dzikasz Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Witam Ne wiem jak nazywa się po polsku ten zawór ale w linku jest on pod numerem 20. znajduje się w dolocie zaraz za przepływomierzem taka plastikowa puszeczka włożona z jednej strony w rurę dolotu a z boku ma wyjście podłączone po rurki biegnącej wzdłuż silnika. Jka powinno działać to użądzonko na ,,sucho,, to znaczy jak dmuchnę z jednej strony to czy nie powinno być zamknięte, czy to nie jakiś zawór ciśnieniowy. pzdr a tu link http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/2001/249/49/3127882/ [br]Dopisany: 07 Luty 2009, 15:52_________________________________________________a dokładnie to ten http://moto.allegro.pl/item541496877_blow_off_zawor_upustowy_powietrza_doladowanego.html
loco87 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Jest to zawór bezpieczeństwa DV zwany tez cichym zabujcą turbiny.... (u mnie sie rozpadl pojezdzilem tydzien i jestem chudszy o 1000pln ). opiszę Ci to obrazowo: - 3 bieg niskie obroty i dajesz buta. Masz juz 2.5tyś obrotów i nagle puszczasz pedal przyspieszenia. Aby wirnik turbiny nie ulegl uszkodzeniu nie moze nagle zostac zatrzymany(m.in). Po puszczeniu gazu to sie wlasnie dzieje i aby temu zapobiec Ktos wymyslil zawór upustowy turbiny. Po puszczeniu gazu turbina dalej sie kreci i zwalnia powoli bo oddaje cisnienie przez DV. Jest tam membranka ze sprężyną oporową. Przy odpowiedniej sile (określonemu ciśnieniu) zostaje on otwarty. Jak dmuchniesz to nie powinien puszczac.
dzikasz Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Opublikowano 7 Lutego 2009 Jak dmucham ustami to powietrze bezproblemowo przechpdzi z jednen strony na drugą czyli zawór jest do d...py ;([br]Dopisany: 07 Luty 2009, 17:39_________________________________________________To pewnie przez niego jeśli cały czas przepuszczał samochód był przymulony i chłopaki na Przasnyskiej po 3-ech wizytach nie potrafili się poznać
loco87 Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Pojedz do aso skody. Kupisz ori za 60pln Przez ten zaworek turbawka mówi pa....
dzikasz Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 i w skodzie mmam podać nr: 06A129101a
domjenick Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Ne wiem jak nazywa się po polsku ten zawór ale w linku jest on pod numerem 20. znajduje się w dolocie zaraz za przepływomierzem taka plastikowa puszeczka włożona z jednej strony w rurę dolotu a z boku ma wyjście podłączone po rurki biegnącej wzdłuż silnika. Jka powinno działać to użądzonko na ,,sucho,, to znaczy jak dmuchnę z jednej strony to czy nie powinno być zamknięte, czy to nie jakiś zawór ciśnieniowy. pzdr to ,co jest pod nr 20 w linku z ETKI na pewno nie jest DV-jest on pod nr 14,to co opisujesz zaraz za przeplywka jest polaczone z odma i ma byc przeplyw powietrza przez ten pojemnik,uwierz mi na slowo-nie masz tyle pary,zeby ustami dmuchnac w DV i zeby powietrze przeszlo...
domjenick Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 chyba ze DV jest uszkodzony ...no tak,ale dmuchanie,to nie najlepszy sposob na jego sprawdzenie...
dzikasz Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 To jak ma być przepływ przez ten nr 20 cały czas czy nie, w obie strony, a jak go zwał to wsio ryba
domjenick Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 u mnie jest przeplyw,a nie narzekam na spadek mocy
wustyle Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 a pytanie z innej beczki a'propos DV czy Wasze DV-ki tez wydaja taki glosny dzwiek (jak meczenie owcy czy cos takiego ), przy puszczaniu pedalu gazu?
adams78 Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 DV - czyli zawór sterujący turbiny, powinien właśnie taki dźwięk wydawać - to upuszczane, sprężone powietrze. O DV na forum było już dużo - kup od TT 225KM - tańszy. Twój jest zjebany.
create2fight Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Panowie nie patrzcie który jest tańszy tylko przy jakim ciśnieniu sie otworzy bo moment jego otwarcia tez ma wpływ na żywotnośc turbiny Jeżeli bedzie sie otwierał przy zbyt wysokim ciśnieniu to efekt bedzie taki jak by go wogule nie było, bo nie spóści ciśnienia . Ja założyłem od S4 i chyba to bedzie przyczyna tego ze łopatki mojej turbiny sie zmieliły
domjenick Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 a pytanie z innej beczki a'propos DV czy Wasze DV-ki tez wydaja taki glosny dzwiek (jak meczenie owcy czy cos takiego ), przy puszczaniu pedalu gazu? moj czasem furkotal ,jak odpuszczalem gaz-odwrocilem go i jest ok,delikatne psss,ale nie az takie,zeby sie wszyscy ogladali,ale w srodku slychac... [br]Dopisany: 09 Luty 2009, 20:32_________________________________________________a co do DV od TT-sprawdzone,smialo mozna zakladac...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się