Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów, czy jest problem z turbiną..?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy prosze o analizę logów, robiłem je z kolegą tx-diddy i z tego co wywnioskował to podobno któreś z wartości są niepokojące, dokładnie chodzi o turbine i chyba jej ciśnienie, że nie "schodzi" czy coś podobnego. Wybaczcie sposób opisania ale nie za bardzo się na tym znam. Kolejna sprawa to jest dziwnie zachowująca się wskazówka od temperatury, na trasie dobrze 90 stopnie a jak się po trasie zatrzymam i stoje kilka minut na luzie to temperatura lekko spada, a na vagu pokazuj 78-82 stopnie. czy to normalne..? Bardzo proszę o pomoc, dziekuje

Basic settings

bsLOG-01-003

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=i74bwg&s=5

bsLOG-01-004

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2cfqygw&s=5

bsLOG-01-011

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2419euh&s=5

Logi statyczne

sLOG-01-000-002-003

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=svo0fn&s=5

sLOG-01-004-013-015

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2jd4ykx&s=5

sLOG-01-016-018

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=211ph6t&s=5

Logi dynamiczne

LOG-01-000-004

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=sfwkzc&s=5

LOG-01-003-011

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2rrxjmf&s=5

LOG-01-008-010

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2l9r6ea&s=5

Opublikowano

termostat do wymiany

mozna delikatnie ruszyc walek [kiedy rozrzad,jak napinacz]

delikatnie zapieczone kierownice [stad raz zbija raz nie przy wyzszych obrotach ~ 4000 rpm]

pompka na jednym garku troszke odstaje

Opublikowano

Witam rozumiem , że termostat wymienia się przy zmianie rozrządu - tak przynajmniej jest zalecane.. ale zapomniałem/niewiedziałem o tym stąd przy wymianie rozrządu 3.000 km temu nie zrobiłem tego. Słyszałem jeszcze, że może to być czujnik temperatury G062 czy jakoś tak, ponieważ podobno tradycyjną oznaką termostatu jest to że podczas jazdy spada nagle temperatura. U mnie się tak nie dzieje, natomiast zawsze podczas jazdy trzyma 90 stopni a dopiero jak dojade i postoi troszke spada delikatnie temperatura. CO o tym sądzisz..??

pompka na jednym garku troszke odstaje

Możesz sprecyzować i nazwac innaczej to :)? Jaka jest na to rada? Czy można to wyregulować czy do wymiany? Jakie mogą być skutki dalszej jazdy w tym stanie ??

delikatnie zapieczone kierownice [stad raz zbija raz nie przy wyzszych obrotach ~ 4000 rpm]

Jaka na to rada...? jeździć aż będzie trzeba zmienić turbinę...?

Opublikowano

pompka na jednym garku troszke odstaje

Możesz sprecyzować i nazwac innaczej to :)

pompowtryskiwacz na jednym z cylidrow

delikatnie zapieczone kierownice [stad raz zbija raz nie przy wyzszych obrotach ~ 4000 rpm]

Jaka na to rada...? jeździć aż będzie trzeba zmienić turbinę...?

nie trzeba wymieniac ewentualnie wyczyscic kierownice w turbinie , albo furke porządnie pogonic na autostradzie po wczesniejszym rozruszniu sztangi

wpisz w wyszukiwarke i zobaczysz jak sie to robi

edytowałem odpowiedz

Opublikowano

pompka na jednym garku troszke odstaje

spanky, bardziej niepokojacy jest ten -1.1 czy + 0,88 ? (czy oba...)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...