Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi S4 B7 LIMO / 2.7 BiT Black Vader by Pro Performance


DarekS4

Rekomendowane odpowiedzi

Wstępny model centrealnego FMIC prawie gotowy. Mam na dzisiaj 3 rodzaje grubości rdzenia. Całość będzie jednolita z belką tak jak Wagner robi.

IMG-20180413-WA0000.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foto rdzenia. ten akurat będzie taki że będzie pod belką się mieścił.

 

IMG-20180414-WA0000.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Dzięki za update i foty!

Fajna ta A4 2.0 tdi była, pewnie też pomodzona ?

Na jakim rdzeniu robisz FMIC?

W wolnej chwili wrzuć foty obecnej A4,

Pozdrawiam

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj finalne wymiary fmica bo tez szukam dla siebie i nie chce wielkiego rezania z belka


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Black4 - Nie to był dupowóz zwykła 140 nawet softa nie miała. Najniższy zawias z S-Line koło 18" bixy i tyle. i W miare zadbany lakier o który dbałem.

Co do rdzenia to się okaże ten który jest na foto to wersja pod nie modyfikowanie belki. U mnie docelowo będzie idento ale już zintegrowany z belką bo będzie grubszy.

Ja mam S4 :wink: Wrzuce jak tylko ją wytargam z garażu ale mam ja mega rozprutą.

 

Holmatro - No u mnie będzie niestety wielki bo  musi być 100% wydajność i będzie mieścił się na cały grill

A dokładnie tak to będzie wyglądało:

 

Przymierzony najzwyklejszy zderzak żeby było jak najciaśniej. Wychodzi spoko drobne poprawki i będzie gitara. Wejdą ori kratki i halogeny.

W tym tyg model idzie na skan 3D i lecimy dalej z tematem.  A wygląda to tak i trochę aktuala.

 

IMG-20180417-WA0000.jpg

 

Wpadł komplet najmocniejszych cewek z TFSI ( Docelowo nie planuje ECU z AGB S4, Chce to uruchomić na sterowniku z V6 benzyny z B7 z modyfikacją do sterowania turbo. Rozwiązanie o tyle fajne że nie ma modyfikacji wtyczek od strony grodzi zostaje tylko modyfikacja wiązki silnikowej. A tak pozatym to same plusy. Mod przypuszczam będzie się opierał na tej samej modyfikacji jakie robią w R32 Turbo na ori sterowniku)

 

5556.jpg

 

Tylne Boczki skóra pod elektrykę ( jak już wspomniałem środek miałem rozszabrowany)

3456.jpg

 

Kmpl wiązka ze ster. Do Bixów skrętnych

IMAG0018.jpg

 

PDC Przód tył

IMAG0020.jpg

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, 

To widzę, że zakupy ruszyły pełną parą! Full opcja będzie :D

Zdaje się, że zderzak S4/S-line jest bardziej pękaty i jest więcej miejsca na FMIC niż w seryjnym/DTM...

W S-line'owym zderzaku kratki na hologeny lekko rezałem, żeby z przyłącza FMIC-a nic nie prężyły...

BTW. Sprytny ten patent ze sterownikiem z V6...

Powodzenia,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełną parą nie. Musze hamować bo w przeciwnym razie to auto nie wyjedzie w tym sezonie a finansowo to źródełko tez ma dno :D .... i to mnie martwi.

Patent ze sterownikiem jest już oklepany na zachodzie nie wiem dlaczego w Polsce jest na siłę omijany i na siłe kombinuje się z sterami ori 2.7.

 

Z nowości dojechały nyple.

Zbuduje na nich układ olejowy, paliwowy, Odmy bo w 2,7 są lipne i szybko je szlag bierze.

IMG-20180418-WA0001[1].jpeg

Majówka szykuje się u mnie wolna a co za tym idzie chce przyatakować tremat z karoserią. Ma może ktoś ze ślaśka pozyczyc takie cudo ?? chce trysnąć gumę w kilka miejsc.

 

https://archiwum.allegro.pl/oferta/pistolet-do-mas-natryskowych-masy-sika-app-3m-gun-i7066410445.html

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko. 

