D oo tu sie udało . Tu jest taki podwójny log wykonany . A w grupie 3 exhaust gas actual mam cały czas 0 , wg mnie tam powinny byc wartosci podobne do kolumny wczesniej . Czy to nieświadczy czasem o uszkodzeniu przepływomierza ?? Edytowane 26 Stycznia 2019 przez szalonyharry
kamil-vag Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 No pisałem Ci przecie: Possible Solutions Check Intake Air Filter Check Mass Air Flow Sensor (G70) Check Ground Spots Check Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70) Czyli do sprawdzenia filtr powietrza i rura od niego do turbo, sprawdzenie wtyczki/wiązki, jak OK to MAF masz do podmiany...
szalonyharry Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 oki , wszystko sprawdzone , wyszło na to że przepływka padneła . Podnieniona na 100% sprawna , auto praktycznie jeżdzi tak samo jak na padnietej . Czyli jeździ ale ten dół dalej męczy . Z logów wynika że cały czas mapa jest brana z limitera zadymienia ( ma najniższą wartość , chociaż powinien być po środku) i teraz pytanie jeśli przepływka jest dobra to co może jeszcze zaniżać jego wartośći ? EGR ,zatkany katalizator? Dodam jeszcze że jak kupiłem auto to miałem dziurową chłodniczke spalin ( poprzedni właściciel połaczył weże ze sobą od chłodzenia , a chłodniczke zostawił ) Mnie ona zaś denerwowała i kupiłem używke szczelna . i teraz czy miało by to jakis wpływ że teraz do silnika trafiają zimniejsze spaliny a przedtem gorące? I czy jedyny sposób to jazda do tunera i wysłanie limitera zadymienia w kosmos?
kamil-vag Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Akurat zimniejsze powietrze lepiej powinno wpływac na dynamikę jazdy... ale to taka już czysta teoria... Chcesz żeby to jechało, jedź do tunera, limiter po to jest, żeby nie kopcił dlatego obcina dawkę...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się