marecek1522 Opublikowano 8 Lutego 2018 Opublikowano 8 Lutego 2018 jak w temacie ktoś z was zmieniał intercooler w swoim a4 2.0 tfsi mam u siebie zrobione 420km na jeszcze oryginalnym intercoolerze . interesuje mnie jaki największy ic sie zmieści w gre wchodzą tylko tuningowe całe aluminiowe coś ala 600x300x 76 można taki kupić w cenie ok 500zł na wagnera za 3000 mnie nie stać , gdyby ktoś miał jakies info co pasuje bez większych przeróbek chcetnie wysłucham waszego zdania
Kopter Opublikowano 9 Lutego 2018 Opublikowano 9 Lutego 2018 420km na seryjnym IC ? bój się boga Największy który wchodzi bez cięcia niczego to właśnie 600x300x76 z FMIC.pl i chyba nie ma sensu wkładać większego. Podobno po lekkiej rzeźbie zderzaka zmieścisz też 600x300x100.
soczi Opublikowano 9 Lutego 2018 Opublikowano 9 Lutego 2018 Mowa o B8? Bo w profilu masz RS4 B5. Jeśli to jest faktycznie B8 2.0tfsi to 420km to jakaś masakra na seryjnym. Wagner competition?
marecek1522 Opublikowano 9 Lutego 2018 Autor Opublikowano 9 Lutego 2018 Rs4 sprzedane do DE B8 to dupowoz wystrojony był w te mrozy w dolocie temperatury po 40 stopni będę teraz zaglądał do rozrządu to wymienię ic za jednym zamachem, docelowo miał być wagner albo airtec ale 3500 to lekka przesada gdzie za 500zł można kupić 600x300x75
Kopter Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 W dniu 11.02.2018 o 10:10, soczi napisał: To co tam masz zrobione na 420km? Również jestem ciekaw
marecek1522 Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) Standard k04 od peruna wkład pompy wieksze Wtryski DP po montażu ic może pokaże 450km i na razie wystarczy, wiecie może kto ogarnia softu do 8 biegowego tiptronica Edytowane 28 Lutego 2018 przez marecek1522 1
winner4 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 Nie żebym niedowierzał, ale nie licz na 450 na hybrydzie K04 420KM to i tak jest mega wynik. Zresztą przez sam montaż wydajniejszego intercoolera mocy nie przybywa, bardziej chodzi o to, że jak zrobi się cieplej żeby tej mocy tak dużo nie ubywało pod obciążeniem 1
marecek1522 Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 ile będzie to będzie nie mam ciśnienia na moc , ale kilka koni jest do ugraania bo na starym ic ostro cofało już zapłon przez temp w dolocie , pozatym to tylko dupowóz na codzień na weekend jest inny samochód , jeszcze tylko przydałby sie soft na tiptronica bo czasami głupieje i wolno zmienia biegi
wampir Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 Podałem Ci namiar, na dodatek bardzo blisko Ciebie.
pawel-174 Opublikowano 23 Lipca 2020 Opublikowano 23 Lipca 2020 Dość ciekawy temat, dlatego zadam tu pytanie. Czy do A5 600x300x76 1.8 TFSI wejdzie ten icek bez rezania?
gagat3k Opublikowano 11 Września 2020 Opublikowano 11 Września 2020 W dniu 23.07.2020 o 20:33, pawel-174 napisał: Dość ciekawy temat, dlatego zadam tu pytanie. Czy do A5 600x300x76 1.8 TFSI wejdzie ten icek bez rezania? jedynie redukcja 76/55 z tego co pamiętam, rurka do połączenia z ori dolotem i w jakiś sposób przykręcić go. Ja mam dospawane uszy do belki na szerokość tych gwintów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się