tomi13ka Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 witam mam pytanie, jak odpalam zimny silnik przez około trzy minuty coś piszczy jakby któryś z pasków wielorowkowy albo od klimy, nie wiem jak zdiagnozować co jest przyczyną, może koledzy pomogą?
roman0012 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 tak ,to rzeczywiscie pasek wieloklinowy. kiedy ostatnio go wymieniales? u mnie bylo identycznie..i pewnie jak wlaczysz podgrzewanie tylnej szyby pisk sie nasila? u mnie dzialo sie to rowniez po wymianie paska ;( okazalo sie ze musze kupic 0,5cm krótszy po tej zmianie oraz napinacza ktory juz byl wyszarpany do dzis jest super
.:campino:. Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 a kiedy wymieniałeś paski ? napinacze ? To na pewno pasek sie już wyślizgał/rozciągną wtedy rano jak jest na nim trochę wilgoci to piszczy.
.Pablo. Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 kolego sprawdź najpierw akumulator czy masz naładowany słaby akumulator powoduje większe obciążenie alternatora większy opór i pasek może piszczeć dopóki aku się trochę nie naładuje a co do sprawdzenia który pasek piszczy to zapal auto podnieś maskę i po prostu polej bardzo małą ilość np wd na jeden potem drugi pasek najstarsza i najlepsza metoda sprawdzenia który to pasek
roman0012 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 kolego sprawdź najpierw akumulator czy masz naładowany słaby akumulator powoduje większe obciążenie alternatora większy opór i pasek może piszczeć dopóki aku się trochę nie naładuje a co do sprawdzenia który pasek piszczy to zapal auto podnieś maskę i po prostu polej bardzo małą ilość np wd na jeden potem drugi pasek najstarsza i najlepsza metoda sprawdzenia który to pasek wiadomo ze aku ma znaczacy na to wplyw..Ale kolego .Pablo. nie uwazasz ze to pasek jest powodem piszczenia? ..jesli wieloklin i napinacz bedzie ok. moge wlozyc nawet rozladowany aku i nie bedzie pisku
grzes1150 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Ja bym najpierw same paski zmienił (klimy i alternatora) i wtedy obsłuchał jeszcze raz. A przy zakupie rolek kupuj tylko orginały bo zamienniki lubią się szybko wys..ć
.Pablo. Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 wiadomo ze aku ma znaczacy na to wplyw..Ale kolego .Pablo. nie uwazasz ze to pasek jest powodem piszczenia? ..jesli wieloklin i napinacz bedzie ok. moge wlozyc nawet rozladowany aku i nie bedzie pisku Pasek piszczy na pewno przecież to oczywiste czasem jednak wystarczy naładować aku żeby zlikwidować piszczenie paska chyba że tak zużyty już jest wiec warto wymienić na nowy i mieć święty spokój
arczi900819 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Hmm... u mnie nawet po wymianie paska popiskiwało, troszeczkę trzeba było pasek naciągnąć i nastała cisza A koledze tomi13ka bym radził wymienić wszystkie paski i rolki (jak masz zamiar wymieniać) a jak wymieniałeś niedawno to sprawdź naciąg. Ewentualnie są preparaty do "uciszania" pasków. Popsykasz i też piski ustaną.
tomi13ka Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Opublikowano 7 Lutego 2009 wymieniałem rozrząd i pasek wiloklinowy trzy miesiące wstcz, aku tez moze być kiepski, pryskanie pasków też przerabiałem ale to pomagało na krótką chwile i kiedy silnik wystygł problem pojawia się od nowa, piszczy jaby prosiak siedział pod maską aż wstyd przed sąsiadami rano odpalać furke.
ALBINEK Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Duże znaczenie ma producent paska.Ja po wymianie paska zmieniłem go po około 1200 km na polecany przez producenta nie był wiele droższy ale teraz mam spokój.
rookie Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 a wymieniałeś napinacz paska klinowego? Oprócz paska on jest najważniejszy. Oryginał 345 zł Hans Preis Topran Germany 230 zł Uwaga na ContiTech-u Multi-rib nie piszczy. Nie kupujcie Dayco itp.
Musashi Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 kolego sprawdź najpierw akumulator czy masz naładowany słaby akumulator powoduje większe obciążenie alternatora większy opór i pasek może piszczeć dopóki aku się trochę nie naładuje a co do sprawdzenia który pasek piszczy to zapal auto podnieś maskę i po prostu polej bardzo małą ilość np wd na jeden potem drugi pasek najstarsza i najlepsza metoda sprawdzenia który to pasek na biegu jalowym aku nie jest ladowany wd40 wplywa niekorzystnie ma pasek, jesli juz trzeba czyms polewac to juz lepiej woda Hmm... u mnie nawet po wymianie paska popiskiwało, troszeczkę trzeba było pasek naciągnąć i nastała cisza A koledze tomi13ka bym radził wymienić wszystkie paski i rolki (jak masz zamiar wymieniać) a jak wymieniałeś niedawno to sprawdź naciąg. Ewentualnie są preparaty do "uciszania" pasków. Popsykasz i też piski ustaną. przeciez napinacz paska alternatora jest automatyczny, i nie ma mowy o napinaniu. psikanie jakimis preparatami to skrajne druciarstwo jezeli paski piszcza, tzn ze albo sa zlej jakosci i grozi to ich zerwaniem, albo zatarta jest ktores z lozysk, rolek lub zuzyta jest sama rolka. moga byc zatarte lozyska sprzegla kompresora klimatyzacji lub kola napedowego wiska i grozi to zerwaniem paska. jednoczesnie zwracam uwage ze zerwanie paska wieloklinowego, grozi dostaniem sie jego wlokien do obudowy paska rozrzadu, przestawieniem rozrzadu i zniszczeniem silnika
rookie Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Nie psikamy niczym. Guma wchłania olej i pęcznieje, później jest znacznie osłabiona i może pęknąć. Jak np. opona. Nie stosujemy wynalazków tylko kupujemy nowe rolki i napinacze. Rolka np kosztuje 70 zł Ruville
.:campino:. Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 na biegu jalowym aku nie jest ladowany no so ty ? 1
roman0012 Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 ..nie wiem moze moje myslenie jest glupie ale jesli by nie bylo ladowania swiecila by kontrolka to chyba logiczne jesli nie mam racji prosze o OT
Mariusz Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Ja miałem ten sam przypadek strasznie mi piszczał pasek kupiłem ContiTech i po przejechaniu 3 tyś km zaczęło znów piszczeć obecnie mam GEATESS i jest cisza zrobiłem już na nim 10.tyś km napinacz jest nowy ORYGINALNY kupiony w ASO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się