Spitfire Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Próbują nadrobić stracony czas w serwisie Parafrazując ... "Dlaczego właściciele Insigni NIE pozdrawiają się, nie mówią sobie DZIEŃ DOBRY mijając w ciągu dnia? Bo już rano widzieli się w Serwisie" i tak często bywają u mechaników że mają u nich nawet swoje kubeczki na kawę)) Przyjemnie jeździ Bez żartów - radze odbyć kilka jazd próbnych... I KTO to mówi?? Użytkownik BMW?? Pewnie TEŚĆ kupił i nie wypada ŻLE napisać co? )) A poważnie - sąsiad ma "wypasioną benzynę od dokładnie 4 m-cy to karteczki mu w książce wkleili bo juz nie mają gdzie wpisów dokonywać ... popatrzcie na ceny używanych... i jak ciężko sprzedać Insignię KONIEC DYSKUSJI O OPLU - to wątek kolegi SORRY Apropos ciśnienia w oponach - spróbujcie nabić RÓWNO przód i tył /2.6/ tak radzili w ASO i jakby MILEJ się prowadzi ... mniej pod i nadsterowności
audiomaniak Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Z Tobą jest naprawdę coś nie teges oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu
Michał Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Makki jakbyś miał chwilkę to zrób jakieś foto jak się spisuje ten Rain Clear, kto jak kto ale Ty masz bezpośrednie porównanie z innymi środkami tego typu
audiomaniak Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zawsze myślałem, że ze mną coś jest nie tak, ale przy Tobie Makki to ja nawet nie jestem początkujący :polew:
_Makki_ Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Mógłyś podać link do podstrony Vredestein'a z tymi informacjami? Chciałbym sprawdzić czy swoje Sessanty odpowiednio pompuję Jest gdzies na stronie Vredesteina taki kalkulator cisnienia. Nie moge go teraz znalesc. Ale mojego auta tam nie bylo bo 20" do B8 teoretycznie nie ma.. Napisalem do nich maila z danymi auta i opony itp: http://www.vredestein.com/Onlineadvies_Technischevragen.asp?UsersessionID=73453486 [br]Dopisany: 19 Sierpień 2011, 11:17_________________________________________________ Odbiegając od tematu, Makki czym wycierasz auto do sucha? Monster Shine Fluffy Dryer i Chemical Guys Miracle Dryer[br]Dopisany: 19 Sierpień 2011, 11:22_________________________________________________ Makki jakbyś miał chwilkę to zrób jakieś foto jak się spisuje ten Rain Clear, kto jak kto ale Ty masz bezpośrednie porównanie z innymi środkami tego typu Chce zrobic test i foto\video relacje Rain Clear vs G1 vs Rain-X. Ale to po powrocie do domu.[br]Dopisany: 19 Sierpień 2011, 11:25_________________________________________________Szkoda ze nie mialem jak nakrecic filma z DE ale ''probowalem'' sie z RS6 C6 na autobahnie gdzies za Hamburgiem. Lece sobie tak ze 170, patrze w lusterku a tu jasny pasek ledow i troche wiecej ich niz w normalnym A6 wiec but moim klekotem ile wejdzie. kolo mi na d*pie a obok TIRy wiec nie zjezdzam.. Nagle gorka wiec moj klekot 242km/h polecial.. Dalej wsi nie bylo co robic i puscilem RSa. i tyle go widzialem. przy 220km/h odjechal calkiem zdrowo... BTW w DE na autbahnach but do podlogi, DK do 170km/h i spalanie na odcinku 1082km 8,1litrow. Na 19'' na tej samej trasie i taka sama jazda zamykalem sie w 7 litrach..
mgtan Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 łoł 8,1 l/100km to rewelacyjny wynik przy takich prędkościach... Je będe we wrześniu w DE w sumie ze 3.000 km zrobie to ciekaw jestem jakie mi spalanie wyjdzie... choć napewno nie będzie takich jazd jak piszesz :-) ciekawe jak rzadki olej był po takiej jeździe... zamiast filmu olejowego był rzadki jak woda ...
Flyer Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Nagle gorka wiec moj klekot 242km/h polecial.. Dalej wsi nie bylo co robic i puscilem RSa. i tyle go widzialem. przy 220km/h odjechal calkiem zdrowo... BTW w DE na autbahnach but do podlogi, DK do 170km/h i spalanie na odcinku 1082km 8,1litrow. Na 19'' na tej samej trasie i taka sama jazda zamykalem sie w 7 litrach.. zapytam wprost - nie brak Ci czasem w tak dopasionym aucie... mocy ?
mgtan Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Fly... chwile poczeka i mały sofcik i jest 205km/420Nm :-)... musi być cierpliwy hehe... aczkolwiek 2.0 na CR zbiera się w serii już dość dobrze... po programie to nie będzie jeszcze jak 211 km benzyna ale jednak przyrost będzie spory.
