Cin Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 (edytowane) Gdzies ogladalem testy w tv i Parys Cybulski rzucił takim stwierdzeniem Znalazlem. Wymogi rynku i sie brudza Edytowane 27 Sierpnia 2018 przez Cin
tadziak Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Koledzy, Dość pilnie śledzę temat nowej A6, bo przymierzam się do zmiany swojego A4 B9 (będzie na sprzedaż jakby co ;) ) Czy ktoś orientuje się na temat: - w jakiej wersji wyposażenia występuje skórzana poduszka kierownicy? Nie mogę znaleźć tu informacji/zależności. Stawiam, że z jakimś rodzajem tapicerki skórzanej (np. przy sportowej alcantarze chyba się nie da?), ale pewności nie mam. - czy koła 19-calowe to nie za dużo jak na polskie drogi (pakiet S-line)? Dokładnie rozmiar 245/45/r19? Waham się, czy nie postawić na 18-tki (225/55/r18), ale tu z kolei może być za bardzo "baloniasto" ;) Zwłaszcza mam obawy w przypadku zimówek, a nie chcę kupować osobnego zestawu felg. _ czy polecacie zawieszenie sportowe (w zestawie s-line), czy lepiej zostać przy standardowym (dynamicznym)? - kiedy spodziewać się 40 TDI w Quattro? Z góry dziękuję :)
Hugo Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Chcesz wpakować do nowej A6 18"? Na 21" latałem i nie było problemu z komfortem i jakoś to wygląda ? Do A4 20" się wkłada.
tadziak Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Godzinę temu, Hugo napisał: Chcesz wpakować do nowej A6 18"? Na 21" latałem i nie było problemu z komfortem i jakoś to wygląda ? Do A4 20" się wkłada. Wiadomo, że wizualnie takie 20-tki czy 21 robią ogromną różnicę...Ale dla mnie ważny jest komfort akustyczny (a jednak szersze, większe opony będą bardziej huczeć) plus sporo jeżdżę zimą, a tu na błoto, wodę i śnieg lepsze mniejsze koła. Pytanie, czy kierować się wyglądem, czy bezpieczeństwem i pewnością jazdy
Hugo Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Na początek proponuję wziąć auto na jazdę testową i sprawdzić jakość wyciszenia wnętrza ?
jedrekx Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 8 godzin temu, tadziak napisał: Ale dla mnie ważny jest komfort akustyczny to kup auto z podwójnymi szybami i problem znika mam w C7 właśnie podwójne szyby i 20tki i jest cichutko..
Ogi Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Nawet się nie zastanawiaj nad 18stkami, zepsujesz cały "efekt" wizualny tego samochodu. Co do skórzanej poduszki to występuję w pakiecie rozszerzone obszycie skórą czy jakoś tak, może jest też opcja dodatkowego obszycia samej kierownicy ale nie sądzę. Jak boisz się utraty komfortu to zdecydowanie zostań przy standardowym zawieszeniu.
tadziak Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Dziękuję za Wasze sugestie - chyba najlepiej wziąć pakiet S-line z felgami 19-tkami i pozostać przy dynamicznym zawieszeniu. Na jeździe testowej już byłem (dostałem auto w użyczenie na godzinkę). Wyciszenie jest dobre, ale w obecnej A4 B9 również, a tu mam małe koła (17-tki), więc nie chcę pogorszenia komfortu. Podczas jazdy testowej przy prędkościach rzędu 120-140 km/h odczuwalny był hałas od kół (auto miało 19-tki), mimo podwójnych szyb. Co do tego pakietu skórzanego to przejrzałem różne ogłoszenia na Otomoto i mimo tych pakietów kierownice nie miały obszycia skórą (środka).
DonDżonson Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 a widziałeś gdzieś tą kierownice skórzaną? Bo pytanie czy w C8 jest? 24 minuty temu, tadziak napisał: Co do tego pakietu skórzanego to przejrzałem różne ogłoszenia na Otomoto i mimo tych pakietów kierownice nie miały obszycia skórą (środka). tylko pytanie który pakiet był, bo występują 4, dół, góra, góra/dół i pełny i sądzę że jak co to w tym ostatnim ewentualnie może to być. Inne opcje zobaczyć ofertę Audi Individual, ewentualnie zlecić to jakiemuś zakładowi zewnętrznemu
tadziak Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 5 godzin temu, DonDżonson napisał: a widziałeś gdzieś tą kierownice skórzaną? Bo pytanie czy w C8 jest? tylko pytanie który pakiet był, bo występują 4, dół, góra, góra/dół i pełny i sądzę że jak co to w tym ostatnim ewentualnie może to być. Inne opcje zobaczyć ofertę Audi Individual, ewentualnie zlecić to jakiemuś zakładowi zewnętrznemu Ok, okazuje się (wg. niemieckiego forum), że to jakaś tajemnicza opcja, która nie jest na razie dostępna, ale jest zamontowana np. w samochodach, które zjechały do dealerów jako pierwsze. W większości salonowych aut właśnie taka kierownica jest (załącznik). Podobno nie ma to nic wspólnego z pakietem skórzanym, ani też z wybraną tapicerką/wersją (sport, limousine).
