Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Problem z rozruchem po 12 godzinach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Prosze was o pomóc opadaja mi już ręce. Problem jaki borykam się z autem to odpalenie po 12 godzinach lub po 4 godzinach po 12 przy minusowych temperaturach auto lapie jak by na 2 gary odpali chodzi przez kilka sekund nie równo późniejsze odpalenie wszystko jest ok. Po 4 godzinach auto nie równo pracuje przez kilka sekund ponowne odpalenie jest wszystko ok. Co zostało zrobione. Uszczelniacze pompowtryskow nowe bosh. Gniazda w idealnym stanie. Popychacze hydrauliczne nowe ina czarne wzmacniane. Świeczki 4 nowe prąd dochodzi do każdej. Egr nowy. Rozrząd oleje filtry nowe przewody od pompowtryków nowe czujnik temperatury nowy oryginał. Pomóżcie opadaja mi.już ręce mechanicy wydaje kase w błoto wałek rorzadu mierzony sprawny. Sychronizacja ustawiona na 0.0 korekty pompek na w normie przy odpaleniu auto zakopci. Kompresja w normie spalanie oleju na 15 000 1L

Opublikowano

Mam tak samo.. Wszytko wymienione a przy odpaleniu auto przez kilka sekund pokuleje pózniej chodzi normalnie. Nie mam już za bardzo co wymienić więc narazie dałem sobie spokój

Opublikowano

Dziś.jeszcze rozmawiałem z gościem mówił ze vw maja problem z vacum pompa niestety dostaje sie powietrze co powoduje takie objawy ja jeszcze spróbuję wymienić pompe ale nie na luk tylko bosh ta z wkręcanym króccem bo pompki kompresia czujniki walek szklanki nowe a dalej tak samo

Opublikowano

Bo gdy wyciagłem pompki nie chcial wcale zapalic chodz paliwo ze zbiornika dawało natrudzilem się aby go.odpalic więc jeszcze to obstawiam

Opublikowano

Może to być spowodowane zapowietrzeniem układu paliwa. Paliwo które pompa wtryskowa nabiję z rana chwilę trwa i zanim zacznie silnik poprawnie pracowć to chwilę musi potrwać. Jeśli silnik na ciepłym  pali normalnie a po długim postoju ma problem z odpaleniem to trzeba szukać przyczyny w nieszczelnym układzie paliwa. Na początek to bym to sprawdził. A Dopiero później zmieniał pompy.

Opublikowano
30 minut temu, Wasyl622 napisał:

Dziś.jeszcze rozmawiałem z gościem mówił ze vw maja problem z vacum pompa niestety dostaje sie powietrze co powoduje takie objawy ja jeszcze spróbuję wymienić pompe ale nie na luk tylko bosh ta z wkręcanym króccem bo pompki kompresia czujniki walek szklanki nowe a dalej tak samo

Ja obstawiam tylko pompę bo jeszcze tylko to mi zostało, chociaż mam tą nowsza z końcówka N o ile dobrze pamietam. Pompki 4 nowe w bardzo dobry stanie i ciągle to samo... Sił brakuje. Podmienie jeszcze tą pompę i wtedy zobaczę jak dalej tak samo będzie to nic wiecej nie robię. U mnie te cyrki są tylko w zimie w lecie spokój

Opublikowano

Później jak odpali pali na dotyk. Tak jak kolega pisze auto próbuje załapać ale nie może wchyta i później odpali zgasze odpale ponownie jest wszystko ok. Auto moc ma nic nie brakuje. Uklad nieszczelny tylko gdzie przewody paliwowe zmieniane te które wydawaly się nie ok. Opaski nowe auto stawialem tył auta w górę niby cofajace się paliwo ale nie. Jesli jest nieszczelność to gdzie może być. Filtr paliwa nowy oringi nowe. Po wyciągnięciu pompek do.sprawdzenia poszly to auto wcale nie chcialo odpalic krecilem aż aku sie rozladowal. Brakuje sił wasdzilem muzr ponad 2500 tys. Rozrząd pompki sprawdzenie oringi czujnik temperatury paliwa cieszy. Wałek sprawdzany nie wytarty szklanki nowe Ina panewki wałka nowe filtry oleje nowe świece żarowe nowe prąd dochodzi do każdej. Przewody paliwowe od pompy vacum do filtra nowy vag biegów nie ma egr nowy. Tak chodzi naprawde fajnie ale to odpalanie rano wstyd zapalić. Pozniej ok problem zaczyna sie pojawiać po 5 godzinach. Na poczatku nie równo pracuję kilka sekund rano zaś nie chce odpalic odpala ale jak by paliwa nie mial odpali dym delikatnie po minucie gasze ponownie zaplam wszystko ok zero objawów 

