marcin_uk Opublikowano 8 Marca 2007 Opublikowano 8 Marca 2007 Ostrzegajaca Kontrolka hamulca na wyświetlaczu w B6 ! podczas jazdy w szczegolnosci na mokrej nawierzchni ,na zakretach zapala sie kontrolka hamulca na wyswietlaczu oraz jest sygnal dzwiekowy , czy to klocki sie koncza ? czy moze cos innego? tylne klocki sa juz pewnie zuzyte acz kolwiek chyba nie do konca dodam ze na poczatku objaw miał ten miejsce podczas dosyc dynamicznej jazdy ,w trakcie gdy interweniował ESP , wiec myślałem ze jest to sygnał aby nieco zwolnić , obecnie jeżdze znacznie spokojniej lecz objaw ten pojawia sie również choć nie często kilka razy dziennie , przy spokojnej jezdzie zwłaszcza po deszczu . Dziekuje za konstruktywne odpowiedzi .
areckid Opublikowano 9 Marca 2007 Opublikowano 9 Marca 2007 Wyglada mi to na niski poziom plynu hamulcowego, a kiedy byl wymieniany?
spanky Opublikowano 9 Marca 2007 Opublikowano 9 Marca 2007 sprawdz poziom płynu hamulcowego ..... a i zajrzec pod autko nie zaszkodzi .....
cieszkop Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Panowie liczę na waszą pomoc. Poprzednio jak miałem A3 w momencie jak ruszyłem hamulec zapalała mi się ikonka pomarańczowa i wiedziałem że muszę hamulce wymienić. Teraz w A4ce z rok temu Niemiec zmieniał cały komplet hamulców, płyn hamulcowy jest i po odpaleniu i przejechaniu z 1km zaświeca się i mrugnie (oraz zapiszczy) ze 3 razy kontrolka czerwona duża na FISie z napisem BRAKES. Na VAGu nie mam błędów przy automatycznym teście, check też zwraca OK. To oznacza że mam powoli do wymiany klocki ale jeszcze nie teraz (bo nie zaświeca się od razu po pierwszym wciśnięciu hamulca)??
wrclaguna Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 no ladnie ale zabytek ale do rzeczy pewnie czujnik od klockow zasygnalilowal wymiane ale sie nie martw spokojnie jeszcze do wymiany masz ze 2000 km . Sprawdz okladziny zwlaszcza od strony wewnetrznej
cieszkop Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Zmartwił mnie kolor czerwony, jak to jest w naszych B6kach z nie-kolorowym fisem, czerwone mrugnięcie oznacza bliską wymianę a dopiero jak się będzie świeciło na stałe to już trzeba zmienić na 100% ???
Bergerac Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Ostrzegajaca Kontrolka hamulca na wyświetlaczu w B6 ! podczas jazdy w szczegolnosci na mokrej nawierzchni ,na zakretach zapala sie kontrolka hamulca na wyswietlaczu oraz jest sygnal dzwiekowy , czy to klocki sie koncza ? czy moze cos innego? tylne klocki sa juz pewnie zuzyte acz kolwiek chyba nie do konca dodam ze na poczatku objaw miał ten miejsce podczas dosyc dynamicznej jazdy ,w trakcie gdy interweniował ESP , wiec myślałem ze jest to sygnał aby nieco zwolnić , obecnie jeżdze znacznie spokojniej lecz objaw ten pojawia sie również choć nie często kilka razy dziennie , przy spokojnej jezdzie zwłaszcza po deszczu . Dziekuje za konstruktywne odpowiedzi . Taka ostrzegawczą lampkę mam i w tym modelu Model: A4 B5 Silnik: AFN 1.9 110PS Rodzaj napędu: FWD Nadwozie: Avant Rocznik: 1999 , klocki były zmieniane kilka razy wraz z tarczą i nadal czasami się pojawia. Czy to wina komputera czy jak?[br]Dopisany: 30 Listopad 2010, 11:41_________________________________________________Płyn też był wymieniany tuz przed listopadem jeszcze. Co może mieć jeszcze wpływ, wiek auta to na pewno ale coś jeszcze?
sadam Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 U mnie jest podobny problem -tarcze i klocki OK, podobnie jak poziom płynu a kontrolka hamulców (O) świeci się cały czas. Szczerze mówiąc przestałem zwracać już na to uwagę.
