Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B5 Avant 2001r. S4ntorinblau by Tasior


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 16.02.2019 o 23:48, Dev napisał:

nie cuduj z zadnymi adapterami do tych zacisków, bez sensu sprawa

p&p do tych zacisków podchodzą przednie tarcze 360mm z RS4 B5

chyba że chcesz dac tarcze 360mm z A8 D3 wówczas musisz dac piasty z A6 C6

Podobny numer mozna zastosowac do A4 B7 q? :)

W dniu 14.03.2019 o 08:03, tasior87 napisał:

Witam Pana Wojtasa. 

Do kosy to jeszcze trochę brakuje.

Baza jest idealna, po postepach prac widac ze bedzie dopiero mega kosa :D

Opublikowano
W dniu 15.03.2019 o 16:53, golden87 napisał:
W dniu 16.02.2019 o 23:48, Dev napisał:

nie cuduj z zadnymi adapterami do tych zacisków, bez sensu sprawa

p&p do tych zacisków podchodzą przednie tarcze 360mm z RS4 B5

chyba że chcesz dac tarcze 360mm z A8 D3 wówczas musisz dac piasty z A6 C6

Podobny numer mozna zastosowac do A4 B7 q? :)

Nie wiem jak to wygląda w a4 b7 ale jak podchodzą do Ciebie heble z S4 B7 to ten myk z zaciskami z A8 D3 i piastami z C6 powinien sie udać.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
15 minut temu, tasior87 napisał:

Nie wiem jak to wygląda w a4 b7 ale jak podchodzą do Ciebie heble z S4 B7 to ten myk z zaciskami z A8 D3 i piastami z C6 powinien sie udać.

B5, 6 i 7 mają te same wysokości przednich tarcz

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
49 minut temu, Dev napisał:

B5, 6 i 7 mają te same wysokości przednich tarcz

Czyli co zaciski jarzma z A8D3 360mm, do tego taracze z RS4 B5 360 mm i wszystko p&p? :)

Jak to wszystko pompa przyjmuje, warto cos myslec o upgardzie?

Opublikowano

Trzeba jeszcze przerobić przewody sztywne z tyłu zacisku,

Pompa ogarnia, miałem u sobie w B5 na tym zacisku 385 a z tyłu 356 i bez problemu ale waga robi swoje i opony nie wyrabiaja :decayed: 

Opublikowano
4 godziny temu, Dev napisał:

Trzeba jeszcze przerobić przewody sztywne z tyłu zacisku

Co z tymi przewodami sztywnymi jest do ogarnięcia? 

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, tasior87 napisał:

Co z tymi przewodami sztywnymi jest do ogarnięcia? 

Z tyłu zacisku masz uchwyt ze sztywnym przewodem który trzeba zastąpić innym i inaczej go poprowadzić. Jak będziesz mieć takie zaciski w rękach to zobaczysz o co kaman 

Edytowane przez Dev
Opublikowano

 

11 godzin temu, Dev napisał:

Z tyłu zacisku masz uchwyt ze sztywnym przewodem który trzeba zastąpić innym i inaczej go poprowadzić. Jak będziesz mieć takie zaciski w rękach to zobaczysz o co kaman 

Miałem je już w rękach ale jakoś nie zwróciłem uwagi na kierunek wyjścia przewodu. 

Jeśli chodzi o silniczek tylnej wycieraczki to faktycznie angole mają ten punkt 0 z prawej strony ? Patrzę na aukcje i widzę praktycznie te które mają wycieraczke z lewej strony.

Opublikowano

Super auto.  Najlepszy kolor i kultowy motor.  Idealna eska.  Powodzenia 

Opublikowano
8 minut temu, wielik napisał:

Super auto.  Najlepszy kolor i kultowy motor.  Idealna eska.  Powodzenia 

Dzięki. 

W sumie są jeszcze ładniejsze kolory.

 

Wracając jeszcze do tematu przewodu sztywnego zacisku. Te ori z a8 mi się na coś nadadzą, szukać z innych zaciskow czy trzeba je dorobić? 

Opublikowano

Bardzo ładna sztuka, powodzenia w modach :) I być może do zobaczenia gdzieś na drodze ;) 

Opublikowano

Dzięki. 

W okolicach Tarnobrzegu nie bywam ale kto wie.

Opublikowano

Po dłuższej przerwie w końcu znalazłem chwilę na małą aktualizację w temacie. W sumie przez ten czas nie działo się z autem nic nadzwyczajnego poza tematami serwisowymi.

Idąc po kolei:

Zakupiłem używany magiel z mały nalotem. Regenerowany nadal ma stuki :/ Na dniach wpadnie na auto.

a6dd3bfc6572e114med.jpg

Dochodziły do moich uszu jakieś szumy z silnika, więc postanowiłem się dobrać do łańcuszków.

