countryFan Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Witajcie, Taka sytuacja, pojechałem na badanie rejestracyjne, silnik gorący, odpalony praktycznie od razu przechodzi na LPG - badanie spalin i HC na poziomie ok 350ppm czyli 3,5x norma. Reszta parametrów w normie. Diagnosta przełączył na benzynę, pozwolił silnikowi chwilę pochodzić i znów przełączył na LPG i wynik HC=7ppm... Centralka Qbox, wtryski Barracuda 320. O czym to świadczy? Piotr
k232 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 (edytowane) LPG dopiero zamontowane ? Na PB nie robił pomiaru ? Edytowane 23 Kwietnia 2018 przez k232
countryFan Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Godzinę temu, k232 napisał: LPG dopiero zamontowane ? Na PB nie robił pomiaru ? Na LPG mam zrobione niecałe 100kkm, Na PB robił po tym jak przełączył z LPG i wychodziło dobre - nie pamiętam ile coś 20ppm? Po przełączeniu na LPG jeszcze spadło do 7ppm.
k232 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Może coś z LPG już niedomaga, reduktor, wtryskiwacze? Tyle KM zrobione to coś jest już na wykończeniu.
countryFan Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2018 19 godzin temu, k232 napisał: Może coś z LPG już niedomaga, reduktor, wtryskiwacze? Tyle KM zrobione to coś jest już na wykończeniu. Tylko dlaczego miałby niedomagać po odpaleniu na gorącym silniku i po przełączeniu na PB i z powrotem na LPG miałoby być super? 100tys km to dużo? Eee... 2.5 roku jazdy.
soul87 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Pokaz jak masz nawiercony kolektor oraz napisz jakie masz wtryski.
countryFan Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2018 (edytowane) 45 minut temu, soul87 napisał: Pokaz jak masz nawiercony kolektor oraz napisz jakie masz wtryski. Robione u nich więc porządnie - wygląda tak samo, kolektor demontowany do montażu foto Wtryski Barracuda 320. Edytowane 24 Kwietnia 2018 przez countryFan
mszark Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Może to również świadczyć o tym, że sprzęt na stacji jest do d...
k232 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Przeważnie po 100k km reduktor i wtryskiwacze do wymiany. ?
countryFan Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2018 38 minut temu, mszark napisał: Może to również świadczyć o tym, że sprzęt na stacji jest do d... No to tego już nie wiem...
countryFan Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2018 28 minut temu, k232 napisał: Przeważnie po 100k km reduktor i wtryskiwacze do wymiany. ? To strasznie słaby jest osprzęt do LPG w takim razie...
k232 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Ja wiem czy słaby Dla mnie takie 100k km to jest pół wieku Pomyśl teraz jak przez 100k km na benzynie ile by Ci wyszło Przy LPG dolicz sobie koszt wtryskiwaczy + robota 400 zł i reduktor tak samo Przelicz czy lepiej nam tym wyszedłeś
countryFan Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2018 19 minut temu, k232 napisał: Ja wiem czy słaby Dla mnie takie 100k km to jest pół wieku Pomyśl teraz jak przez 100k km na benzynie ile by Ci wyszło Przy LPG dolicz sobie koszt wtryskiwaczy + robota 400 zł i reduktor tak samo Przelicz czy lepiej nam tym wyszedłeś No słaby, elementy automotive powinno projektować się na 150kkm przebiegu, później to loteria ile wytrzyma, ale te 150kkm powinno. Wiesz, są tacy co w rok to robią Wiadomo, że taniej. Jednak w moim odczuciu 100kkm to mało.
k232 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Może te 150k km wytrzyma, tak tylko obstawiam, że skoro na LPG jest źle a na PB dobrze to ...
countryFan Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2018 (edytowane) 1 minutę temu, k232 napisał: Może te 150k km wytrzyma, tak tylko obstawiam, że skoro na LPG jest źle a na PB dobrze to ... Na LPG też jest dobrze, po przełączeniu ponownie z PB Więc może jakieś mapy się rozłażą? Edytowane 24 Kwietnia 2018 przez countryFan
k232 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 16 minut temu, countryFan napisał: mapy się rozłażą? Mapy może nie prędzej korekty mogą głupieć.
countryFan Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2018 29 minut temu, k232 napisał: Mapy może nie prędzej korekty mogą głupieć. Korekty... powiadasz? A podwyższone HC świadczą albo o zbyt bogatej lub ubogiej mieszance... ciekawe w którą stronę się rozłażą, Pewnie jak pojade do gazowników to muszą sie wpiąć i ich o to zapytam. Ale zawsze jak robie przegląd to wpinają kompa i patrzą... hmmm
mszark Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Pierwszy pomiar od razu po odpaleniu? Może jakieś małe spalanie oleju?
countryFan Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2018 4 godziny temu, mszark napisał: Pierwszy pomiar od razu po odpaleniu? Może jakieś małe spalanie oleju? W dniu 23.04.2018 o 12:35, countryFan napisał: pojechałem na badanie rejestracyjne, silnik gorący, odpalony praktycznie od razu przechodzi na LPG Oleju nie pali, dolewam max 0.5L/15kkm (co tyle wymieniam olej). W tym aucie jest problem wypadania zapłonów ale na zimnym silniku. Ale tutaj silnik był gorący.
GRADIENT Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Ja myślę że trzeba jeszcze raz postroić instalację u kumatego gazownika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się