mczekaj5 Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Witam koledzy prosze o analizę logów, robiłem je z kolegą tx-diddy i z tego co wywnioskował to podobno któreś z wartości są niepokojące, dokładnie chodzi o turbine i chyba jej ciśnienie, że nie "schodzi" czy coś podobnego. Wybaczcie sposób opisania ale nie za bardzo się na tym znam. Kolejna sprawa to jest dziwnie zachowująca się wskazówka od temperatury, na trasie dobrze 90 stopnie a jak się po trasie zatrzymam i stoje kilka minut na luzie to temperatura lekko spada, a na vagu pokazuj 78-82 stopnie. czy to normalne..? Bardzo proszę o pomoc, dziekuje Basic settings bsLOG-01-003 http://pl.tinypic.com/view.php?pic=i74bwg&s=5 bsLOG-01-004 http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2cfqygw&s=5 bsLOG-01-011 http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2419euh&s=5 Logi statyczne sLOG-01-000-002-003 http://pl.tinypic.com/view.php?pic=svo0fn&s=5 sLOG-01-004-013-015 http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2jd4ykx&s=5 sLOG-01-016-018 http://pl.tinypic.com/view.php?pic=211ph6t&s=5 Logi dynamiczne LOG-01-000-004 http://pl.tinypic.com/view.php?pic=sfwkzc&s=5 LOG-01-003-011 http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2rrxjmf&s=5 LOG-01-008-010 http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2l9r6ea&s=5
spanky Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 termostat do wymiany mozna delikatnie ruszyc walek [kiedy rozrzad,jak napinacz] delikatnie zapieczone kierownice [stad raz zbija raz nie przy wyzszych obrotach ~ 4000 rpm] pompka na jednym garku troszke odstaje
mczekaj5 Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Opublikowano 9 Lutego 2009 Witam rozumiem , że termostat wymienia się przy zmianie rozrządu - tak przynajmniej jest zalecane.. ale zapomniałem/niewiedziałem o tym stąd przy wymianie rozrządu 3.000 km temu nie zrobiłem tego. Słyszałem jeszcze, że może to być czujnik temperatury G062 czy jakoś tak, ponieważ podobno tradycyjną oznaką termostatu jest to że podczas jazdy spada nagle temperatura. U mnie się tak nie dzieje, natomiast zawsze podczas jazdy trzyma 90 stopni a dopiero jak dojade i postoi troszke spada delikatnie temperatura. CO o tym sądzisz..?? pompka na jednym garku troszke odstaje Możesz sprecyzować i nazwac innaczej to ? Jaka jest na to rada? Czy można to wyregulować czy do wymiany? Jakie mogą być skutki dalszej jazdy w tym stanie ?? delikatnie zapieczone kierownice [stad raz zbija raz nie przy wyzszych obrotach ~ 4000 rpm] Jaka na to rada...? jeździć aż będzie trzeba zmienić turbinę...?
odzim Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 pompka na jednym garku troszke odstaje Możesz sprecyzować i nazwac innaczej to pompowtryskiwacz na jednym z cylidrow delikatnie zapieczone kierownice [stad raz zbija raz nie przy wyzszych obrotach ~ 4000 rpm] Jaka na to rada...? jeździć aż będzie trzeba zmienić turbinę...? nie trzeba wymieniac ewentualnie wyczyscic kierownice w turbinie , albo furke porządnie pogonic na autostradzie po wczesniejszym rozruszniu sztangi wpisz w wyszukiwarke i zobaczysz jak sie to robi edytowałem odpowiedz
mczekaj5 Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Opublikowano 9 Lutego 2009 Nie za bardzo ODZIM rozumiem:) Nic nie dodałeś do mojej wypowiedzi:)
tx-didi Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 pompka na jednym garku troszke odstaje spanky, bardziej niepokojacy jest ten -1.1 czy + 0,88 ? (czy oba...)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się