Hugo Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 @tadziak mieliśmy taką kierownicę. Tak jak piszesz, auto konfigurowane przez Audi, praktycznie na pełnym wypasie. Cena naszego egzemplarza wynosiła 555 000
tadziak Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 9 minut temu, Hugo napisał: @tadziak mieliśmy taką kierownicę. Tak jak piszesz, auto konfigurowane przez Audi, praktycznie na pełnym wypasie. Cena naszego egzemplarza wynosiła 555 000 Dzięki, wszystko jasne...A swoją drogą to ktoś przymierzał się już do zakupu i wie, czy można liczyć na jakieś sensowne rabaty? Bo mi coś sprzedawca mówił, że w tym roku na nowości to maks kilka procent...(na firmę). Jak tak będą pogrywali to skorzystam z brokera
Hugo Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 26 minut temu, tadziak napisał: Dzięki, wszystko jasne...A swoją drogą to ktoś przymierzał się już do zakupu i wie, czy można liczyć na jakieś sensowne rabaty? Bo mi coś sprzedawca mówił, że w tym roku na nowości to maks kilka procent...(na firmę). Jak tak będą pogrywali to skorzystam z brokera 6%. Z usług brokera powiadasz. Raczej nie poszalejesz z rabatami, Ostatnio było trochę zmian w tej kwestii Ale jak chcesz to zapytaj ile Ci zaproponuje broker
tadziak Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 10 minut temu, Hugo napisał: 6%. Z usług brokera powiadasz. Raczej nie poszalejesz z rabatami, Ostatnio było trochę zmian w tej kwestii Ale jak chcesz to zapytaj ile Ci zaproponuje broker Już pytałem i dramatu nie ma. Wychodzi koło 18% u brokera, wszystko w PLN, rzekomo identyczna konfiguracja wyposażenia w standardzie co PL (cyt. "zamawiamy w PL"). Możliwość odbioru nawet u dealera Audi. Samochód za 343 tys, wychodzi koło 282 tys.
Hugo Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 No to powiem Ci, że nieźle. Kto daje takie rabaty? Jak nie chcesz pisać tutaj, to napisz mi na pw. Dziękuję
tadziak Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, Hugo napisał: No to powiem Ci, że nieźle. Kto daje takie rabaty? Jak nie chcesz pisać tutaj, to napisz mi na pw. Dziękuję poszlo na priv. Ale generalnie to taki standard brokerski. Wiosną wyceniałem też Q5, czy A7 i zawsze te kilkadziesiąt tysięcy zł było taniej niż cena katalogowa.
Ogi Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Na nowości 18% to dobry rabat, na samochodu będące na rynku od jakiegoś czasu można sporo więcej urwać. Ostatnio załatwiałem BMW 3 GT dla szwagierki to z ceny katalogowej 233tyś finalnie u brokera wyszło 152tyś! Szok, ale to akurat nie jest samochód który się dobrze sprzedaje i go mocno rabatuje nawet samo BMW. Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez Ogi
Hugo Opublikowano 19 Września 2018 Opublikowano 19 Września 2018 Avant już się pojawił. Foty https://www.facebook.com/audiwomancom/
Ogi Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Coś moim zdaniem w Audi idzie w złą stronę, a konkretnie materiały wnętrza. Podobnie jak w A4 B9 tak w A6 C8 wnętrze jest stylistycznie ładne ale plastikowe w dodatku te plastiki są twarde (deska podszybia np. to jakaś tragedia, nawet sobie nie zadali trudu żeby front zrobić miękki a tył z twardy ) i potrafią skrzypnąć, jest gorzej niż w C7 i to znacznie. I jeszcze raz nie chodzi mi o design a o same materiały których użyto do wykończenia wnętrza ( samochód skonfigurowany za ponad 500tys ! ). W dodatku ergonomia słaba i na dłuższą mete te ekrany są wkurzające, tym bardziej że często robiąc coś na dolnym ekranie efekt widać na górnym, więc najpierw patrzysz na dół żeby wcisnąć dobry przycisk a później do góry żeby zobaczyć na efekt - B E Z N A D Z I E J A! Linia nowej A6 mi się podoba, zwłaszcza mocniej ścięty tył ( mowa o avancie ), ale nie jestem wstanie zaakceptować środka i jego ergonomii, nie przy takiej cenie.
marcin_o23 Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 (edytowane) z zewnątrz całkiem przyjemne auto, w środku jest ok, ale szału ni ma, siedząc w nowej a6 jak zobaczyłem z jakiej skóry jest obszyta deska to zwątpiłem, dramat; ktoś po wie czepiacie się ale jak pisał ogi w końcu to auta za 400-500 koła to coś tam trzeba więcej wymagać Edytowane 2 Października 2018 przez marcin_o23
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się