pawelosinski83 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Hejka. Mam pytanko odnośnie działania tylnej wycieraczki w avancie B6. Jako, że moja seryjna dokonała żywota kupiłem nowy zamiennik, który (chyba) działa inaczej... Po włączeniu macha 3 razy i ogólnie macha chyba częściej niż oryginał... to możliwe? Czasem machnie raz - i tak chyba miałem w oryginalnej, ale juz nie pamiętam :-D Czy ktoś mógłby mi zreferować jak powinien działać oryginał w sytuacji, kiedy włączymy i zostawimy włączony oraz jesli tylko "pykniemy" - czyli włączymy i wyłączymy od razu jak wycieraczka ruszy.
pawelosinski83 Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Opublikowano 16 Marca 2018 No kierwa nikt nie wie jak działa oryginalna tylna wycieraczka w avancie?? :-P
Grzyb01 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 (edytowane) Macha 1 przerwa znów 1 machnięcie przerwa i tak w kółko. Edytowane 16 Marca 2018 przez Grzyb01
pawelosinski83 Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Opublikowano 16 Marca 2018 Macha 1 przerwa znów 1 machnięcie przerwa i tak w kółko. Dzięki I nigdy przenigdy nie machnie 3 razy? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Grzyb01 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 Nie pamiętam jak jest ze spryskiwaczem. Nie chce wprowadzać w błąd.
KarolH Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 Nie używałem wycieraczki nigdy z tyłu (chociaż silniczek wymieniłem jak auto kupiłem bo się spalił) Wydaje mi się, że po spryskaniu macha 3x a przy automacie bez pryskania 1x. To było by logiczne, tak jak z przodu.
pawelosinski83 Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Opublikowano 16 Marca 2018 Dzięki za odpU mnie jest tak, że jak włączam po prostu to macha najpierw 3 razy i potem co jakiś czas 1 raz.A czasem normalnie raz i potem co jakiś czas...Chyba coś nie halo z tym silniczkiem... Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Fido Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 Ewentualnie przy uruchamianiu jej styki w manetce podają sygnał do spryskiwacza dlatego macha 3 razy. Może wina leży po stronie manetki.
pawelosinski83 Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Opublikowano 16 Marca 2018 Ewentualnie przy uruchamianiu jej styki w manetce podają sygnał do spryskiwacza dlatego macha 3 razy. Może wina leży po stronie manetki. Dzięki za cynk, obczaję Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Lukasz_N Opublikowano 17 Marca 2018 Opublikowano 17 Marca 2018 Tez kupowałem zamiennik silnika i działa u mnie dokładnie w ten sam sposób. Tzn gdy popchnę manetkę i ja wrócę to zamiast jednego machniecia wycieraczka robi 3, chociaż czasem zdarzy się tak, że zrobi jedno. Oryginał robił zawsze jedno machniecie, a przy dłuższym przytrzymaniu włączał się spryskiwacz i machała 3 razy.
pawelosinski83 Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Opublikowano 19 Marca 2018 W dniu 3/17/2018 o 08:54, Lukasz_N napisał: Tez kupowałem zamiennik silnika i działa u mnie dokładnie w ten sam sposób. Tzn gdy popchnę manetkę i ja wrócę to zamiast jednego machniecia wycieraczka robi 3, chociaż czasem zdarzy się tak, że zrobi jedno. Oryginał robił zawsze jedno machniecie, a przy dłuższym przytrzymaniu włączał się spryskiwacz i machała 3 razy. Mam identycznie... no to sprawa wyjaśniona. Dzięki :-)
pawelosinski83 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2018 (edytowane) Kończąc temat: zakupiłem używany silnik w bdb stanie z B7 i po zamontowaniu w miejsce zamiennika wszystko działa jak należy, dodatkowo wyraźnie widać i słychać, że ma on "więcej siły" - ładnie bzyczy przez cały zakres ruchu, ramię jest szybsze, zamiennik działał jakby był jakiś opór na piórze. Edytowane 4 Kwietnia 2018 przez pawelosinski83
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się