Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] 2,0 T FSI Quattro S-line


Młody Darek

Rekomendowane odpowiedzi

nie porownuje bo nie ma czego tylko kolega sie pytal jak sie ma spalanie 2,0 do 3,0 wiec skoro podales swoje to ja podalem swoje.

Powiedzcie mi jak ze spalaniem tego 2.0 170KM w porównaniu do 3.0 TDI, ile w ogóle takie 3.0 spala... Chodzi mi o realne spalanie a nie że ktoś mi powie ze łyka 7 czy 8 a później mi spali 12

Sorki turdzi, nie zrozumiałem do końca Twojej wypowiedzi :wink4: :gwizdanie:

@Młody Darek, uważaj na auta z mobile, ja szukałem przez prawie 3 miechy i każde dokładnie sprawdzałem po nr VIN w aso w PL. Na 80% samochodów z ogłoszeń i no nawet tych wystawianych przez autoryzowane serwisy, okazywały sie autami z historią, bo jak np. interpretować 10L a w jednym przypadku 40L lakieru zużytego do naprawy, demontaż siedzeń, czy demontaż i montaż konsoli centralnej. Można znaleźć ciekawe egzemplarze ale naprawdę dokładnie sprawdzaj historię auta.

Ten szary z pierwszego linka raczej podejrzany jak dla mnie, oprócz braku osłony to czy przypadkiem od 2007 roku nie miały już białych kierunków ? w szczególności w wersji s-line ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za rady, jednak wielki problem mam ze sprzedażą auta. Obniżyłem cenę i myślę że jest już bardzo atrakcyjna.

Myślałem o A6, bardzo mi się podoba ale jestem młodym studentem (w sumie kończe studia:) i na rodzinę przyjdzie czas:) A4 podoba mi się bardzo tylko strasznie mało miejsca z tyłu, tragedia. W combi pewnie tak samo.

Co do 3.0 TDI ja bym chciał ale ojciec nie chce o nim słyszeć... bo dużo pali itd.... W sumie na dzisiejsze czasy i tak bym tego nie wykorzystał bo co kawałek fotoradar a takie 170KM w TDI nieźle pociśnie :) Jutro jadę oglądnąć tą audiczkę bo mam 40km i jest wyposażona tak jakbym chciał - chodzi żebym zobaczył te fotele navi itd i może rozwiał powoli mój dylemat na temat bmw i audi choć skłaniam się w stronę BMW chociażby na próbę.

http://moto.allegro.pl/item861440822_oryginal_s_line_plus_audi_a4_2_0_tdi_full_170_km.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za tą cenę będzie ci ciężko sprzedać autko w benzynie. ja tyle samo dałem w czerwcu za 2.7 TDI, miał wtedy 80 tys przebiegu. Ludzie potrafią liczyć i wolą kupić TDI niż paliwożerne TurboPb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też jestem w szoku :) jednak rozmawiałem z gościem i bierze auta z niemiec od gości z firm czy coś co dużo jeżdżą i jak widać wszystko zadbane. Lepiej kupić auto z przebiegiem 100 000 w niemczech niż 50 w Polsce takie moje zdanie. Jednak to i tak za dużo jadę tylko obejrzeć i ewentualnie się przewieźć.

Co do oszczędności to moje potrafi 8,5 spalić a średnio 11-12 tak więc to nie jakiś kosmos skoro 2.0 170KM pali ok 9... Za to 25 tys przebiegu i jak nówka. 65000zł bym oddał ostatecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też jestem w szoku :) jednak rozmawiałem z gościem i bierze auta z niemiec od gości z firm czy coś co dużo jeżdżą i jak widać wszystko zadbane. Lepiej kupić auto z przebiegiem 100 000 w niemczech niż 50 w Polsce takie moje zdanie. Jednak to i tak za dużo jadę tylko obejrzeć i ewentualnie się przewieźć.

Co do oszczędności to moje potrafi 8,5 spalić a średnio 11-12 tak więc to nie jakiś kosmos skoro 2.0 170KM pali ok 9... Za to 25 tys przebiegu i jak nówka. 65000zł bym oddał ostatecznie.

przeciez on przy tych 150tysiach jest dopiero dotarty :wink4: jesli był i bedzie dobrze eksploatowany to smignie spokojnie drugie tyle :wink4: :wink4:

chociaz z drugiej strony z tymi BRD 170KM różnie sie słyszy... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś na forum już kupował samochód od tego handlarza z Rzeszowa i z tego co się orientuje to są zadowoleni. a to B7 TDI co wkleiłeś sam oglądałem na allegro i jak dla mnie bajka. tylko takie auto w DE kosztuje troszkę więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś na forum już kupował samochód od tego handlarza z Rzeszowa i z tego co się orientuje to są zadowoleni. a to B7 TDI co wkleiłeś sam oglądałem na allegro i jak dla mnie bajka. tylko takie auto w DE kosztuje troszkę więcej...

