Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap silnika z 1.9 130 na 1.9 115


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie. Czy po swap ie silnika z awx na 115pd (nie pamiętam dokładnie kodu) i pozostawienie całego osprzętu z awx tj. Turbo pd sprzęgło itd będzie to działać mój mechanik twierdzi że tak i że tylko komputer, wtryski, turbo się Roznia. I bedzi szybciej przerzucić cały silnik niż po kolei naprawiac mój ... Stąd moje pytanie czy to woggle może działać? Czy moc nie spadnie

 

Wysłane z mojego F5121 przy użyciu Tapatalka

 

 

Opublikowano

Będzie działać, a co padło w awx?

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wszystko będzie hulać prawidłowo jak ten 115 KM do przeszczepu jest z auta bez DPF-a, jeżeli był w nim DPF, albo auto było przygotowane do jego montażu fabrycznie to różni się wałkiem rozrządu od Twojego AWX-a i trzeba  by przełożyć wałek ze starego.

Albo zrobić korektę programu pod wałek od DPF-a .:D

A osobiście to tych nowszych po 2004 roku w ogóle nie polecam :P:decayed:

Opublikowano
Wszystko będzie hulać prawidłowo jak ten 115 KM do przeszczepu jest z auta bez DPF-a, jeżeli był w nim DPF, albo auto było przygotowane do jego montażu fabrycznie to różni się wałkiem rozrządu od Twojego AWX-a i trzeba  by przełożyć wałek ze starego.
Albo zrobić korektę programu pod wałek od DPF-a .[emoji3]
A osobiście to tych nowszych po 2004 roku w ogóle nie polecam [emoji14]:decayed:
Dpfy są w silnikach z " B" na początku, jeśli kolega miał ajm avf awx to tam tego ścierwa jeszcze nie było.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Dpfy są w silnikach z " B" na początku, jeśli kolega miał ajm avf awx to tam tego ścierwa jeszcze nie było.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Nie ma tam dpf. W awx mam miskę cieknaca I prawdopodobnie uszczelke pod głowica trszanieta z tym, ę ani olej do płynu ani płyn do oleju nie leci testowałem i pokazywało że są spaliny w płynie, brak ogrzewania (bardzo słabe) cieknaca egr itd itd. A ta 115 jest od mojego taty mechanika on twierdzi że bez problemu będzie działał, jest zrobiony cały dół nowy rozrząd, egr, splanowana głowica, zawory dotarte kolektory wyczyczone itd itd silnik igła można powiedzieć.

Wysłane z mojego F5121 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zakładaj to i już. Turbo i pompki swoje i Będzie działać.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Zakładaj to i już. Turbo i pompki swoje i Będzie działać.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka


Dzięki za pomoc :)

Wysłane z mojego F5121 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
5 godzin temu, ecobuda napisał:

Dpfy są w silnikach z " B" na początku, jeśli kolega miał ajm avf awx to tam tego ścierwa jeszcze nie było.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
 

No własnie pisząc o DPF-ach BRB miałem na myśli , on też ma 115 KM a kolega się nie określił którą 115-tkę ma na oku :hi: :P

Opublikowano
No własnie pisząc o DPF-ach BRB miałem na myśli , on też ma 115 KM a kolega się nie określił którą 115-tkę ma na oku :hi: [emoji14]
Piotrek, źle z tobą. [emoji1]
Kolega pisał że ma awx i awx się skończyło więc nie ma dpfa na pokładzie, ma na półce inny silnik i taki chce założyć. Nawet jeśli jest to silnik z wałkiem od rozrzutnika do gnoju to nic to nie przeszkadza[emoji2]. A propos brb miał 116km i dpf a 115 to bke i był bez dpf.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
16 minut temu, ecobuda napisał:

Piotrek, źle z tobą. emoji1.png
Kolega pisał że ma awx i awx się skończyło więc nie ma dpfa na pokładzie, ma na półce inny silnik i taki chce założyć. Nawet jeśli jest to silnik z wałkiem od rozrzutnika do gnoju to nic to nie przeszkadzaemoji2.png. A propos brb miał 116km i dpf a 115 to bke i był bez dpf.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
 

Dawid myślę że to jednak Ty źle zrozumiałeś o co sie rozchodzi;d to czy chce włożyć AJM czy Bxx to jednak ważna sprawa. a BRB i BKE nie mają zadnej różnicy w mocy... to legenda pokroju tych że 131km to lepszy silnik od 130km gdzie oba to 1.9:decayed:

Opublikowano
9 godzin temu, blaol napisał:

A ta 115 jest od mojego taty mechanika on twierdzi że bez problemu będzie działał, jest zrobiony cały dół nowy rozrząd, egr, splanowana głowica, zawory dotarte kolektory wyczyczone itd itd silnik igła można powiedzieć.

EGR będziesz i tak zostawiał swój, cały dolot z kolektorem też. Zdecydowanie lepiej było by włożyć AWX/AVF... noo ale jak masz takiego to swapuj, co tu debatować

Opublikowano

Co wy tak polecacie tego AWXa,AVFa czy naprawdę lepszy jest starszy AWX który może mieć więcej nalatane od słupka BRB,BKE?

Opublikowano
Co wy tak polecacie tego AWXa,AVFa czy naprawdę lepszy jest starszy AWX który może mieć więcej nalatane od słupka BRB,BKE?
Tak. Bo jeszcze produkowany w Niemczech. Później były produkowane u mad w polkowicach

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Dawid myślę że to jednak Ty źle zrozumiałeś o co sie rozchodzi;d to czy chce włożyć AJM czy Bxx to jednak ważna sprawa. a BRB i BKE nie mają zadnej różnicy w mocy... to legenda pokroju tych że 131km to lepszy silnik od 130km gdzie oba to 1.9:decayed:

Zgadza się. Te wartości mocy były tylko znamionowe. A co do tego co można upchać pod maskę to mogę powiedzieć że san mam w moim b7 dziwnego twora. Dół awx, czapka bpw, wałek był awx ale się skończył i wyleciał razem z dpfem. Teraz jest wałek "niemieckie rzemiosło" robiony. Turbina poskładana z jakiś gratów na regale niemieckiej firmy tuningowej, ale dmucha cudnie. Kolektory bpw, egr off. Pompki bpw i wszystko zapierdziela przecudnie. [emoji1][emoji1][emoji1]

 

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...