turdzi Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 [/b] Wiekszosc tych, ktore spotykam na ulicach to szroty niestety niestety i to juz nie tylko te w polsce ale i te w europie
loco87 Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 ŚLICZNA.... chłopie szkoda cacka. Autko widać że dopieszczone na max Gratki za mody full profi
qoperek Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 :slina: takie subaru zamienilbym tylko na .... niewiem co :wallbash:
turdzi Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Opublikowano 16 Lutego 2009 Dzieki chlopaki za mile slowa.Bylem w weekend na Rally Norway i zatesknilem za nim jak nie wiem co ...... a tym czasem nowy wlasciciel wyprowadza go aby sobie troszke poszalal http://galerie.srmm.com.pl/tjs/imagepages/image10.html http://galerie.srmm.com.pl/tjs/imagepages/image26.html http://galerie.srmm.com.pl/tjs/imagepages/image27.html
loco87 Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 Ale ta fura jest moooocna Piękna....szkoda jej ;(
dario_77 Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 To jest klasyka rajdów na poziomie Audi Quattro. Te auta nigdy sie nie starzeją i nigdy się ich nie zapomina, zawsze można nimi sie lansować. Ja zrobiłem ten sam błąd - pozbyłem sie klasyka ale w moim przypadku było to Quattro
turdzi Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 To jest klasyka rajdów na poziomie Audi Quattro. Te auta nigdy sie nie starzeją i nigdy się ich nie zapomina, zawsze można nimi sie lansować. Ja zrobiłem ten sam błąd - pozbyłem sie klasyka ale w moim przypadku było to Quattro Bezapelacyjnie jednak audi wytyczylo tylko droge jedank przetarla ja Lancie z ze swoja delta i to jej zawdzieczamy wspolczesne EVO czy Imprezy i to wlasnie Delte Integrale rozbierali na czynniki pierwsze inzynierowie z MMC i FHI jak projektowali swoje potwory ..... ale tami UR guattro 20V tez bym nie pogardzil :notworthy: [br]Dopisany: 19 Luty 2009, 13:00_________________________________________________zrobimy Mały up i pudło opanowane [br]Dopisany: 18 Styczeń 2010, 23:13_________________________________________________Z dniem dzisiejszym moj ex wraca do domu , czyli do Krakowa i od razu ucinam spekulacje.........nie nie ja jestm nowym starym wlascicielem ( nawet nie mil bym go gdzie trzymac ) Jest to moj bardzo dobry znajomy.Tym samym Marek bedzie juz w posiadaniu dwoch moich ex samochodow i ogromnie sie z tego ciesze.Raz ze wiem ze GTek byl jego marzemiem a dwa ze samochod trafil w doskonale rece i w ten sposob nie zginie Mam nadzieje ze bedzie sie sam tu chwalil.Gratulacje !
adrianus Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 slinka cieknie,a i łza sie w oku kreci ;( brdzo sie ciesze, ze tak wspaniale autko trafilo w dobre rece, oby utrzymalo sie w nich w takim stanie jak najdluzej
miro_x Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 turdzi, jesteś z Krakowa. Czy możliwe że to subaru bywało na Reymonta w latach 2003-2005 ? Widywałem identyczną i zawsze budziła niezłe emocje. A tak BTW silników 2,5t w nowych subarach. Były szef ma forestera z tym silnikiem. Przy 13 tyś km przebiegu silnik powiedział papa i się zatarł. Na gwarancji przyjechał nowy z Japan. A tak w ogóle ten forester to w środku niezła lipa, bardziej przypominał mi plastikową toyote niż samochód za ponad 100t zł
Cristoforo Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 13 tys.km to i tak super wynik subaru to "przereklamowana" Toyota bo to wiekoszość już Toyota :gwizdanie: Japonia silników 2,5T na swoje ulice nie wypuszcza chłopcy rozkoszują się 2,0T
turdzi Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Opublikowano 12 Marca 2011 turdzi, jesteś z Krakowa. Czy możliwe że to subaru bywało na Reymonta w latach 2003-2005 ? Widywałem identyczną i zawsze budziła niezłe emocje. A tak BTW silników 2,5t w nowych subarach. Były szef ma forestera z tym silnikiem. Przy 13 tyś km przebiegu silnik powiedział papa i się zatarł. Na gwarancji przyjechał nowy z Japan. A tak w ogóle ten forester to w środku niezła lipa, bardziej przypominał mi plastikową toyote niż samochód za ponad 100t zł raczej nie , bo ja ja kupilem z poczatkiem 2005 roku a auto nie bylo z Krakowa.Obecnie znow tu wrocilo Co do zatarcia to auto to przy mocnym gonieniu bakser lubi sobie chlapnac troszke oliwki , jak nie masznawyku sprawdzania to sa pozniej takie efekty
miro_x Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 w tamtym przypadku tylko serwis zaglądał pod maskę ale zatarcie nastąpiło po pierwszym serwisie. podobno jakaś wada fabryczna. Jak dla mnie kupa szmelcu i tyle.