Cel:

-wymiana łańcuchów i ślizgów napinaczy

- wymiana termostatu ASO wraz z płynem

- wymiana paska rozrządu Continental - pozostałe elementy rozrządu mają ok. 10tys nalotu więc zostały

- wymiana wszystkich uszczelniaczy wałków

- wymiana uszczelek dekli, napinaczy

90e22545d0dd4ea4med.jpg

0e40b48412c205e9med.jpg

12f0464bc732baa1med.jpg

827512b525679703med.jpg

c63765260ff2432amed.jpg

8972f911c0aa1d8amed.jpg

616f9b8b04a4cfa4med.jpg

Trafił mi się jakiś poprzednik miłośnik sylikonu, więc miałem co czyścić.

Przyszedł czas na wymianę oliwy w silniku:

- olej Millers 5w40 + filtry

- uszczelnienie dolnej miski olejowej wraz ze sprawdzeniem sitka pompy olejowej

ca90484ea3ae859bmed.jpg

Okazało się, że naszych tu jeszcze nie było. Miska była jeszcze uszczelniona na ori uszczelce, których już nie ma.

4539ff3041f97934med.jpg

Nie mogłem się już patrzeć na lakier, więc z pomocą znajomego zabraliśmy się za polerkę.

07f9f1b5ee5822aamed.jpg

 

Aktualnie kompletuje graty do hamulców. Na przód wpadnie po odświeżeniu hebel z A8 D3+ osłona Phaeton, a na tył tarcza z S4 B6.

 

 

 

Opublikowano
19 godzin temu, tasior87 napisał:

Po dłuższej przerwie w końcu znalazłem chwilę na małą aktualizację w temacie. W sumie przez ten czas nie działo się z autem nic nadzwyczajnego poza tematami serwisowymi.

Idąc po kolei:

Zakupiłem używany magiel z mały nalotem. Regenerowany nadal ma stuki :/ Na dniach wpadnie na auto.

a6dd3bfc6572e114med.jpg

Dochodziły do moich uszu jakieś szumy z silnika, więc postanowiłem się dobrać do łańcuszków.

Cel:

-wymiana łańcuchów i ślizgów napinaczy

- wymiana termostatu ASO wraz z płynem

- wymiana paska rozrządu Continental - pozostałe elementy rozrządu mają ok. 10tys nalotu więc zostały

- wymiana wszystkich uszczelniaczy wałków

- wymiana uszczelek dekli, napinaczy

90e22545d0dd4ea4med.jpg

0e40b48412c205e9med.jpg

12f0464bc732baa1med.jpg

827512b525679703med.jpg

c63765260ff2432amed.jpg

8972f911c0aa1d8amed.jpg

616f9b8b04a4cfa4med.jpg

Trafił mi się jakiś poprzednik miłośnik sylikonu, więc miałem co czyścić.

Przyszedł czas na wymianę oliwy w silniku:

- olej Millers 5w40 + filtry

- uszczelnienie dolnej miski olejowej wraz ze sprawdzeniem sitka pompy olejowej

ca90484ea3ae859bmed.jpg

Okazało się, że naszych tu jeszcze nie było. Miska była jeszcze uszczelniona na ori uszczelce, których już nie ma.

4539ff3041f97934med.jpg

Nie mogłem się już patrzeć na lakier, więc z pomocą znajomego zabraliśmy się za polerkę.

07f9f1b5ee5822aamed.jpg

 

Aktualnie kompletuje graty do hamulców. Na przód wpadnie po odświeżeniu hebel z A8 D3+ osłona Phaeton, a na tył tarcza z S4 B6.

 

 

 

Mam adaptery na 330mm pod zaciski i Jarzma od S4 B6/7

Opublikowano

Graty pod 300mm już zamówione. Z resztą ciężko znaleźć zaciski z B6/B7. 

Jak będzie kicha to będę się zastanawiał nad czymś większym.

Opublikowano
3 godziny temu, tasior87 napisał:

Graty pod 300mm już zamówione. Z resztą ciężko znaleźć zaciski z B6/B7. 

Jak będzie kicha to będę się zastanawiał nad czymś większym.

jak dajesz 360 z przodu to 300 z tyłu troche słabo wyglada

Opublikowano

Się zobaczy. 

Jak będzie kicha to będę szukał zaciskow z b6

Opublikowano

To jakie dajesz zaciski na tarcze 300mm ?

Opublikowano

Zostawiam swoje plus daje adapter od SIDa.

Opublikowano

Zastanawiam się co wam daje większa tarcza 300mm z adapterem zostając przy seryjnym zacisku jak w takiej konfiguracji i tak klocek nie bierze po całości tarczy. Chyba tylko to że jest większa tarcza i 100% do lansu. Jeśli się mylę to mnie poprawcie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...