Udało się klepnąć jeszcze stabilizator RS4 na przód. 

stabilizator8_2.jpg

Temat z felgami znów przesuną się o tydzień. Trochę mnie to drażnić zaczyna bo czas mnie goni. Pierwsze dyskusje były o 4 x 8,5j ale będziemy próbować ładować 4x 9,5J . mam pytano czy ktoś próbował w quattro ładować na tył np. 10,5J i 8,5j na przód ? pytam z czystej ciekawości :)

Tylne zaciski tarcza i zwrotnica pojechały do Best Performance na zrobienie adaptera. Więc mam nadzieję że do końca maja temat chebli będę miał zamknięty włącznie z pełną regeneracją.

 

 

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybko bo czasu brak dostałem wczoraj model 3D FMICA. No model już jest kozak. W pierwszym modelu zostaną dorobione porty pod 2x IAT dla pomiaru przed i po.

z buda powoli już zaczynam działać z pod maski wszystko wyprute i będzie odmalowana komora i powoli biorę się za spód

Wnętrze oddane do tapicera. Cała góra + wszystkie słupki idą w czarną Alcantare może z małym bonusem ale tapicer marudzi więc zobaczymy. Fotele z S5 na razie nie oddane bo się waham.

Mam jeszcze mega klina. Ogólnie dla mnie nie ma innego koloru jak czarny ale widziałem ostatnio czerwoną S4 limo z dekorami w czarnym połysku i rozwaliło mi beret i teraz się waham. Coi prawda potem będzie trochę lipa bo po VIN jest czarna ?

 

7ec8e53ec5a2f62b.jpg

7020f312481b27b9med.jpg

 

1dcda0ebfcb6297fmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, 

Dzięki za update :D

Ciekawie wyszedł model 3D (zwłaszcza boczne mocowania ukształtowane pod kątem).

Czy belkę zostawiasz/podcinasz? żeby zmieścić FMIC?

Jaki jest orientacyjny koszt takiego custom fmic?

Obszycie słupków fajny pomysł.

Trochę będzie zabawy z demontażem i porządnym montażem.

Kierownicę i gałkę też obszywasz alcantarą?

Odnośnie koloru rzecz gustu. 

Wg mnie czerń jest świetna i ponadczasowa.

Powodzenia

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boczne mocowania pod kątem są tak żeby wchodziły jak najgłębiej pod pas wtedy nie będzie trzeba nic rezać. Ten model jest dla chętnych nie chcących ingerować w belkę. Poza tym pracujemy jeszcze nad kierownicami powietrza które będą tak działać aby wykorzystać 100% powierzchni rdzenia. Więc jego wydajność powinna być bardzo wysoka wiec myślę że obsłuży nawet porządne hybrydy u mnie. Ale u mnie i tak docelowo ląduje raz grubszy. Ja robię z zapasem żeby mnie potem nic nie zaskoczyło jakby się uznało że chce np. zmienić turbiny.

Już jest wszystko zdemontowane jest goły środek nawet deski nie ma. nic nie połamane przy demontażu wiec wymienię tylko spinki na nowe i powinno być git. Poza tym i tak już ktoś tam był  :) Co do kierownicy to nawet jej nie mam. Moją z poducha sprzedałem a docelowo szukam jakieś fajnej fajery. Nie koniecznie chce ja obszyć bo potrafi się zabrudzić dosyć szybko. choćby ręka się poci i nie zawsze jest czysta boje się że nie utrzymam tego w czystości. Chciałem obszyć całą górę może deskę fotele kanapę ale zastanawiam się i zależy to od $$$. Narzazie ważniejsze jest dla mnie poskładanie zawiasu i całego spodu postawienie na kołach i odlakierowanie komory żebym mógł zabrać się za silnik i go tam w końcu włożyć.

Zostaje czerń nie będę kombinować.

 

Na szybko dzisiaj dojechała dostawa felg. Najnowszy JR30 ten srebrny w specyfikacji 19" 9,5J nie wszedł ze względu na ten cholerny hamulec ? Dziad jest tak ogromny że mało która felga podchodzi.

Przymierzyłem kolejny kmpl. i ta ciemniejsza w specyfikacji 8,5J pasuje dlatego poszło kolejne zamówienie na JR30 w czarnym macie i w 19" 8,5J, czekamy kolejne dwa tyg. Zakochałem się w tym modelu. 9,5 nie brakowało wiele dosłownie mm ale jednak za ciasno.

61b35be9ee2963b9med.jpg

229b4e175940b77emed.jpg

9f3b6d7bc7d61c3bmed.jpg

83aa86b7278141famed.jpg

 

 

 

 

 

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyjaśnienia odnośnie fmic.

