Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 Allroad B8 Lift IBIS WHITE, 2.0TFSI POWER, ZF8HP, QUATTRO !!!


wampir

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, wampir napisał:

Dzięki Dev, ale jest jeden problem ...

Na tym filtrze nie ma znaczka OOOO i zaraz ktos mi powie, że żałowałem na serwis. No wiesz, te teksty o koniu i owsie  :D :D 

a Ty masz 14 lat że sie przejmujesz pedalskim gadaniem ?

przecież to jest to samo co w ori bance

kup, wymien i z głowy

olej w dyfrze i w torsenie uzupełnij, nie trzeba wymienac

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, wampir napisał:

Na tym filtrze nie ma znaczka OOOO i zaraz ktos mi powie, że żałowałem na serwis. No wiesz, te teksty o koniu i owsie  :D :D 

Jak kiedyś ktoś mi powie, że żałowałem na serwis, na auto, czy inne tego typu teksty to poprawi mi humor, a wieczorem do tego napiję się dobrego whisky patrząc przez okno na swoje auto ?

+1 do tego co napisał DEV, cena podana przez ASO za wymianę w tipie to już jest grabież, IMO w tym miejscu nie ma uzasadnienia żeby tak przepłacać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie rację chłopaki. Człowiek chce jak najlepiej a marudy i tak się zawsze znajdą. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślisz że te trole serwisują auta w aso? Niesądzę. Ważne żeby trzymać się terminów i tyle. Ceny eksplatacji w aso są chore.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.01.2019 o 09:58, Korton555 napisał:

Wampir, a czy po obecnym zestawie widzisz jakieś słabości? Pytam, bo ja uważam, że standardowe hamulce bardzo dobrze działają, chyba, że ktoś gania dużo po autostradach i hamuje z dużych prędkości kilka razy - nie wiem, bo nie odczułem jeszcze, żeby hamulce spuchły.

S4 z tarcza 345mm, ma dokładnie ten sam zacisk i klocki co my z tarczą 320mm, różni się tylko jażmem - wg mnie jak już zmieniać to na czterotłoczek z Q5 345mm (aluminiowy zacisk), lub własnie 356mm z A6/A7/A8.

Ja myślałem o takim upgradzie, ale stwierdziłem, że jak na razie nie odczuwam by hamulce były słabe, czy tarcze zwichrowane. Jak zobacze, że są sytuacje gdzie seria jest za słaba, to wtedy zajmę się tym tematem :)

Ps. Zamawiam wizyte u Gregora na kurację wzmacniającą.

Czy teraz z wiekszą mocą czujesz potrzeby wiekszego hamulca?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wampir napisał:

Czy teraz z wiekszą mocą czujesz potrzeby wiekszego hamulca?

przyjdzie moment to poczuje :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po B6 jakoś przeszła mi ochot na modzenie bo tak zauważyłem, że im więcej modyfikujesz tym potem więcej problemów... ale ... te hamulce coś mi chodzą po głowie.

Nie chcę powtórke z B6 gdy mi mówiłeś Dev abym przechodząc z 288/245 od razu pakował 320/288 a ja nie posłuchałem i założyłem 312/255, które okazały się być za słabe.

Myślę aby może na początek założyć tylko 356mm na przód tylko jak to będzie hamowało czy nie będzie jakiś problemów z ABS i ESP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, wampir napisał:

Czy teraz z wiekszą mocą czujesz potrzeby wiekszego hamulca?

 

No ostatnio przy hamowaniu z ponad 200 odczulem, ze trochę słabną i powiem, że będzie to raczej przyszła modyfikacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhmmm, no to teraz pytanie czy po zmianie samego tylko przodu z 320mm na 356mm bedzie to hamowało bezpiecznie i nie bedzie problemów z ABS  i ESP. 

Tak na marginesie to te 356mm z jakim tyłem seryjnie wystepują? 300? 330? 345?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wampir napisał:

Mhmmm, no to teraz pytanie czy po zmianie samego tylko przodu z 320mm na 356mm bedzie to hamowało bezpiecznie i nie bedzie problemów z ABS  i ESP. 

Tak na marginesie to te 356mm z jakim tyłem seryjnie wystepują? 300? 330? 345?

356/330mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Korton555 napisał:

No ostatnio przy hamowaniu z ponad 200 odczulem, ze trochę słabną i powiem, że będzie to raczej przyszła modyfikacja.

Miałem to samo, jechałem na majówkę w 4 osoby i musiałem z hamować a 200 bo ktoś władował się na lewy mając ze 110... i musiałem uciekać na prawy ... Wtedy stwierdziłem że hamulce to kolejny mod jaki będzie, już wsio mam tylko musze felgi zmienić bo w moje się nie zmieściły...

4 godziny temu, wampir napisał:

Mhmmm, no to teraz pytanie czy po zmianie samego tylko przodu z 320mm na 356mm bedzie to hamowało bezpiecznie i nie bedzie problemów z ABS  i ESP. 

Tak na marginesie to te 356mm z jakim tyłem seryjnie wystepują? 300? 330? 345?

Z tego co czytałem i się dowiadywałem nie ma żadnych problemów, pompa hamulcowa też daje rade, więc tylko zmieniać i cieszyć się bezpieczeństwem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnego nurkowania przodu lub ściągania? Często czytałem na forach, że jak ktoś włożył tylko tył znacznie większy to ABS się włączał i auto gorzej hamowało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, wampir napisał:

Nie ma żadnego nurkowania przodu lub ściągania? Często czytałem na forach, że jak ktoś włożył tylko tył znacznie większy to ABS się włączał i auto gorzej hamowało...

Tego jeszcze nie wiem bo nie miałem okazji jeździć na tych heblach... ale ściąganie może być przyczyną felg, zbieżności nie koniecznie hamulców ale to tylko gdybanie bo jeszcze nie mam własnych doświadczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, wampir napisał:

Nie ma żadnego nurkowania przodu lub ściągania? Często czytałem na forach, że jak ktoś włożył tylko tył znacznie większy to ABS się włączał i auto gorzej hamowało...

Wampirku, wrzucasz 345/330 albo 356/330 i zapominasz o sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wampir napisał:

Nie ma żadnego nurkowania przodu lub ściągania? Często czytałem na forach, że jak ktoś włożył tylko tył znacznie większy to ABS się włączał i auto gorzej hamowało...

Jak wrzucisz sam tył będzie lipa. Zaczynasz od przodu a najlepiej komplet. Dawaj 356/330 nie ma co się zastanawiać przy takim aucie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce zacząć od przodu i to tak dyskretnie... wiecie, oczy i uszy mają nogi ... Żona czyta :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wampir napisał:

Chce zacząć od przodu i to tak dyskretnie... wiecie, oczy i uszy mają nogi ... Żona czyta :D

to na co czekasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, wampir napisał:

Chce zacząć od przodu i to tak dyskretnie... wiecie, oczy i uszy mają nogi ... Żona czyta :D

 

Mam kilka przodów i tyłów jak coś. 345mm odpuść najlepsza opcja to 356/330mm tak jak Dev pisał. Tarcze i klocki to taki sam koszt jak do zacisków 345mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś trzeba oprócz zacisków, tarcz i klocków? Jakieś przewody hamulcowe inne niż te, które mam obecnie?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, wampir napisał:

Coś trzeba oprócz zacisków, tarcz i klocków? Jakieś przewody hamulcowe inne niż te, które mam obecnie?

 

 

Zaciski, klocki i tarcze reszta zostaje. Wszystko mam jak coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...