Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B5 Avant 2001r. S4ntorinblau by Tasior


tasior87

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, longer_xd napisał(a):

Wstawiasz jakiś poliuretan, czy zostajesz na ori/zamiennikach?

Będę kompletował ori gumy na sanki i wahacze. Nie planuje robić mocy piekielnych i nie chce żeby mi skrzypiało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było łatwo znaleźć osłony baku do quattro ale się udało. Hans nie chciał sprzedać do PL, więc musiałem zrobić to podstępem.

Niby jest to kawałek blachy ale dostępność tej części jest już żadna, a cena też konkretna.

Będzie się idealnie komponowała z odświeżonymi sankami z tyłu.

Wyślę tylko jeszcze klipsy do jej mocowania na ocynk. Swoją drogą zastanawiam się czy nie zrobić tego samego z tą blachą.

RjaflVJ.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę dostępność jest duża na Classic Parts, chyba że nie zaktualizowali strony. Na Tradition Shop rzeczywiście dostępność od Hansa zerowa.

 

VOLKSWAGENCLASSICPARTS.PL

ORYGINALNA, NOWA PRODUKOWANA CZĘŚĆ: OSŁONA PALIWAZBIORNIKNumer katalogowy: 224 Żywotność:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, DaveLove napisał(a):

Z tego co widzę dostępność jest duża na Classic Parts, chyba że nie zaktualizowali strony. Na Tradition Shop rzeczywiście dostępność od Hansa zerowa.

 

VOLKSWAGENCLASSICPARTS.PL

ORYGINALNA, NOWA PRODUKOWANA CZĘŚĆ: OSŁONA PALIWAZBIORNIKNumer katalogowy: 224 Żywotność:

 

Oni zamawiają na Audi Tradition, a tam już nie mają ani jednej sztuki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tą blachę w ocynk nie ma sensu, ale możesz nałożyć jeszcze jedną warstwę farby odpornej na temperaturę, bo ona z fabryki ma tylko 15-20 mikronów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Langista napisał(a):

Tą blachę w ocynk nie ma sensu, ale możesz nałożyć jeszcze jedną warstwę farby odpornej na temperaturę, bo ona z fabryki ma tylko 15-20 mikronów.

Dlaczego ocynk odpada ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo wiem jak go dzisiaj nakładają i ocynk od temperatury zacznie Ci odpadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał(a):

Bo wiem jak go dzisiaj nakładają i ocynk od temperatury zacznie Ci odpadać.

To co lepiej dać w proszek czy coś natryskowego odporne na temperaturę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Langista napisał(a):

Dobrej firmy farba odporna na temperaturę i będzie cacy.

Dzięki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji czasu przyszła kolej na czynność serwisową.

Zalana została płukanka Archoil AR2820.

Nastąpiła mała zmiana oliwy. Tym razem zalałem Ravenola RUP 5W40.

 

GudXkhi.jpeg

 

z5LX1pR.jpeg

Edytowane przez tasior87
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Dev napisał(a):

majo ludzie pinionse ,,,

Jest i on :).

Jakie pinionse. Tuż to tańsze od czapki czereśni. 

 

Edit:

Odebrałem dzisiaj kolejne elementy do odświeżenia podwozia. Elementy zostały oczyszczone chemicznie, nałożony został ocynk i na koniec wszystko poszło w proszek. Swoją drogą mocowanie mam na zapas ale chyba pójdzie na sell.

 

8FnQNTQ.jpeg

Edytowane przez tasior87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekaw jestem ile w to $$$$ już poszło prowadzisz jakiś zeszyt z wydatkami na moje oko to kupa siana. Pewnie byś mógł kupić za to jakieś fajne s4 b8 . ładne autko jak kupować to tylko od takiego sprzedającego gratuluję wytrwałości.💪

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, pan roman napisał(a):

ciekaw jestem ile w to $$$$ już poszło prowadzisz jakiś zeszyt z wydatkami na moje oko to kupa siana. Pewnie byś mógł kupić za to jakieś fajne s4 b8 . ładne autko jak kupować to tylko od takiego sprzedającego gratuluję wytrwałości.💪

A dzięki. Auta to moja pasja, więc wytrwałości mam dużo. Eska B5 z uwagi na silnik, Quattro i jakość wykonania była moim marzeniem, które spełniam. 

Kiedyś zaraz po zakupie znalazłem fajną aplikację odnośnie historii serwisowej i miałem tam wgląd we wszystkie naprawy. Podliczała również koszty napraw to miałem wgląd w łączną wartość. Po jakimś czasie aplikacja przestała działać i nie kontynuowałem już liczenia tego dalej. Na chwilę obecną straciłem już rachubę. Skoro to pasja to nie ma się co denerwować - B8 to jeszcze chyba nie jest ale podejrzewam, że powoli zbliżam się do tej kwoty. 

 

Edit:

Całkiem przypadkiem udało się wyhaczyć nówkę sztukę podszybie. Trzeba będzie je zabezpieczyć jakąś powłoką i wpadnie na auto. Pofarciło sie bo jest to element, którego dostępność jest już żadna. 

 

Ecd03u2.jpeg

Edytowane przez tasior87
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkładaj dobry śrubokret w te korki bo to jest robione z gufnolitu i sie wyrabia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał(a):

wkładaj dobry śrubokret w te korki bo to jest robione z gufnolitu i sie wyrabia

Jak wszystko co nie jest z pierwszego montażu. 

Przy zakładaniu będę bardzo delikutaśny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji tego, że kierownica z S4 B6 leżała już ze 2 lata w garażu, przypadkiem trafiłem na sposób naprawy manetki tempomatu oraz po ostatniej akcji z odświeżaniem skóry foteli, gdzie Colourlock nie dodawał do zestawu lakieru bezbarwnego przystąpiłem do odświeżenia wnętrza.

To co zrobiłem:

- demontaż manetek, rozbiórka do części pierwszej tej od tempomatu, wyczyszczenie płytki odpowiedzialnej za sygnały z guzików/suwaków

- malowanie skóry kierownicy z B6, montaż nowego znaczka S4 z ASO

- czyszczenie całości i częściowe malowanie skóry przednich foteli

 

oqWhUAh.jpeg

 

jZ2KwmE.jpeg

 

VqANTkP.jpeg

 

pOC58KN.jpeg

 

hO2jSgV.jpeg

 

NiseQ97.jpeg

 

CzMcxt0.jpeg

Edytowane przez tasior87
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miało być łatwo i szybko, a wyszło wręcz odwrotnie...

Szybkie przespawanie łączników elastycznych wydechu bez rozbiórki przerodziło się w poluzowanie downpipów - majster od spawania miał problem z dokończeniem spawów od góry.

W związku z tym, że miałem już wydech rozkręcony stwierdziłem, że jest to odpowiedni moment na uszczelnienie skrzyni przy wyjściu na wał - miałem tam zapocenie. Oringi do tej operacji przeleżały już i tak z rok w garażu.

Wpadły zatem następujące graty:

- 2x łączniki elastyczne wydechu

- 2x uszczelki za turbinami

- śruby mocowania osłon termicznych ASO

- śruby mocowania osłon przednich przegubów wewnętrznych ASO

- olej Ravenol VSG 75W-90

- simering flanszy w skrzyni biegów

- oring tylnego dekla skrzyni biegów ASO

 

qdslNTF.jpeg

 

O4v7to9.jpeg

 

fpF3vEB.jpeg

 

bN4T0vL.jpeg

 

Edytowane przez tasior87
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie ja tam widze zbędne kilogramy na tym wydechu 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...