golden87 Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 W dniu 16.02.2019 o 23:48, Dev napisał: nie cuduj z zadnymi adapterami do tych zacisków, bez sensu sprawa p&p do tych zacisków podchodzą przednie tarcze 360mm z RS4 B5 chyba że chcesz dac tarcze 360mm z A8 D3 wówczas musisz dac piasty z A6 C6 Podobny numer mozna zastosowac do A4 B7 q? W dniu 14.03.2019 o 08:03, tasior87 napisał: Witam Pana Wojtasa. Do kosy to jeszcze trochę brakuje. Baza jest idealna, po postepach prac widac ze bedzie dopiero mega kosa
tasior87 Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Opublikowano 17 Marca 2019 W dniu 15.03.2019 o 16:53, golden87 napisał: W dniu 16.02.2019 o 23:48, Dev napisał: nie cuduj z zadnymi adapterami do tych zacisków, bez sensu sprawa p&p do tych zacisków podchodzą przednie tarcze 360mm z RS4 B5 chyba że chcesz dac tarcze 360mm z A8 D3 wówczas musisz dac piasty z A6 C6 Podobny numer mozna zastosowac do A4 B7 q? Nie wiem jak to wygląda w a4 b7 ale jak podchodzą do Ciebie heble z S4 B7 to ten myk z zaciskami z A8 D3 i piastami z C6 powinien sie udać. 1
Dev Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 15 minut temu, tasior87 napisał: Nie wiem jak to wygląda w a4 b7 ale jak podchodzą do Ciebie heble z S4 B7 to ten myk z zaciskami z A8 D3 i piastami z C6 powinien sie udać. B5, 6 i 7 mają te same wysokości przednich tarcz 1
golden87 Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 49 minut temu, Dev napisał: B5, 6 i 7 mają te same wysokości przednich tarcz Czyli co zaciski jarzma z A8D3 360mm, do tego taracze z RS4 B5 360 mm i wszystko p&p? Jak to wszystko pompa przyjmuje, warto cos myslec o upgardzie?
Dev Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 Trzeba jeszcze przerobić przewody sztywne z tyłu zacisku, Pompa ogarnia, miałem u sobie w B5 na tym zacisku 385 a z tyłu 356 i bez problemu ale waga robi swoje i opony nie wyrabiaja
tasior87 Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Opublikowano 17 Marca 2019 4 godziny temu, Dev napisał: Trzeba jeszcze przerobić przewody sztywne z tyłu zacisku Co z tymi przewodami sztywnymi jest do ogarnięcia?
Dev Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 (edytowane) 4 minuty temu, tasior87 napisał: Co z tymi przewodami sztywnymi jest do ogarnięcia? Z tyłu zacisku masz uchwyt ze sztywnym przewodem który trzeba zastąpić innym i inaczej go poprowadzić. Jak będziesz mieć takie zaciski w rękach to zobaczysz o co kaman Edytowane 17 Marca 2019 przez Dev
tasior87 Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Opublikowano 18 Marca 2019 11 godzin temu, Dev napisał: Z tyłu zacisku masz uchwyt ze sztywnym przewodem który trzeba zastąpić innym i inaczej go poprowadzić. Jak będziesz mieć takie zaciski w rękach to zobaczysz o co kaman Miałem je już w rękach ale jakoś nie zwróciłem uwagi na kierunek wyjścia przewodu. Jeśli chodzi o silniczek tylnej wycieraczki to faktycznie angole mają ten punkt 0 z prawej strony ? Patrzę na aukcje i widzę praktycznie te które mają wycieraczke z lewej strony.
wielik Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 Super auto. Najlepszy kolor i kultowy motor. Idealna eska. Powodzenia
tasior87 Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Opublikowano 18 Marca 2019 8 minut temu, wielik napisał: Super auto. Najlepszy kolor i kultowy motor. Idealna eska. Powodzenia Dzięki. W sumie są jeszcze ładniejsze kolory. Wracając jeszcze do tematu przewodu sztywnego zacisku. Te ori z a8 mi się na coś nadadzą, szukać z innych zaciskow czy trzeba je dorobić?
