Przemyslaw Tokarz Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Witam mam problem z moim audi a4 b5 1.9tdi 85kw 116km AJM . Turbo strasznie gwiazda nawet piszczy a Ale ciągnie do 3 tyś i później nic . Od dołu ciagnie dobrze .
Magik123 Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Pewnie masz nieszczelność stąd gwizdanie piszczenie.
Przemyslaw Tokarz Opublikowano 20 Marca 2018 Autor Opublikowano 20 Marca 2018 8 minut temu, Magik123 napisał: Pewnie masz nieszczelność stąd gwizdanie piszczenie. Ale w podciśnieniu gdzieś czy na turbinie ?
Magik123 Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Od turbiny do kolektora ssącego ale podcisnienia też warto sprawdzić. Mi kiedyś w golfie tak gwizdał jak pękł IC.
Przemyslaw Tokarz Opublikowano 20 Marca 2018 Autor Opublikowano 20 Marca 2018 10 minut temu, Magik123 napisał: Od turbiny do kolektora ssącego ale podcisnienia też warto sprawdzić. Mi kiedyś w golfie tak gwizdał jak pękł IC. Dzięki sprawdzę
Przemyslaw Tokarz Opublikowano 20 Marca 2018 Autor Opublikowano 20 Marca 2018 Inter cooler jest od góry taki tłusty z oleju . Sprawdzałem wszystko od turbiny i jest wszystko szczelne
karol24 Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Jak mu depniesz to czarno za samochodem? Ja bym stawiał na dziurę w którymś z więży lub intercoolerze
Przemyslaw Tokarz Opublikowano 21 Marca 2018 Autor Opublikowano 21 Marca 2018 3 godziny temu, karol24 napisał: Jak mu depniesz to czarno za samochodem? Ja bym stawiał na dziurę w którymś z więży lub intercoolerze Nie właśnie ani dymka nie puści
Undisclosed Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 (edytowane) Porównaj z tym gwizdem, jest tak samo? Miałem takie same objawy, przy 3,1-3,2 tys rpm odcinał, na piątce max 145 mogłem jechać. Pasażerowie rozglądali się gdzie ta karetka ciągle jedzie za nami Gwizd zaczął się po czyszczeniu turbiny. Wczoraj odesłałem ją zwrotnym kurierem, a jutro montuję zregenerowanego AWXa, bo okazało się, że ta była tak przekoszona, że korpus od środka cały porysowany był przez wirnik. Edytowane 23 Marca 2018 przez Undisclosed
karaluch8 Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Moja tak juz gwizdze z 40tys km i dalej kreci.
Undisclosed Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 W dniu 23.03.2018 o 10:20, Undisclosed napisał: Porównaj z tym gwizdem, jest tak samo? Miałem takie same objawy, przy 3,1-3,2 tys rpm odcinał, na piątce max 145 mogłem jechać. Pasażerowie rozglądali się gdzie ta karetka ciągle jedzie za nami Gwizd zaczął się po czyszczeniu turbiny. Wczoraj odesłałem ją zwrotnym kurierem, a jutro montuję zregenerowanego AWXa, bo okazało się, że ta była tak przekoszona, że korpus od środka cały porysowany był przez wirnik. Mogę już na 100% potwierdzić, że to był powód gwizdu, dziś zamontowałem turbinę z AWX i samochód chodzi jak nowy Żadnego gwizdu
Przemyslaw Tokarz Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2018 W dniu 24.03.2018 o 22:36, Undisclosed napisał: Mogę już na 100% potwierdzić, że to był powód gwizdu, dziś zamontowałem turbinę z AWX i samochód chodzi jak nowy Żadnego gwizdu Mechanik założył mi turbinie i teraz nie gwiazda a ciagnie dopiero od 2.200 a dawniej od samego spodu dawała asa i co teraz ?
Undisclosed Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Pytanie jaką turbinę założyłeś i czy nie ma nieszczelności w układzie dolotowym i podciśnieniowym. Do sprawdzenia ciśnienie doładowania, wskazania przepływomierza i map sensora, a poza tym wakuometrem instalacja podciśnienia i gruszka turbiny.
Przemyslaw Tokarz Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 9 godzin temu, Undisclosed napisał: Pytanie jaką turbinę założyłeś i czy nie ma nieszczelności w układzie dolotowym i podciśnieniowym. Do sprawdzenia ciśnienie doładowania, wskazania przepływomierza i map sensora, a poza tym wakuometrem instalacja podciśnienia i gruszka turbiny. Szczerze mowiamówiąc nie wiem co założył twierdzi że założył taka sama ze numery spisywał i WGL . Przepływomierz podmienil od innego i to samo . Stara gwizdala ale ciągła od spodu ta dopiero tak jak mówię 2.200 na 5 biegu od 3.000
Undisclosed Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 1 minutę temu, Przemyslaw Tokarz napisał: Stara gwizdala ale ciągła od spodu ta dopiero tak jak mówię 2.200 na 5 biegu od 3.000 Być może miałeś przeładowanie w tym zakresie i do niego się przyzwyczaiłeś Bez logu dynamicznego 011 w tym wypadku się nie okaże.
Przemyslaw Tokarz Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 44 minuty temu, Undisclosed napisał: Być może miałeś przeładowanie w tym zakresie i do niego się przyzwyczaiłeś Bez logu dynamicznego 011 w tym wypadku się nie okaże. No wiem niektórzy mówią że pompowtryski tak powinny działać ze ciagnie od samego spodu i ciągła od 1.400 teraz jest straszny lipa strasznie zamula naprawdę tak sie nie da jeździć żadna ekonomia . Kręcic trzeba żeby jechalo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się