Opublikowano

Tak wyglada rozruch moj po 12 godzinach 

 

Opublikowano
Tak wyglada rozruch moj po 12 godzinach 
 
U mnie nie gaśnie pokuleje 2, 3 sekundy i normalnie chodzi

Wysłane z mojego LG-K500n przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Widziałeś osobiście jak wyglądają ścianki gniazd pompowtrysków? Nie chce mi się wierzyć że są idealne. Jeżeli po zmianie tandem pompy problem pozostanie to w gniazdach bym szukał przyczyny. Sprawdź jeszcze czy nie łapie powietrza przez filtr paliwa.

 

 

Opublikowano

Jeśli były by to gnziazda to zdajesz sobie sprawe że przybywali by ON w oleju. A tu nie przybywa gniazda pierwsza diagnoza była pisałem wcześniej po to były wyciagniete pompki uszczelki nowe pompki na stuł. Gniazda dokładnie były przejrzane. Widywalem w.gorszym stanie. Wymienie vacum pompe jeszcze tylko to zostało.

Opublikowano

Niekoniecznie będzie przybywało on w oleju przy wybitych gniazdach.

Opublikowano (edytowane)

Proponuje zajrzeć tutaj mam nadzieje że mnie nikt nie powiesi za podanie linku do innego forum: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2440908.html

Użytkownik również zmagał się z powyższymi problemami okazało się że to gniazda pompowtrysków które uszkadzały uszczelnienia po pewnym czasie i problem powracał.

Tematów powstaje multum na temat problemów z odpalaniem AWX,AVF,BPW,B-XX.

Kompresja ile wynosi ?

Nie widzę byś sprawdzał ciśnienie pompy paliwa w baku a również ma spore znaczenie sam miałem z nią problem bo dawała jedynie niecałe 0,5bara.

Dodatkowo szczelność układu do sprawdzenia - przezroczysty wężyk przy filtrze paliwa wspomoże diagnoze + logi grupy 013 ,023 na zimnym silniku przy odpaleniu - będzie widać co się dzieje z korekcjami.

 

 

Edytowane przez BartoszBB
Opublikowano

Mam Oring stare nie widać wytarcia na nich aby w jakiś sposób wskazywał nawet na gniazdo pompek. Tu ewidentnie wina jest po stronie paliwa gdyby były gniazda zrobił bym to gdy wyjmowalem pompki. Zaraz po odpaleniu kotekty mam bliskie zeru bipy nie przekraczaja wartości 10. Byly na stole bosh servis powiedzieli ze pompki pod obciążeniem są ok. Pompka paliwo podaję ale słychać jej prace w baku dość charakterystyczny dziwęk sprawdzę jeszcze raz układ 

Opublikowano

Co z tego że pompka działa jak może dawać za małe ciśnienie - powinno być około 1 BAR  u mnie było niecałe 0,5 BARa + duże zabrudzenia.

Sprawdz jeszcze nieszczelność na zaworku na filtrze paliwa ew wywal go i zastosuj filtr bez podgrzewacza...

Opublikowano

Do sprawdzenia również filtr paliwa razem z zaworem zwrotnym. To nie jest duży koszt, warto spróbować

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To Awx nie ma podgrzewacze. Filtrek kupowałem pierwszy jak mialem te objawy filt paliwa ma przejechane dokladnie 50km oringi jasno niebieski czarny nowy. A vacum pompa nie bedzie dawać takich objawów. Klyczykem przekraczając 10 razy trochę lepiej poprawia odpalenie ale dalej to samo. Denerwujące jest to auto wsadzilem 2500 tysiąca a problem jak jest tak jest dalej jutro będę sprawdzał szczelność ukladu oraz jak kolega piszę cisnienie pompy paliwa. 

Opublikowano

ToTo Awx nie ma podgrzewacze. Filtrek kupowałem pierwszy jak mialem te objawy filt paliwa ma przejechane dokladnie 50km oringi jasno niebieski czarny nowy. A vacum pompa nie bedzie dawać takich objawów. Klyczykem przekraczając 10 razy trochę lepiej poprawia odpalenie ale dalej to samo. Denerwujące jest to auto wsadzilem 2500 tysiąca a problem jak jest tak jest dalej jutro będę sprawdzał szczelność ukladu oraz jak kolega piszę cisnienie pompy paliwa. Bartosz a vacum pompa nie daje takich objawów powiedzmy dostaje się powietrze i kilka sekund jak.auto napompuje ciesnienia tak właśnie sie dzieje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...