Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi S4 B7 LIMO / 2.7 BiT Black Vader by Pro Performance


DarekS4

Rekomendowane odpowiedzi

Felga to 19" tak dla jasności i się nie mieści a zacisk połyka tarcze 420mm :D  oczywiście ceramika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, ale jesli jesteś skazany na 20 cali do tego zacisku to zapomnij o szybkiej dynamicznej jeździe. Byle tory tramwajowe w mieście rozetną Ci opone a na felge nakleją wizytówkę warsztatu spawającego,  a na zakręcie skutecznie odegną naciąg i będziesz jechał felgą po asfalcie. Byłem tam, przerabiałem to. Nawet 19 cali nie nadaje się zbytnio do upalania, jeżdżę, bo zalezy mi też na estetyce. Moim zdaniem duża moc i 20 cali w B7 się wykluczają.

Widziałem ostatnio ceramikę bodaj z RS6 w A3 8P i na to wskoczyły OZ Superleggera 18 cali, i to jest sport w pełnym wydaniu.

@dayd_4 może się podzieli zdjęciem jak to siadło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Podzielam zdanie Grześka: 20" do szybkiej jazdy słaby pomysł....

gumę z profilem 30 załatwisz momentalnie...

Max kompromis wygląd/osiągi to 19" i też nie za szeroka...

Idealne rozwiązanie: lekki 6 łok np. TTRS + lekka 18"

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Panowie tak tylko wrzuciłem i zapytałem czy ktoś chce kupić :D To nie dla mnie broń boże. Gdzież 20" w moim aucie. To nie w moim stylu :D

Po prostu kupiłem na handel bo mam dojście w fabryce :) a co do takich opon miałem Leona 390HP z takimi naleśnikami i zdjąłem oponę przy 170 z tyłu. 

TTRS miała 4ro tłoka zresztą sam go tu sprzedawałem. To ten sam co RS3 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z tym twoim autem ? Dzieje sie coś czy odpuściłeś temat ? Bo zapowiadało się mega fajnie ale coś cicho tu :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek S4,

Nie trzymaj w niepewności. Wrzucaj świeże info ??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapodaj  jakieś fotki. ?  Może uda mi się kiedyś zobaczyć na żywo bo widzę że jesteś z okolicy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na spokojnie coś tam wrzucę niebawem. Rok temu o tej porze wywaliłem z domu 2 ekipę budowlaną i od tego czasu praktycznie od stanu surowego ze szwagrem jechaliśmy wszystko. Dlatego dla audi nie było czasu ALE części wpadały. dlatego po urlopie powoli robie krótki rachunek sumienia co mam a czego jeszcze brakuje i działamy. Na sezon auto ma wyjechać w pełni uzbrojone.

W skrócie : mam kmpl środek recaro trochę elementów S/RS4 trochę elementów S5. Fajera też jest. Z tapicerem jest wszystko dograne niestety muszę z tym jechać 300km ale mam nadzieję że będzie warto Bo chłopaki zgodziły się na każdy mój wymysł w kwestii szycia i to w mega przyzwoitych pieniądzach. W między czasie jak będzie się szyć ja się wprowadzę do domu więc będę tez miał to gdzie schować. Najbardziej drażni mnie to że umkną mi temat tej składanej kanapy w limuzynie. Bo taką kupiłem a ja mam ścianę grodziową. Wczoraj już się tutaj dowiedziałem że to idzie zrobić więc zakupiłem wczoraj dolne zawiasy i będzie trzeba rzeźbić. Potem biorę się za mechanikę. i chce w końcu postawić szkielet karoserii na kołach z silnikiem i żeby to już samo z garażu wyjeżdżało. 

Co do malowania nie wiem czy pomalować budę przed składaniem mechaniki czy po. Tak naprawdę są to tylko słupki , dach i dwa tylne błotniki. Zobaczymy. Nie chciałbym mieć zapruszonych chamulcy czy elementów zawieszenia pyłem z bezbarwnego lakieru bo za bardzo się spuszczałem nad poskładaniem wszystkiego w stan że tak powiem nowości. 

 

To co jest potrzebne na już i czego namiętnie poszukuję to tylnia klapa USA S-Line ... podobno biały kruk ale wiem gdzie jeździ haha :D

I górne sworznie mocowania oparcia kanapy to na czym się zatrzaski blokują. 

