Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wycieraczka tylna - zamiennik - działanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka.

Mam pytanko odnośnie działania tylnej wycieraczki w avancie B6.

Jako, że moja seryjna dokonała żywota kupiłem nowy zamiennik, który (chyba) działa inaczej...

Po włączeniu macha 3 razy i ogólnie macha chyba częściej niż oryginał... to możliwe? Czasem machnie raz - i tak chyba miałem w oryginalnej, ale juz nie pamiętam :-D

Czy ktoś mógłby mi zreferować jak powinien działać oryginał w sytuacji, kiedy włączymy i zostawimy włączony oraz jesli tylko "pykniemy" - czyli włączymy i wyłączymy od razu jak wycieraczka ruszy.

Opublikowano

No kierwa nikt nie wie jak działa oryginalna tylna wycieraczka w avancie?? :-P

Opublikowano (edytowane)

Macha 1 przerwa znów 1 machnięcie przerwa i tak w kółko.

Edytowane przez Grzyb01
Opublikowano
Macha 1 przerwa znów 1 machnięcie przerwa i tak w kółko.
Dzięki :)
I nigdy przenigdy nie machnie 3 razy?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie pamiętam jak jest ze spryskiwaczem. Nie chce wprowadzać w błąd.

Opublikowano

Nie używałem wycieraczki nigdy z tyłu :)(chociaż silniczek wymieniłem jak auto kupiłem bo się spalił)
Wydaje mi się, że po spryskaniu macha 3x a przy automacie bez pryskania 1x. To było by logiczne, tak jak z przodu.

Opublikowano

Dzięki za odp
U mnie jest tak, że jak włączam po prostu to macha najpierw 3 razy i potem co jakiś czas 1 raz.
A czasem normalnie raz i potem co jakiś czas...
Chyba coś nie halo z tym silniczkiem...

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ewentualnie przy uruchamianiu jej styki w manetce podają sygnał do spryskiwacza dlatego macha 3 razy.

Może wina leży po stronie manetki.

Opublikowano
Ewentualnie przy uruchamianiu jej styki w manetce podają sygnał do spryskiwacza dlatego macha 3 razy.
Może wina leży po stronie manetki.
Dzięki za cynk, obczaję :)

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Tez kupowałem zamiennik silnika i działa u mnie dokładnie w ten sam sposób. Tzn gdy popchnę manetkę i ja wrócę to zamiast jednego machniecia wycieraczka robi 3, chociaż czasem zdarzy się tak, że zrobi jedno. Oryginał robił zawsze jedno machniecie, a przy dłuższym przytrzymaniu włączał się spryskiwacz i machała 3 razy.

Opublikowano
W dniu 3/17/2018 o 08:54, Lukasz_N napisał:

Tez kupowałem zamiennik silnika i działa u mnie dokładnie w ten sam sposób. Tzn gdy popchnę manetkę i ja wrócę to zamiast jednego machniecia wycieraczka robi 3, chociaż czasem zdarzy się tak, że zrobi jedno. Oryginał robił zawsze jedno machniecie, a przy dłuższym przytrzymaniu włączał się spryskiwacz i machała 3 razy.

Mam identycznie... no to sprawa wyjaśniona.

Dzięki :-)

Opublikowano (edytowane)

Kończąc temat: zakupiłem używany silnik w bdb stanie z B7 i po zamontowaniu w miejsce zamiennika wszystko działa jak należy, dodatkowo wyraźnie widać i słychać, że ma on "więcej siły" - ładnie bzyczy przez cały zakres ruchu, ramię jest szybsze, zamiennik działał jakby był jakiś opór na piórze.

Edytowane przez pawelosinski83

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...