Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 Allroad B8 Lift IBIS WHITE, 2.0TFSI POWER, ZF8HP, QUATTRO !!!


wampir

Rekomendowane odpowiedzi

Jak spuszczałem ori olej po 50tkm to juz nie wyglądał różowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo możliwe że tak właśnie wygląda. Teraz jest nowy i na kolejne 100tys km będzie jak gotowy.

Pomyśleć że w takich A6 to te skrzynie robią po +400tys km przebiegu i nikt oleju nie zmienia ..

W dyfrach też właściciel zmieniał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.12.2018 o 23:52, wampir napisał:

To bardzo możliwe że tak właśnie wygląda. Teraz jest nowy i na kolejne 100tys km będzie jak gotowy.

Pomyśleć że w takich A6 to te skrzynie robią po +400tys km przebiegu i nikt oleju nie zmienia ..

W dyfrach też właściciel zmieniał ?

Jak przyjdzie co do czego to jest płacz.

Olej Wszędzie był wymieniony

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wampir napisał:

A poza skrzynia to jaki i ile litrów było lane ?

Do skrzyni i dyfra szedł Ravenol MTF2 75W80 a do silnika Millers 5w40 tylko nie pamietam ktory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile te oleje do dyfrow kosztują w ASO ? Duża różnica w cenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, wampir napisał:

A ile te oleje do dyfrow kosztują w ASO ? Duża różnica w cenie ?

Znając ASO pewnie ogromną. Fajny allroadzik i dobra skrzynia ;) jak chcesz mam praktycznie nowe heble które by tu ładnie siadły. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wampir napisał:

A ile te oleje do dyfrow kosztują w ASO ? Duża różnica w cenie ?

Nie ma potrzeby kupować oleju z ASO

aaaaaaaa... Ty masz aktywny dyfer z tyłu ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mnie zastrzeliles pytaniem. Musiałbym zobaczyć do książki ale na 99,9999% mam zwykły. 

Co to za heble macie ? Dev, Gibons? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wampir napisał:

To mnie zastrzeliles pytaniem. Musiałbym zobaczyć do książki ale na 99,9999% mam zwykły. 

Co to za heble macie ? Dev, Gibons? 

Na przód polecam 356mm a tył 330. Sam mam u siebie taki setup i jest git. Mam taki przód praktycznie nowy. Nowe tarcze i klocki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wampir napisał:

To mnie zastrzeliles pytaniem. Musiałbym zobaczyć do książki ale na 99,9999% mam zwykły. 

Co to za heble macie ? Dev, Gibons? 

Daj nr budy to sprawdzę czy masz czy nie, bo jak jest to koszty są większe.

Tak wyglada:

Audi-A6-2012-1600x1200-wallpaper-9c.jpg

Zakładaj zestaw tak jak pisze Gibons bo 380mm jest za drogie.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Gibons napisał:

Na przód polecam 356mm a tył 330. Sam mam u siebie taki setup i jest git. Mam taki przód praktycznie nowy. Nowe tarcze i klocki. 

 

O kurde, widac, że swiat mi odjechał ... :)

W B6 1.8TQ miałem wrzucone 320/288 a w Allroadzie to seria ma 320/300 tylko, że allroad waży ponad 100kg więcej..

Z czego jest ten zestaw 356/330 i jakie to koszta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, wampir napisał:

 

O kurde, widac, że swiat mi odjechał ... :)

W B6 1.8TQ miałem wrzucone 320/288 a w Allroadzie to seria ma 320/300 tylko, że allroad waży ponad 100kg więcej..

Z czego jest ten zestaw 356/330 i jakie to koszta?

356 z A6 C7

330 z s4 B8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.12.2018 o 16:10, wampir napisał:

Wczoraj odebrałem list polecony z salonu Audi.

 

akcjaserwisowa19N3.jpeg

Poinformowali mnie o akcji serwisowej 19N3

 

https://vw-audi.oemdtc.com/234/safety-recall-code-19n4-after-run-coolant-pump-2013-2017-audi-a5-q5-2012-2015-a6-2013-2016-a4

Czeka mnie wymiana pompy i aktualizacja oprogramowania ECU. Czyli jak ktoś ma softa zrobionego to pójdzie papa.

Umówiłem się już na 7 stycznia.

Dostaliście takie powiadomienie?

Ja pisałem do ASO w tej sprawie, podałem im VIN i odpisali, że mój samochód nie jest objęty tą akcją, w ogóle żadna akcja nie czeka na mój samochód :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Dev napisał:

356 z A6 C7

330 z s4 B8

 

Moment, to jakie rozmiar jest w S4 B8 na przód i tył?

10 godzin temu, Korton555 napisał:

Ja pisałem do ASO w tej sprawie, podałem im VIN i odpisali, że mój samochód nie jest objęty tą akcją, w ogóle żadna akcja nie czeka na mój samochód :)

 

To fajnie, że nie masz żadnych akcji serwisowych :) Akcji z nagrzewnicą też nie miałeś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zarejestrowalem sie do aplikacji myaudi i na razie nie pojawilo mi sie,ze mam sie stawic  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wampir napisał:

Moment, to jakie rozmiar jest w S4 B8 na przód i tył?

345/330mm

daj VIN obaczym czy masz  dyfer z Torque Vectoring 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wampir napisał:

 

To fajnie, że nie masz żadnych akcji serwisowych :) Akcji z nagrzewnicą też nie miałeś?

 

Odpisali mi, że moje auto nie jest objęte tą akcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać masz inny kod silnika i inny osprzęt. 

Swoja drogą to aż taka jest duża różnica między eSkowymi 345mm a 356?

 

Do 345 potrzeba tylko jarzma, nowe tarcze i klocki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji sprawdziłem kody wyposażenia i tylny dyfer mam

GH1 - przekładnia tylnej osi, wersja podstawowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...