wroclav Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 U mnie przy tych samych objawach wystarczyło dolać odrobinę płynu
Artur82 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 a nie zastanawialiscie sie nigdy ze skoro brakuje plynu to cos jest przyczyna (mniej klocka)
lc Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Koledzy, podepnę się pod temat, żeby nowego nie zakładać. U mnie sytuacja ma się inaczej niż powyżej, tzn: na fisie nie wywala mi błędu układu hamowania, ani ESP. Natomiast po podpięciu VAG pokazuje w zakładce ABS taki błąd "65535 Uszkodzony moduł sterujący" jak go skasuję to pojawia się po wykonaniu testu wyjść, a nawet go przerywa(test) i właśnie wtedy się pojawia. Do tego w tym samym czasie pokazuje się błąd w zakładce silnika "18057 Magistrala CAN ABS - brak sygnału brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY" Innych błędów brak, abs i esp, działają tak jak powinny, tarcze, klocki i płyn ok. Dodam, że jak z miesiąc temu podpinałem VAG, to nie było tych błędów. Z postów które przeczytałem wcześniej domniemam, że te dwa błędy mogą być ze sobą powiązane. Czy ktoś się z tym spotkał, może jakieś wskazówki co posprawdzać? Będę wdzięczny za jakiś sensowny trop
lukas309 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 u mnie to samo miesiac temu zapaliła sie kontrolka od klocków (O) i wczoraj po miesięcznej przerwie znowu, na klockach przejechane około 15.000 km, klocki i tarcze założone 04.2010 , klocki bosch, widze komentarze nie przejmujcie się tym , ja właśnie tak samo zareagowałem bo stwierdziłem że to nie możliwe aby już się klocki starły, natomiast można napewno rozwiązać ten problem i zdiagnozować przyczynę :wallbash: aha to nie jest wina płynu ,jak brakuje płynu to sygnał na fis-ie jest powtarzany 3 razy i kolor obrazka czerwony i napis BREMSE (wiem bo przerabiałęm ) tutaj sygnał jest z czujnika zużycia klocka więc nie uwierze że ten problem rozwiązało dolanie płynu ,zresztą ja płyn cały wymieniałem 4 miechy temu i stan mam ok bo patrzyłem
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Koledzy, podepnę się pod temat, żeby nowego nie zakładać. U mnie sytuacja ma się inaczej niż powyżej, tzn: na fisie nie wywala mi błędu układu hamowania, ani ESP. Natomiast po podpięciu VAG pokazuje w zakładce ABS taki błąd "65535 Uszkodzony moduł sterujący" jak go skasuję to pojawia się po wykonaniu testu wyjść, a nawet go przerywa(test) i właśnie wtedy się pojawia. Do tego w tym samym czasie pokazuje się błąd w zakładce silnika "18057 Magistrala CAN ABS - brak sygnału brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY" Innych błędów brak, abs i esp, działają tak jak powinny, tarcze, klocki i płyn ok. Dodam, że jak z miesiąc temu podpinałem VAG, to nie było tych błędów. Z postów które przeczytałem wcześniej domniemam, że te dwa błędy mogą być ze sobą powiązane. Czy ktoś się z tym spotkał, może jakieś wskazówki co posprawdzać? Będę wdzięczny za jakiś sensowny trop sterownik siada[br]Dopisany: 09 Styczeń 2011, 12:44_________________________________________________ u mnie to samo miesiac temu zapaliła sie kontrolka od klocków (O) i wczoraj po miesięcznej przerwie znowu, na klockach przejechane około 15.000 km, klocki i tarcze założone 04.2010 , klocki bosch, widze komentarze nie przejmujcie się tym , ja właśnie tak samo zareagowałem bo stwierdziłem że to nie możliwe aby już się klocki starły, natomiast można napewno rozwiązać ten problem i zdiagnozować przyczynę :wallbash: aha to nie jest wina płynu ,jak brakuje płynu to sygnał na fis-ie jest powtarzany 3 razy i kolor obrazka czerwony i napis BREMSE (wiem bo przerabiałęm ) tutaj sygnał jest z czujnika zużycia klocka więc nie uwierze że ten problem rozwiązało dolanie płynu ,zresztą ja płyn cały wymieniałem 4 miechy temu i stan mam ok bo patrzyłem VAG ????
lc Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Kolego devastation, ten sterownik to sama "kostka", którą się wyciąga i wpina nową, czy mechanicznie też coś trzeba grzebać? Orientujesz się może jakie to koszta i czy jeździć z tym, skoro samochód hamuje normalnie i fis nic nie wywala?
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 sterownik to ten czarny element przykrecony do bloku ABS/ESP
lc Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Nie przyglądałem się temu urządzeniu, muszę to obejrzeć jutro. Wymiana tego chyba nie jest jakoś trudna? A jesteś w stanie odpowiedzieć na drugą część mojego pytania "orientujesz się może jakie to koszta i czy jeździć z tym, skoro samochód hamuje normalnie i fis nic nie wywala?" Po opisie widzę, że jesteś biegły w tym temacie :>
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 aby wymontowac sterownik z cewkami musisz delikatnie uniesc blok ABS nastepnie wypiąc wtyczke (wczesniej odepnij + od akku) nastepnie odkrec sruby 4 z boku sterownika i delikatnie odczep uwazaj aby cewki nie powypadały naprawe masz tutaj: http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=abs+naprawa
Prz3m0_ Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Podepnę się pod temat: Miałem to samo o czym piszecie. Powodem była błahostka: czujnik stopu, który nie był wyregulowany (reagował z opóźnieniem). Też świecił ESP, ABS, napis BREAK. Wystarczyło go nastawić, i jak ręką odjął, wszystko zniknęło. A jeszcze chciałem zapytać: zaczęła mi świecić kontrolka wymiany klocków. Ile jeszcze mniej więcej mogę na tym pojeździć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się