czachapll Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam, padają mi dolne uszczelnienia pd po przejechaniu kilku km, oleju nie przybywa. Czy tulejowanie głowicy rozwiąże problem? Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez czachapll
misiek95 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Po czym wnosisz że padają? Dałeś nowe śruby mocujące i dokreciles odpowiednim momentem?Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
czachapll Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) Tak za każdym razem nowe i z odpowiednim momentem a później jak wyciągam pd to tylko te na dole są zjechane oczywiście z jednej strony tylko. A robiłem to już 3 razy moze delikatnie środkowy oring, ale to tylko ta biała farba schodzi Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez czachapll
djmesiu Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Miałem tak samo, poszły 3 nowe zastawy oringów i ciągłe były dolne poszarpane. Wyczyściłem dokładnie miejsce styku pompowtrysku z głowicą i jak narazie kilka miesięcy nic się nie dzieje
machina Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Dolny oring zużywa się przedwcześnie gdy miedziana podkładka nie uszczelnia. Przyczyn może być kilka np. zużyte gniazda przez co pompka się "kiwa" , zbyt słabo przykręcona śruba pompki lub brak wymiany śrub na nowe, nie wyczyszczone gniazda w głowicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się