Flyer Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 no jak jechalem takim 2.0TDI FWD [143PS] to nie wiedzialem, czy przypieszam czy stoje w miejscu... a na powaznie - jak na ciezkiego diesla 140PS to jechal calkiem spoko.
mgtan Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 on ma 170 tkę to jednak w B8 jest spora różnica. Podejrzewam że mimo programu to nie wielką bym miał przewagę w swoim 2.0 198km nad dobrą sztuką B8 2.0 170km. Po programie to b8 zje zapewne b7 moje bez problemu.[br]Dopisany: 24 Sierpień 2011, 13:26_________________________________________________ Makki ma chyba program juz a to jakoś o tym nie skrobał, a na pierwszej stronie dalej jest program w miejscu "plany"
126tomek Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Powiedz mi kolego gdzie w PL na necie kupie coś dobrego jako niewidzialną wycieraczkę? Co byś polecił jako najlepsze?
turdzi Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 on ma 170 tkę to jednak w B8 jest spora różnica. Podejrzewam że mimo programu to nie wielką bym miał przewagę w swoim 2.0 198km nad dobrą sztuką B8 2.0 170km. Po programie to b8 zje zapewne b7 moje bez problemu.[br]Dopisany: 24 Sierpień 2011, 13:26_________________________________________________ Makki ma chyba program juz a to jakoś o tym nie skrobał, a na pierwszej stronie dalej jest program w miejscu "plany" nie do konca , B7 zdaje sie byc bardziej dynamiczna.Moze przez pomki.
variocustoms Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 EOT moje ex. B7 po wirusie u Rogala na 166 KM i 385 Nm trochę lepiej śmigało niż seria 170 u Makkiego, powiedzmy, Makki ma quattro więc na jedno wychodzi, 170 CR "q" po wirusie musi fajnie zasuwać
_Makki_ Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 zapytam wprost - nie brak Ci czasem w tak dopasionym aucie... mocy ? To chyba temat morze. Oczywiscie ze brakuje ale na Norwegie wystarcza hehe BTW: Ostatnio poznalem jednego goscia ktoremu brakuje mocy w modzonym S6 C6 i zdecydowal sie teraz na RS6... Fly... chwile poczeka i mały sofcik i jest 205km/420Nm :-)... musi być cierpliwy hehe... aczkolwiek 2.0 na CR zbiera się w serii już dość dobrze... po programie to nie będzie jeszcze jak 211 km benzyna ale jednak przyrost będzie spory. Soft jest by EcuProject.. Fakt po programie to calkowicie inna bajka. no jak jechalem takim 2.0TDI FWD [143PS] to nie wiedzialem, czy przypieszam czy stoje w miejscu... a na powaznie - jak na ciezkiego diesla 140PS to jechal calkiem spoko. ja za to jechalem dlubanym 2.0TDI fwd 143@210ps i powiem ze wydawalo mi sie jakby mial z 50 kucy wiecej niz moj. Makki ma chyba program juz a to jakoś o tym nie skrobał, a na pierwszej stronie dalej jest program w miejscu "plany" Juz zmienilem Powiedz mi kolego gdzie w PL na necie kupie coś dobrego jako niewidzialną wycieraczkę? Co byś polecił jako najlepsze? Jak narazie nie znalazlem jeszcze niewidzialnej wycieraczki ktora by mnie zadowolila. Chodzi mi oczywiscie o szybe czolowa bo na boczne i tylne to wszystko sie sprawdza. RainX (Swissvax Polska) jest bardzo dobry. Na szybie czolowej, po odpowiednim jej przygotowaniu wytrzymuje 3-4 miesiace. Ale zywotnosc takiego srodka zalezy od kilku czynnikow, np: - predkosci za jakimi sie jezdzi, wiadomo ze do okolo 50-60km/h "wycieraczka" sie nie sprawdza i trzeba sobie pomagac piorami wycieraczek - plyn do spryskiwaczy - sposob mycia szyb itp - stan szyby czlowej Spokojnie moge Ci takze polecic Glass Science Rain Clear Windshield Repellant Gel (Detailer.pl). Jest w zelu co ulatwia aplikacje i zostal stworzony przez ta sama firme ktora wymyslila RainX. Gtechniq G1 ClearVision Smart Glass bede mial do testow za okolo 2-3 tygodnie. Jest to zdecydowanie najdrozsza niewidzialna wycieraczka na rynku. Podobno, a ufam tym ludziom co testowali, jest to najlepszy srodek do aplikacji na przednia szybe. A to ze wzgledu na zywotnosc. Rozmawialem z gosciem ktoremu ten srodek wytrzymal okolo 30000km!! Jezeli tak jest naprawde, a przekonam sie jak przetestuje, to rozumiem dlaczego 15ml tego srodka kosztuje okolo 60zl! :gwizdanie:
turdzi Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 ja za to jechalem dlubanym 2.0TDI fwd 143@210ps i powiem ze wydawalo mi sie jakby mial z 50 kucy wiecej niz moj. nie zamienil bym quattro nawet za 100 koni wiecej
_Makki_ Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 ja za to jechalem dlubanym 2.0TDI fwd 143@210ps i powiem ze wydawalo mi sie jakby mial z 50 kucy wiecej niz moj. nie zamienil bym quattro nawet za 100 koni wiecej No ba!
126tomek Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Dziękuje kolego:) Coś tam wybiorę
Rekomendowane odpowiedzi