hehu Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 Witam czy pompa tandemowa może powodować zapowietrzanie się układu paliwa? Po zaciśnięciu przewodu powrotnego z pompy tandemowej po nocy odpala od strzała.
greg2505 Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 uszczelnienia na pompowtryskach są dobre ,bo przeważnie przez nie cofa się paliwo
hehu Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) Nowe są założone Boscha i korekty są poprawne natomiast bipy są wysokie na minusie około 90-102. Po zapaleniu silnik pracuje wzorowo. Edytowane 28 Marca 2018 przez hehu
greg2505 Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 Jak wyglądały gniazda , nie było ostrych krawędzi, bo miałem taki przypadek, że po zmianie oringów podczas montażu pocieły się o ostre krawędzie gniazd i trzeba było jeszcze raz rozbierać
hehu Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Opublikowano 28 Marca 2018 Wszystkie gniazda wygładzone papierem wodnym dodatkowo oringi posmarowane specjalnym smarem ślizgowym. Zresztą gdyby było coś nie tak z oringami zaraz by wyszło na korektach pompo wtrysków.
piotrsob1 Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 Jak za uszczelnienia pompek ręczysz to nic innego nie zostaje jak nieszczelna tandempompa Miałem taki przypadek , tylko wtedy objaw był taki że odpalał na sekundę i gasł , potem już trzeba było chechłać ze 30 sekund by odpalił Wymiana tandemu rozwiązała problem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się