rex Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Jak dla mnie to legenda bezawaryjnych Scoobów skończyła się: -W przypadku Legasia w latach bodajże 07-08 wraz z nadejściem Diesla + nowa buda -W przypadku Forestera na poczatku 08 wraz z końcem produkcji Forka II generacji -W przypadku Imprezy bodajże 07 wraz z wejściem na rynek Lanosa. Generalnie auta sa coraz gorsze, ale jak dla mnie w przypadku Subaru bardzo to widac ( po prostu dlatego, że wcześniej były to auta wyjatkowo bezawaryjne) P.S. Zastanawiam się i w sumie czekam aż mi albo uszczelke wywali, tłok stopi, turbo rypnie a tu nic... Nic się kutwa stac nie chce Na blacie 118 K + małe mody a jedyne co było do roboty to sworzeń wahacza... I tak od 2 lat, a auto samo w sobie ma 4.
soolek Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Jak dla mnie to legenda bezawaryjnych Scoobów skończyła się: -W przypadku Legasia w latach bodajże 07-08 wraz z nadejściem Diesla + nowa buda -W przypadku Forestera na poczatku 08 wraz z końcem produkcji Forka II generacji -W przypadku Imprezy bodajże 07 wraz z wejściem na rynek Lanosa. Generalnie auta sa coraz gorsze, ale jak dla mnie w przypadku Subaru bardzo to widac ( po prostu dlatego, że wcześniej były to auta wyjatkowo bezawaryjne) P.S. Zastanawiam się i w sumie czekam aż mi albo uszczelke wywali, tłok stopi, turbo rypnie a tu nic... Nic się kutwa stac nie chce Na blacie 118 K + małe mody a jedyne co było do roboty to sworzeń wahacza... I tak od 2 lat, a auto samo w sobie ma 4. Może byś się tak pochwalił tym swoim Forkiem wkońcu...
turdzi Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Opublikowano 13 Marca 2011 rex co zrobic , taki okres nadszedl w motoryzacji ze wszyscy tna koszty , co smutne Subaru obecnie nie m ani jednego modelu ktoy bym kupil , z STI wlacznie ;(
rex Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 edmondo, wpisz w google "lodówka" i wyskoczy Ci Forek Albo jeszcze lepiej: czarna, brzydka lodówka BEKO i to będzie mój turdzi, dokładnie... Uważam dokładnie tak samo jak Ty w obu tych kwestiach (tzn apropos awaryjności oraz jakości wykonania i ogólnie na temat Suaru). Wyjatkiem w całej sytuacji sa auta francuskie. One rzeczywiście sa coraz lepsze. Swoja droga - ciekawa sytuacja: Mitsubishi produkuje Outlandera w Holandii a z kolei ten cały C-Crosser czy jakoś tak + SUV od Peugeota oba sa (albo przynajmniej były) robione w Japonii. Oczywiście, oba na bazie Outlandera, na podstawie porozumienia PSA + Mitsu. \edit edmondo, mojego forka znajdziesz na utubie. Wpisz ultrazzzz i tam sa w sumie moje 4 filmiki. 3x Forek i 1x A4.
turdzi Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Opublikowano 14 Marca 2011 turdzi[/b], dokładnie... Uważam dokładnie tak samo jak Ty w obu tych kwestiach (tzn apropos awaryjności oraz jakości wykonania i ogólnie na temat Suaru). Wyjatkiem w całej sytuacji sa auta francuskie. One rzeczywiście sa coraz lepsze. z awaryjnoscia to i tak jest jeszcze zdecydowanie lepiej niz u innych
Cristoforo Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 teraz d*pa blada Fabryka Subaru tez zamknieta ale na pewien czas
rex Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 I to jest fatalna informacja... Na szczęście nie ma żadnych strat w ludziach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się