Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRE, w którym miejscu zaślepić EGR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam...Wrzuci ktoś fotkę (np ze swojego silnika), w którym dokładnie miejscu się wkłada tą kryzę by zaśpelić egr w BRE...szukam i szukam i nie mogę znaleźć. Wrzucacie fotki ale innych dwulitrówek niż BRE...a cały czas mi poszarpuje tak w zakrese 1600-1800 jet to już wkurzające.

Dzięki.

Opublikowano

jak chcesz na amen zaślepić to przy kolektorze wydechowym odkręcasz rurkę idąca do chodniczki i jeszcze 3 inne śruby trzymające ja i wtedy wkładasz tam blachę.

jeśli chcesz z małym otworkiem to tuz przy EGR odkręcasz rurkę i tam umieszczasz blaszkę (mysi być mocno wyprofilowana, żeby obracający się EGR nie blokował się i generował błędu)

jeśli chcesz na amen zaślepić, to i tak soft trzeba zrobić, bo błąd na blacie będzie (mały przepływ spalin) - równie dobrze można wtyczkę wyjąć od EGR i będzie zamknięty - efekt taki sam

Opublikowano

dzięki pasjonat. kupiłem egr nowy ale to samo w zakresie tych obrotów drży. chciałem spróbować z zaślepieniem go z otworem w blaszczce ale sam nie wiem gdzie to włożyć. Chłopaki z forum pokazują na fotkach zaślepione egry w innych dwulitrówkach...w BRE jest egr z napędem zębatkowym co się wyciera i właśnie on jest z drugiej strony silnika niż pozostałych dwulitrówkach. Kupiłem tą blaszczkę ale z twojej wypowiedzi jest że się wkłada ją w dwa  miejsca....Hmmm....słaby ze mnie mechanik....Ponadto wypinałem już wtykę z niego i silnik się tak samo zachowuje....

Opublikowano

Jesteś pewien, że wtyczkę od EGR wypiąłeś? bo tam "wcześniej" jest od klapy gaszącej/ przepustnicy.  Jeśli tak, to kryza nie pomoże i trzeba szukać w innych miejscach problemu.

Najlepiej przydałoby się logi zrobić, jak nie masz sam kabla, to podjedz na jakiś spot w okolicy i chłopaki pomogą ogarnąć. Wtedy pewnie będzie więcej wiadomo..

Opublikowano (edytowane)

No właśnie moniuch pewnie masz rację. ...musze znaleźć kogoś w wawie lub okolicach. .juz mnie wkurza ta moja motorówka. ..podejrzewam jeszcze E może to być zle ustawienie wałków. .bo wcześniej mi drżal silnik na wolnych obrotach tj. Około 900 do 1000...przedstawił mi jeden wałek ten z prawej strony /odkrecal te sruby na kole/ mechanik jak się stoi przodem do silnika a wyczytałem na naszym forum ze się powinno dwa ustawić tj ssący i wydechowy...no i po tym zabiegu nie drży mi już na niskich tylko w wyższym zakresie....ah wkurzajace..nie mam programu bo podobno ustawienie synchronizacji bym sprawdzil na 4 kanale...może by się coś wyjasnilo..

Poza tym to na pewno od egr wtyczkę wypinalem a  nie od przepustnicy...no tyle to jeszcze umiem...ale nie pomogło. ..buda drzalo jak i z egrem

Edytowane przez Cezy100
Opublikowano
12 godzin temu, Cezy100 napisał:

Poza tym to na pewno od egr wtyczkę wypinalem a  nie od przepustnicy...no tyle to jeszcze umiem...ale nie pomogło. ..buda drzalo jak i z egrem

Jak uszkodzony EGR to odpinanie wtyczki nic nie da. Odkręć, poluzuj 2 śruby, wstaw na próbę kawałek blaszki, dokręć śruby i w drogę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...