jedrekx tylko pamietaj ze to oska jest nie Q i jakna tak mlode auto ma strasznie nalatane , dlatego pewnie tania byla w DE. Porownaj ceny odpowiedniego modelu i rocznika z przebiegie 50 tys.Bez 20K eur niemasie co wybierac.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Młody Darek

skoro 2.0 170KM pali ok 9.
no chyba w Q bo w FWD spala mi średnio 7,5 max do 8 (koła 18 lato 17 zima) i ja do wolno jeżdżących nie należę... ;) Ta kombi jest piękna...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie potrafią liczyć i wolą kupić TDI niż paliwożerne TurboPb

jak ci sami ludzie zaczną naprawiać tanie w eksploatacji 2.7 i 3.0 tdi to przejdziemy do matematyki wyższej dla ekonomistów... :evil:

nie dalej jak 2 tyg temu 3.0 tdi, wtryski + pompa + czyszczenie układu paliwowego miałem okazje poznać koszty.. :wallbash:

no ale fakt, na trasie pali mniej :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko pamietaj ze to oska jest nie Q i jakna tak mlode auto ma strasznie nalatane , dlatego pewnie tania byla w DE. Porownaj ceny odpowiedniego modelu i rocznika z przebiegie 50 tys.Bez 20K eur niemasie co wybierac.......

Jak szukałem na mobile.de, autuscout24.de Avanta 2.0 tdi 170PS z Q i ksenonami to z rocznika 2006/2007 to ciężko coś było znaleźć w cenie do 24k euro i dobrym wypasem. Wszystkie poniżej tej kwoty okazywały się "robione" do sprzedaży. Szwaby wysoko cenią ten model z 2-litrowym dieslem bo wiedzą, że dużo Polaków szuka takich aut. Co ciekawe wiedzą też, że mamy wysoką akcyzę na silniki pow. 2 litry i np. avanty z 2,7 lub 3.0 są nie dużo droższe od 2-litrówek.

nie dalej jak 2 tyg temu 3.0 tdi, wtryski + pompa + czyszczenie układu paliwowego miałem okazje poznać koszty.. :wallbash:

no ale fakt, na trasie pali mniej :wink4:

Możesz zdradzić jakie to koszty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

moja (quattro) w mieście pali w okolicach 9-9,5. W trasie, sporo szybkiego wyprzedzania, ok 7,5. Żadko jeżdzę po autostradach, także trudno mi powiedzieć ile pali przy stałej 140-160. Są to spalania wyliczane ręcznie przy zalewaniu baku do pełna.

Rozbieżności w porównaniu do komputera, czasem się zdarzają (komputer zaniża), zwłaszcza, gdy na trasę ok. 400km pierwsze 200km jadę spokojnie, bo teren górzysty i dosyć kręty, a potem szybka dwupasmówka. Komputer wówczas lubi pokazać 6.8 a wg. moich wyliczeń wychodzi ok 7.2.

Dodam, że auto mam po chipie, ale różnicy w spalaniu nie zauważyłem.

Co do tapicerki na fotelach to mam szarą alcantarę i jestem baaardzo zadowolony. Super wygląda, a co do trwałości, cóż, za krótko mam auto żeby coś na ten temat powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zdradzić jakie to koszty :)

w aso przyprawia o zawrót głowy 2300k x6 + 5000k + czyszczenie [już nie pytałem :gwizdanie:]

skończyło się na 800x6 + 2000k regeneracja + czyszczenie 2000k

żeby nie było, uważam v6 tdi za naprawdę świetny silnik, jedynie polskie często niepewne paliwo mu nie służy i przez to jest zdecydowanie bardziej podatny na podobne usterki niż Pb.

Irytuje mnie jedynie jak argumentem za tańszą eksploatacją jest niższe zużycie paliwa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdzi, jak ja szukałem samochodu to byłem napalony na dwie: jedna z 2006 roku 173500 przebiegu za 18900 euro i z 2007 160000 przebiegu za 17900 więc ja będę się upierał, że coś tanie. co więcej te 2 sztuki to były 2.0 TDI ale 140 KM, a nie 170! 170 były od ok 20000 euro za modele z przebiegiem 150000 lub więcej! tam gdzie kupowałem A3 była też A4 S-line z takim samym wypasem i silnikiem jak ta z Rzeszowa i przebiegiem 130000 z 2007 za 21900 euro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zdradzić jakie to koszty :)

w aso przyprawia o zawrót głowy 2300k x6 + 5000k + czyszczenie [już nie pytałem :gwizdanie:]

skończyło się na 800x6 + 2000k regeneracja + czyszczenie 2000k

żeby nie było, uważam v6 tdi za naprawdę świetny silnik, jedynie polskie często niepewne paliwo mu nie służy i przez to jest zdecydowanie bardziej podatny na podobne usterki niż Pb.

Irytuje mnie jedynie jak argumentem za tańszą eksploatacją jest niższe zużycie paliwa..