KikiTBG Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 Bardzo ładna sztuka, powodzenia w modach I być może do zobaczenia gdzieś na drodze
tasior87 Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Opublikowano 18 Marca 2019 Dzięki. W okolicach Tarnobrzegu nie bywam ale kto wie.
tasior87 Opublikowano 30 Listopada 2019 Autor Opublikowano 30 Listopada 2019 Po dłuższej przerwie w końcu znalazłem chwilę na małą aktualizację w temacie. W sumie przez ten czas nie działo się z autem nic nadzwyczajnego poza tematami serwisowymi. Idąc po kolei: Zakupiłem używany magiel z mały nalotem. Regenerowany nadal ma stuki :/ Na dniach wpadnie na auto. Dochodziły do moich uszu jakieś szumy z silnika, więc postanowiłem się dobrać do łańcuszków. Cel: -wymiana łańcuchów i ślizgów napinaczy - wymiana termostatu ASO wraz z płynem - wymiana paska rozrządu Continental - pozostałe elementy rozrządu mają ok. 10tys nalotu więc zostały - wymiana wszystkich uszczelniaczy wałków - wymiana uszczelek dekli, napinaczy Trafił mi się jakiś poprzednik miłośnik sylikonu, więc miałem co czyścić. Przyszedł czas na wymianę oliwy w silniku: - olej Millers 5w40 + filtry - uszczelnienie dolnej miski olejowej wraz ze sprawdzeniem sitka pompy olejowej Okazało się, że naszych tu jeszcze nie było. Miska była jeszcze uszczelniona na ori uszczelce, których już nie ma. Nie mogłem się już patrzeć na lakier, więc z pomocą znajomego zabraliśmy się za polerkę. Aktualnie kompletuje graty do hamulców. Na przód wpadnie po odświeżeniu hebel z A8 D3+ osłona Phaeton, a na tył tarcza z S4 B6.
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 19 godzin temu, tasior87 napisał: Po dłuższej przerwie w końcu znalazłem chwilę na małą aktualizację w temacie. W sumie przez ten czas nie działo się z autem nic nadzwyczajnego poza tematami serwisowymi. Idąc po kolei: Zakupiłem używany magiel z mały nalotem. Regenerowany nadal ma stuki :/ Na dniach wpadnie na auto. Dochodziły do moich uszu jakieś szumy z silnika, więc postanowiłem się dobrać do łańcuszków. Cel: -wymiana łańcuchów i ślizgów napinaczy - wymiana termostatu ASO wraz z płynem - wymiana paska rozrządu Continental - pozostałe elementy rozrządu mają ok. 10tys nalotu więc zostały - wymiana wszystkich uszczelniaczy wałków - wymiana uszczelek dekli, napinaczy Trafił mi się jakiś poprzednik miłośnik sylikonu, więc miałem co czyścić. Przyszedł czas na wymianę oliwy w silniku: - olej Millers 5w40 + filtry - uszczelnienie dolnej miski olejowej wraz ze sprawdzeniem sitka pompy olejowej Okazało się, że naszych tu jeszcze nie było. Miska była jeszcze uszczelniona na ori uszczelce, których już nie ma. Nie mogłem się już patrzeć na lakier, więc z pomocą znajomego zabraliśmy się za polerkę. Aktualnie kompletuje graty do hamulców. Na przód wpadnie po odświeżeniu hebel z A8 D3+ osłona Phaeton, a na tył tarcza z S4 B6. Mam adaptery na 330mm pod zaciski i Jarzma od S4 B6/7
tasior87 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Graty pod 300mm już zamówione. Z resztą ciężko znaleźć zaciski z B6/B7. Jak będzie kicha to będę się zastanawiał nad czymś większym.
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 3 godziny temu, tasior87 napisał: Graty pod 300mm już zamówione. Z resztą ciężko znaleźć zaciski z B6/B7. Jak będzie kicha to będę się zastanawiał nad czymś większym. jak dajesz 360 z przodu to 300 z tyłu troche słabo wyglada
tasior87 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 Się zobaczy. Jak będzie kicha to będę szukał zaciskow z b6
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 To jakie dajesz zaciski na tarcze 300mm ?
tasior87 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 Zostawiam swoje plus daje adapter od SIDa.
Grzesiek1985 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zastanawiam się co wam daje większa tarcza 300mm z adapterem zostając przy seryjnym zacisku jak w takiej konfiguracji i tak klocek nie bierze po całości tarczy. Chyba tylko to że jest większa tarcza i 100% do lansu. Jeśli się mylę to mnie poprawcie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się