BTW. Gdzie zamawiasz ten custom ?

W sumie masz rację jednak kiera i gałka w alcantarze będą się brudzić i z czasem ślizgać...

To sprawnie zadziałałeś z demontażem podsufitki :D

Tak obszycie to tylko estetyka, ważniejsze "bebechy"...

BTW.Słuszna decyzja z kolorem :D

BTW2. Jeśli hamulec wchodzi pod te grafitowe motosporty z ostatniej foty to je zostaw.. wzór jest znakomity!

Dzięki za update,

Pozdrawiam i trzymam kciuki!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wzór nawet nie ma nic wspólnego dla mnie z motorsportem i nie siada mi. Jest dla mnie zbyt "ekskluzywna" :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziu ale lecisz z tematem, zrób kilka tych fmiców to na forum rozejdą się jak świeże bułeczki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, karol1981 napisał:

Ja pierdziu ale lecisz z tematem, zrób kilka tych fmiców to na forum rozejdą się jak świeże bułeczki ;)

Ta kolega narobi a potem bedzie trzymal to bo nikt tego nie kupi.

Ale fakt auto zapowiada sie grubasno?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie zapierdzielam ciągnie się ta robota bo w tyg. jak jestem w sumie dniówkę to wszystko. Jadę aktualnie z remontem w domu jeszcze i naprawdę za dużo na garba sobie wizołem w tym roku. Na razie robie jeden IC jak będą chętni to zrobię więcej.

Jakby ktoś miał to szukam Seja w LPG najlepiej vana :D

Doszły do mnie kolejne zaciski dokładnie z Panamery ale nie wiem nad czym ludzie się spuszczają w tych zaciskach jest w cholerę cięższy od RS6 klocek ma przynajmniej z 1/4 mniej powierzchni  niż RS6 dla mnie gra nie warta  świeczki i zostawiam swoje zaciski.  Pod dołem zdjęcie zacisków panamery. A dla potomnych te zaciski wcale nie są większe Od RSowych różnicy jest 0,2-0,3cm na dł a na wys czyli jakby mierzyć średnice tarczy to jest 0,5cm różnicy ale tylko dla tego że prosiaki mają takie cztery garby na górze które dobrze widać na zdjęciu. A w wypadku felgi nie jest to korzystne i finał finałów trzeba zacisk podfrezować od środka żeby tarcza wpadła głębiej. Czyli szału nie ma.

 

Co do fury rozprułem ją w sobotę do zera komora silnika pusta podwozie gołe totalnie bez przewodów hamulcowych i paliwowych i całość zostaje czyszczona wszelkie zalążki rdzy koło wózka dyfra wszystko czyszczone do zera. Auto jedzie do lakiernika gdzie będzie wszystko zabezpieczone zakonserwowane i finalnie karoseria leci w lakier na razie sama bez elementów. nadkola - komora silnika i karoseria z zewnątrz. Kolor na który się zdecydowałem to Czarna smoła z S3 8V 2014r. Kolega ma taką więc widziałem na żywo i jest spoko.

6a9cc72d4a88b45441b4e354f713.jpg

 

 

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dłubanej od podstaw b7 jeszcze na forum nie było. powodzenia i czekam na relację :hi:??

 

 

na tą chwile zapowiada się grubasssssss.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szacun za robotę i za € wsadzone w auto :) Prawdziwa pasja :) Na mnie żona buczy jak wchodzę na temat s-line na zewnątrz wiec za takie mody już bym wisiał ? Czekam niecierpliwie za efekt finalny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekamy na foto relację!

Czarnuch będzie killer :D

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Damianq napisał:

Szacun za robotę i za € wsadzone w auto :) Prawdziwa pasja :) Na mnie żona buczy jak wchodzę na temat s-line na zewnątrz wiec za takie mody już bym wisiał ? Czekam niecierpliwie za efekt finalny :)

Raczej za chęć do roboty chciałeś powiedzieć :P Moja niebawem mi walnie papierem rozwodowym. Ale prawda jest też taka ze sporo części miałem więc rozeszło się po kościach. Wiele rzeczy odpuszczę w tym sezonie a zostawię na następny żeby nudno nie było :)

Godzinę temu, black4 napisał:

Czekamy na foto relację!

Czarnuch będzie killer :D

Pozdrawiam!

Nie przesadzajmy. niech stanie na kołach i przemieszcza się po placu o własnych siłach a będzie już wielki sukces. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...