Dlatego trzeba dbać o motorek, regularnie wymieniać olej nie tam żadne longlife, stosować specyfiki do czyszczenia wtryskiwaczy w dieslu, tankować dobry :ON: na sprawdzonych stacjach, wymieniać regularnie filtr paliwa, a w łatwy i umiarkowanie nie drogi sposób można sobie oszczędzić dodatkowych kosztów i nerwów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem dziś u tego gościa. Piękna jest ta A4 - w środku widać jednak że używana, na podłokietniku pęknięta skóra i tam gdzies w jednym miejscu delikatnie ale naprawdę bardzo zadbane autko. Przymierzyłem się do foteli bardzo fajne, nawi też spoko wygląda. Dalej szaro i ponuro ale jakoś tak trochę przytulniej niż na mojej skórze :) Co okazało się największym zaskoczeniem gościu pod domem miał RS4 i przewiózł mnie.... Ja pier............... jak to idzie masakra, w życiu takim autem nie miałem przyjemności jechać (z taką mocą) i cisnął na maxa po wiejskich wąskich dróżkach. Szok - kiedyś sobie kupie taki wózek :)

Co ciekawe spalanie 17-20 mówił ze czasem i 15 spali, to nie tak dużo więcej od mojej a róznica w mocy masakryczna (takie to można mieć benzynowe:)

Co do dieselka to przyjemne fajne autko teraz bym tylko BMW znalazł z tapicerką która mi odpowiada i sobie porównał :)

Zdjęcie mojej i tej combi.

audi.jpg

bardzo ładnie wygląda xenon.

audii.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie potrafią liczyć i wolą kupić TDI niż paliwożerne TurboPb

jak ci sami ludzie zaczną naprawiać tanie w eksploatacji 2.7 i 3.0 tdi to przejdziemy do matematyki wyższej dla ekonomistów... :evil:

nie dalej jak 2 tyg temu 3.0 tdi, wtryski + pompa + czyszczenie układu paliwowego miałem okazje poznać koszty.. :wallbash:

no ale fakt, na trasie pali mniej :wink4:

oczywiście ale każdy kupujący ma nadzieję, ze będzie tylko lał ON i nic się nie będzie psuło, z resztą w PB tez się może wiele popsuć :) Chyba lepiej między naprawami mieć auto palące 6-8 litrów ropy niz 13 benzyny :) w moim przypadku dochodzi jeszcze sprawa Vatu, który mogę sobie odpisać od ON i koszy 1 litra wychodzi mi około 3 zł :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie potrafią liczyć i wolą kupić TDI niż paliwożerne TurboPb

jak ci sami ludzie zaczną naprawiać tanie w eksploatacji 2.7 i 3.0 tdi to przejdziemy do matematyki wyższej dla ekonomistów... :evil:

nie dalej jak 2 tyg temu 3.0 tdi, wtryski + pompa + czyszczenie układu paliwowego miałem okazje poznać koszty.. :wallbash:

no ale fakt, na trasie pali mniej :wink4:

oczywiście ale każdy kupujący ma nadzieję, ze będzie tylko lał ON i nic się nie będzie psuło, z resztą w PB tez się może wiele popsuć :) Chyba lepiej między naprawami mieć auto palące 6-8 litrów ropy niz 13 benzyny :) w moim przypadku dochodzi jeszcze sprawa Vatu, który mogę sobie odpisać od ON i koszy 1 litra wychodzi mi około 3 zł :)

oczywiście że każdy silnik jest awaryjny, jednak niektóre mniej inne bardziej.

jednak daje głowę, że w warunkach w których 2.0T spali 13, 2.7 tdi nie spali ani 6 ani nawet 8 :cool1:

co więcej 2.0T w b8 bije na głowe ten z b7, jeśli v6 tdi w b8 również zrobił taki postęp jak w przypadku tfsi to relacje pozostaną zachowane na podobnym poziomie, jednak jeśli nie to v6 w b8 zaczyna być przerostem formy nad trescią.

Reasumując chodzi mi tylko o fakt że eksploatacja nie kończy się na zużyciu paliwa..

to troche jak oceniać szybkość samochodu po tym w jakim czasie przejedzie 1/4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak niektóre mniej inne bardziej.

jednak daje głowę, że w warunkach w których 2.0T spali 13, 2.7 tdi nie spali ani 6 ani nawet 8 :cool1:

co więcej 2.0T w b8 bije na głowe ten z b7, jeśli v6 tdi w b8 również zrobił taki postęp jak w przypadku tfsi to relacje pozostaną zachowane na podobnym poziomie, jednak jeśli nie to v6 w b8 zaczyna być przerostem formy nad trescią.

Reasumując chodzi mi tylko o fakt że eksploatacja nie kończy się na zużyciu paliwa..

to troche jak oceniać szybkość samochodu po tym w jakim czasie przejedzie 1/4.

zdecydowanie sie podpisuje i jesli spadlo w nim zuzycie paliwa tak jak to audi obiecuje dla mnie V6 tdi nie ma wogole racji bytu dlatego w postanowieniach na 2010 jest wlasnie 2.0T :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdzi spalanie spadło a potwierdza to Kuredu, pisał w którymś temacie o jeżdzie na tej samej trasie z b7 2.0T, b8 jest pewnego rodzaju odrodzeniem dla a4, ewolucja 2.0T i rewolucja s4 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...