krisu91 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Witam mam problem powyżej 3400 spada ciśnienie doładowania raz ciągnie do końca a więcej razy odcina zostało wymienione turbo, czujnik temperatury płynu, czujnik temperatury paliwa, pompa w baku, pompa paliwa wysokiego ciśnienia, przeplywka sprawdzona, n75 też Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 (edytowane) Ze wspomaganiem hamulca nie zauważyłeś problemów ? Może przelotka przewodu podciśnienia przez ścianę grodziową komory silnika sparciała ze starości , albo przewód do niej pęknięty i jak silnik się przemieszcza pod obciążeniem to gubi podciśnienie w układzie ? Oczywiście zakładam że króciec podciśnienia na tandempompie sprawdzony i luźny nie jest ... (podciśnienie w układzie w warunkach drogowych w prawidłowym zakresie ? ). Edytowane 7 Lutego 2018 przez piotrsob1
krisu91 Opublikowano 9 Lutego 2018 Autor Opublikowano 9 Lutego 2018 Wszystko wymienione sprawdzone podcisnienie podczas jazdy wyskakuje błąd 1 bieg wentylatora jak jest zimny ciągnie do końca jak ciepły odcinaWysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 9 Lutego 2018 Opublikowano 9 Lutego 2018 54 minuty temu, krisu91 napisał: Wszystko wymienione sprawdzone podcisnienie podczas jazdy wyskakuje błąd 1 bieg wentylatora jak jest zimny ciągnie do końca jak ciepły odcina Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka I po takim odcięciu żaden błąd w sterowniku silnika się nie zapisuje ? A ten od wentylatora to jaki konkretnie numer błędu ?
krisu91 Opublikowano 9 Lutego 2018 Autor Opublikowano 9 Lutego 2018 Błąd 18080Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 9 Lutego 2018 Opublikowano 9 Lutego 2018 Sterownik silnika widzi problem ze sterowaniem pracą wentylatora chłodnicy (18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-10 - - - Intermittent). Nie znając logiki programu nadzorującego pracę motorówki wykluczyć nie można że to własnie ten błąd nie pozwala dłużej przytrzymać silnika na mocy maksymalnej. Usprawnij auto tak by ten błąd się nie pojawiał a wtedy się okaże czy był przyczyną ..
kamil-vag Opublikowano 9 Lutego 2018 Opublikowano 9 Lutego 2018 Może wtedy temperatura wzrasta na tyle, że ECU inicjuje załączenie wentylatora - co dalej, przekłada się na błąd... przydałby się też log z podglądem na temperaturę...
krisu91 Opublikowano 9 Lutego 2018 Autor Opublikowano 9 Lutego 2018 Dziękuję koledzy za pomoc [emoji3]Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się