Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] 3400 tyś obrotów i spada ciśnienie turbo...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem powyżej 3400 spada ciśnienie doładowania raz ciągnie do końca a więcej razy odcina zostało wymienione turbo, czujnik temperatury płynu, czujnik temperatury paliwa, pompa w baku, pompa paliwa wysokiego ciśnienia, przeplywka sprawdzona, n75 też

 

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

 

 

Opublikowano

Logi prawdę powiedzą. 

 

Opublikowano (edytowane)

Ze wspomaganiem hamulca nie zauważyłeś problemów ?

Może przelotka przewodu podciśnienia przez ścianę grodziową komory silnika sparciała ze starości , albo przewód do niej pęknięty i jak silnik się przemieszcza pod obciążeniem to gubi podciśnienie w układzie ?:eusathink:

Oczywiście zakładam że króciec podciśnienia na tandempompie sprawdzony i luźny nie jest ... :P:decayed: (podciśnienie w układzie w warunkach drogowych w prawidłowym zakresie ? ).

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Wszystko wymienione sprawdzone podcisnienie podczas jazdy wyskakuje błąd 1 bieg wentylatora jak jest zimny ciągnie do końca jak ciepły odcina

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
54 minuty temu, krisu91 napisał:

Wszystko wymienione sprawdzone podcisnienie podczas jazdy wyskakuje błąd 1 bieg wentylatora jak jest zimny ciągnie do końca jak ciepły odcina

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
 

I po takim odcięciu żaden błąd w sterowniku silnika się nie zapisuje ?

A ten od wentylatora to jaki konkretnie numer błędu ?

Opublikowano

Błąd 18080

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Sterownik silnika widzi problem ze sterowaniem pracą wentylatora chłodnicy (18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-10 - - - Intermittent).

Nie znając logiki programu nadzorującego pracę motorówki wykluczyć nie można że to własnie ten błąd nie pozwala dłużej przytrzymać silnika na mocy maksymalnej.

Usprawnij auto tak by ten błąd się nie pojawiał a wtedy się okaże czy był przyczyną ..:decayed::hi:

Opublikowano

Może wtedy temperatura wzrasta na tyle, że ECU inicjuje załączenie wentylatora - co dalej, przekłada się na błąd... przydałby się też log z podglądem na temperaturę... 

Opublikowano

Dziękuję koledzy za pomoc [emoji3]

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...