Tomek1_2 Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Jestem świeżo po remoncie silnika wymieniłem pierścienie na nowe i była robiona głowica prawdopodobnie wczesniej staneły uszczelniacze zaworowe brał olej i bardzo dymił czuć było olej teraz po remoncie przejechałem ponad 800km i cały czas kopci w czasie jazdy nie widac tego jedynie jak sie samochod juz troche rozgrzeje i np stane na swiatłach wtedy zaczyna puszczac dym i smierdzi olejem. W czym moze byc problem i co moze byc przyczyna takiego dymienia?
VRGOOD Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Tez obstawiam turbo, prawdopodobnie puszcza po stronie wydechowej.
Tomek1_2 Opublikowano 3 Maja 2018 Autor Opublikowano 3 Maja 2018 A jak moge sprawdzić czy puszcza turbo? Moge to jakos w domu sam sprawdzic czy pod kompa musze sie podpiac?
przem8 Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 (edytowane) Zdejmij wąż z intercoolera. Jeśli będzie tam dużo oleju to masz odpowiedź. Możesz też sprawdzić luz wirnika po zdjęciu przewodu z turbo. Jeśli będzie za duży luz (zwłaszcza osiowy) to również da pogląd na jej stan. Edytowane 3 Maja 2018 przez przem8
Tomek1_2 Opublikowano 4 Maja 2018 Autor Opublikowano 4 Maja 2018 7 godzin temu, przem8 napisał: Zdejmij wąż z intercoolera. Jeśli będzie tam dużo oleju to masz odpowiedź. Możesz też sprawdzić luz wirnika po zdjęciu przewodu z turbo. Jeśli będzie za duży luz (zwłaszcza osiowy) to również da pogląd na jej stan. Dzięki wielkie za pomoc wieczorem będę sprawdzał czy rzeczywiście jest w icku olej i czy jest jakiś luz na wirniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się