Dima99 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Witam mam problem z hamulcami, problem to delikatne trzymanie, jak auto postoi to jakby puszcza , a jak nacisnę na hamulec pare razy to ciężej koła się kręcą, jak stoję na wzniesieniu to odbijają z opóźnieniem ale nie dokońca, im więcej przejadę tym bardziej trzyma, serwo wygląda na sprawne bo pedał hamulca mięknie po odpaleniu, przewody elastyczne z przodu wymienione ,tył ok, zaciski wyczyszczone, Czy przyparciały plastikowy przewód przy serwie idący do vacum moze miec wplyw na to?
wesz82 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Moze pompa trzyma.? Stalo sie to z dnia na dzien czy bylo od zawsze???
Dima99 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2018 (edytowane) parę dni po kupnie samochodu się zaczeło stopniowo, poprzedni właściciel wymienił klocki z przodu Edytowane 1 Kwietnia 2018 przez Dima99
Dev Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 3 minuty temu, Dima99 napisał: parę dni po kupnie samochodu się zaczeło stopniowo, poprzedni właściciel wymienił klocki z przodu Zaciski do regeneracji
wesz82 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Musisz zobaczyc czy cofa sie tloczek i ogolny stan tego gown... Moze na jarzmie sie blokuje.
Dima99 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Jak wyjmowałem klocki to w tych uchwytach co one chodzą , chyba "jarzma" ślizgi są wytarte na kształt jajka
wesz82 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 To gadaj z tym Panem z kotkiem w awatarze
wyzyk83 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 (edytowane) albo stoją tłoczki albo prowadnice , ewentualnie nie odbija ręczny koła zwalić i wszystko do przejrzenia Edytowane 1 Kwietnia 2018 przez wyzyk83
Dima99 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Dodam że po nocy puszczają , zaciski były już rozbierane ze 4 razy i tłoczki na pusto chodzą, a serwo da się poluzować żeby pompa więcej płynu zaciągała?
wesz82 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Podnies przod samochodu do gory. I zakrec lewym kolem jak bedzie trzymac to odkrec oslone pod kiera i poluzuj zakretke od serwa i popusc tak by pedal poszedl troche wyzej i tak do skutku.po kazdej operacji na srubie ponaciskaj troche pedal. Moze pompa trzyma. Ale przede wszystkim poka zdjecia tych jarzm moze sa juz do wymiany.
Dima99 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2018 jarzma pilnikiem zrobione na równo już nie mają rowków , klocki mają wystarczający luz chodzą gładko
wesz82 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Moze klocek sie blokuje.jarzma chodza lekko?
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 2 godziny temu, Dima99 napisał: ide pokręce regulacją jeszcze Jaką regulacją chcesz tam kręcić? Zaciski masz do regeneracji.
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 2 godziny temu, Dima99 napisał: to jest dokładnie jarzmo? Owszem ale przednie
Dima99 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2018 tam gdzie klocki chodzą było zagłebienie to pilnikiem na równo pozjeżdżałem , troszkę lepiej jest, ogólnie kołami da się kręcić jak popchnę to zrobi 3/4 obrotu, nie grzeją się, narazie pojeżdże ostrzej , na tarczach jest korozja na brzegach (widać że auto mało jeździło) , a widać że poprzednie klocki były węższe bo nowe zajmują całą szerokość tarczy i trze po tej rdzy , a poparciały przewód od serwa do vacum na co może szkodzić? ( na grodzi gdzie się załamuje, na złączce jest jedno małe pęknięcie)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się