Czarne cykorłapki i lampki do podsufitki 

 

Adran_ kojarzę furkę. Spoko że jesteś blisko bo widzę że coś tam ogarniasz to będzie kogo o pomoc po nocach prosić haha :D

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DarekS4 jak będę mógł coś pomóc to zawsze bardzo chętnie. A skąd mnie kojazysz jeśli można wiedzieć bo rzadko jestem w Bielsku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie mylę auta to widziałem Cię parę razy na rondzie przy stacji na kępie. Ja też nie jestem z bb tylko z okolic. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci ze nie kojarzę tej stacji?. A może kiedyś przejezdzalem. Ja jestem z Pisarzowic a ty? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może będzie mnie interesować sprzedaż całego projektu w całości Oczywiście jeśli nie sprzeda się w całości to będę robić go dalej :). Zainteresowane osoby proszę na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema mordeczki. Temat jeszcze żyje i jeszcze sie nie poddałem. 

 

Udało się ogarnąć garaż. 

Część planów uległa zmianie i samochód z przeznaczenia daily - streetracing przeszedł już w typowy projekt i nie mam nim zamiaru latac na codzień. Dlatego nie będzie kompromisów i iścia na łątwiznę. A jako że jest to tez poniekąd wizytówka naszej firmy nie może być lipy.

Dzisiaj tez na stojak wpadł silnik. i od tego ten rok zaczynamy . Szybka rewizja odswierzenie składamy go w oryginalnym setupie i tak ląduje w aucie. 

Z rzeczy które zmieniłem i poszedłem o krok dalej. 

- Zmiana skrzyni z 3.0 V6 na ori skrzyni RS4 B7 na podwójnych synchronizatorach i teraz uwaga info dla potomnych bo krążą w internetach pogłoski że skrzynia S4 i RS4 jest ta sama ! Otóz nie ! Skrzynia S4 B6 i S4 B7 ma rozkład mocy 50/50 natomiast RS4 ma 40/60 i musi latać z dyfrem 4.11 W mojej opini z doświadczenia i pojeżdżawek auto dla mnie osobiście z takim napedem nie obciąża skrzyni tak bardzo i lepiej sie prowadzi. Ma mniejsza tendencję do rycia przodem i przy ogarnietym kierowniku jeździ się naprawdę nieźle po zakrętach. Dodtakowo wjadą Carbonowe synchronizatory JHM żeby zmaina biegów była jeszcze efektywniejsza a na tym zależy mi wyjątkowo bardzo bo całość będzie dopinał Schifter CAE Racing na który poszło już zamówienie. Nie wiem tylko czy te dwie ostatnie rzeczy zdażą wjechac przed włożeniem tego do budy bo synchro idą z USA a schifter z DE. 

- Wpadły dwa kmpl turbin S8 2016r z wersji CGTA 520HP. Na pohybel turbin RS6 i hybryd RS6 bede stopniowo opierał modyfikacje silnika na tych turbinach. Potencjał z wstepnych rokowań wychodzi mega obiecująco dla 2.7. Seryjne powinny dmuchnąć grube 500+. Dlatego jeden zestaw turbin z niższego przebiegu będzie odrazu przerabiany i wjędzie może jeszcze w tym sezonie ale nie napalam się. Natomiast drugie zestaw turbin wysyłam do TC Turbo i będa z nich zrobione hybrydy na kole kompresji CNC itp. Niestety pod te hybrydy silnik musi być grubo porobiony żeby zrobić wynik. 

- Wyleciały fotele z RS6 i wlatuja Recaro Pole position z oryginalnymi szynami recaro.

- Wylatuje kanapa tył recaro ( jest na sprzedaż) wjedzie Rolbar raczej dwukrzyzowy. 

-Udało się zrobić adaptery dla tylnych zacisków więc mam juz gotowy cały układ. Aktualnie tylne zaciski sie malują i mamy gotowy cały spód jak nowy do montazu. Ręczny będzie rozwiązany na pompie ale w ori tunelu z ori mechanizmem.

Jezeli uda sie zbudowac sprzęgło i kupić dobre poduszki pod silnik to jest szansa że serce będzie gotowe do włożenia na koniec stycznia. a jak bóg da to może o własnych siłach wyjedzie już z garazu pod koniec lutego. 

Wraz z kolega mocno pchamy temat carbonu w tym projekcie. Narazie nie chce zapeszać ale jezeli powyższy temat zostanie zamknięty i będe mógł sie skupić na karoseri to napewno będziemy walczyć z wagą. 

No i udało sie skompletowac oprócz body DTMa, ładne RS4 limo. Ale tutaj raczej nie wyląduje. Nie ma na to czasu sił. 

Sorry że bez zdjęć ale w miare mozliwości bedę aktualizowac 

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam czekam już rok na jakieś zdjęcia, poczekam dłużej, co mi tam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było mi budować haupę albo pomódz :P Z samych zdjęc ni ma nic. A pomóc to ni ma komu XD 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...