Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Jak powinien działać, pressure regulating valve


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ne wiem jak nazywa się po polsku ten zawór ale w linku jest on pod numerem 20. znajduje się w dolocie zaraz za przepływomierzem taka plastikowa puszeczka włożona z jednej strony w rurę dolotu a z boku ma wyjście podłączone po rurki biegnącej wzdłuż silnika. Jka powinno działać to użądzonko na ,,sucho,, to znaczy jak dmuchnę z jednej strony to czy nie powinno być zamknięte, czy to nie jakiś zawór ciśnieniowy.

pzdr

a tu link

http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/2001/249/49/3127882/

[br]Dopisany: 07 Luty 2009, 15:52_________________________________________________a dokładnie to ten

http://moto.allegro.pl/item541496877_blow_off_zawor_upustowy_powietrza_doladowanego.html

Opublikowano

Jest to zawór bezpieczeństwa DV zwany tez cichym zabujcą turbiny.... (u mnie sie rozpadl pojezdzilem tydzien i jestem chudszy o 1000pln :kox:). opiszę Ci to obrazowo:

- 3 bieg niskie obroty i dajesz buta. Masz juz 2.5tyś obrotów i nagle puszczasz pedal przyspieszenia. Aby wirnik turbiny nie ulegl uszkodzeniu nie moze nagle zostac zatrzymany(m.in). Po puszczeniu gazu to sie wlasnie dzieje i aby temu zapobiec Ktos wymyslil zawór upustowy turbiny. Po puszczeniu gazu turbina dalej sie kreci i zwalnia powoli bo oddaje cisnienie przez DV. Jest tam membranka ze sprężyną oporową. Przy odpowiedniej sile (określonemu ciśnieniu) zostaje on otwarty.

Jak dmuchniesz to nie powinien puszczac.

Opublikowano

Jak dmucham ustami to powietrze bezproblemowo przechpdzi z jednen strony na drugą czyli zawór jest do d...py ;([br]Dopisany: 07 Luty 2009, 17:39_________________________________________________To pewnie przez niego jeśli cały czas przepuszczał samochód był przymulony i chłopaki na Przasnyskiej po 3-ech wizytach nie potrafili się poznać :angry:

Opublikowano

wymien na nowy koszt ok 120pln

Opublikowano

Ne wiem jak nazywa się po polsku ten zawór ale w linku jest on pod numerem 20. znajduje się w dolocie zaraz za przepływomierzem taka plastikowa puszeczka włożona z jednej strony w rurę dolotu a z boku ma wyjście podłączone po rurki biegnącej wzdłuż silnika. Jka powinno działać to użądzonko na ,,sucho,, to znaczy jak dmuchnę z jednej strony to czy nie powinno być zamknięte, czy to nie jakiś zawór ciśnieniowy.

pzdr

to ,co jest pod nr 20 w linku z ETKI na pewno nie jest DV-jest on pod nr 14,to co opisujesz zaraz za przeplywka jest polaczone z odma i ma byc przeplyw powietrza przez ten pojemnik,uwierz mi na slowo-nie masz tyle pary,zeby ustami dmuchnac w DV i zeby powietrze przeszlo... :wink4:
Opublikowano

chyba ze DV jest uszkodzony ;)

...no tak,ale dmuchanie,to nie najlepszy sposob na jego sprawdzenie... :wink4:
Opublikowano

u mnie jest przeplyw,a nie narzekam na spadek mocy :wink4:

Opublikowano

a pytanie z innej beczki a'propos DV

czy Wasze DV-ki tez wydaja taki glosny dzwiek (jak meczenie owcy czy cos takiego :shocked:), przy puszczaniu pedalu gazu?

Opublikowano

DV - czyli zawór sterujący turbiny, powinien właśnie taki dźwięk wydawać - to upuszczane, sprężone powietrze.

O DV na forum było już dużo - kup od TT 225KM - tańszy. :szukaj:

Twój jest zjebany.

Opublikowano

Panowie nie patrzcie który jest tańszy tylko przy jakim ciśnieniu sie otworzy :) bo moment jego otwarcia tez ma wpływ na żywotnośc turbiny :) Jeżeli bedzie sie otwierał przy zbyt wysokim ciśnieniu to efekt bedzie taki jak by go wogule nie było, bo nie spóści ciśnienia . Ja założyłem od S4 i chyba to bedzie przyczyna tego ze łopatki mojej turbiny sie zmieliły ;)

Opublikowano

a pytanie z innej beczki a'propos DV

czy Wasze DV-ki tez wydaja taki glosny dzwiek (jak meczenie owcy czy cos takiego :shocked:), przy puszczaniu pedalu gazu?

moj czasem furkotal ,jak odpuszczalem gaz-odwrocilem go i jest ok,delikatne psss,ale nie az takie,zeby sie wszyscy ogladali,ale w srodku slychac... :wink4:[br]Dopisany: 09 Luty 2009, 20:32_________________________________________________a co do DV od TT-sprawdzone,smialo mozna zakladac...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...