Ryan Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Czesc , od niedawna mam mały problem z 2.0 ALT przy kazdym odpaleniu na zimnym silniku (czy tez po godzinnym postoju) jakos tak ma problem zapalic , czasem kreci dłuzej , czasem pali niby od kopa ale startuje od 600-700 obrotów , po czym obroty rosna do np. 2000-2300 i przez pierwszy 1km jazdy przy zmianie biegu trzyma te obroty czasem wieksze czasem mniejsze mialem problem z peknietym kroccem do doloty od czwornika i myslalem ze lewe powietrze jest winowajcą , dzisiaj wymieniłem czwornik na nowy poprawiony , wymienilem cala rure dolotu z nowym kroccem - no ale problem został dodatkowo , choc moze to placebo , zaczał delikatnie hmmm "postrzeliwac" z wydechu (tak mi sie wydaje ze z wydechu) - wiec problem by kierował uwage na paliwo , ale czy moze sie tak dziac od spraw paliwowych ? (filtr , pompka , regulator) VAG bledów nie pokazywał , nawet na uwalonym króccu , wypadania zaplonów tez na VAGu nie zobaczyłem ktos ma jakis pomysł ?
xsebo1 Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Diagnostyka, błędów może i nie pokazać ale adaptacje może wyrzucić Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Ryan Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Opublikowano 5 Maja 2018 co konkretnie mam zdiagnozowac ? vagiem dysponuje wiec zaraz smigne
xsebo1 Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 https://a4-klub.pl/topic/337354-20-alt-podstawowa-diagnostyka-i-informacje/Na początku sprawdź blok 16 readlines, objawy czujnika położenia wału Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Ryan Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Opublikowano 5 Maja 2018 Readiness sprawdzalem 2-3 dni temu - wszystko OK
xsebo1 Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 To może woda w obudowie ECU? pogorszylo się po opadach? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Ryan Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Opublikowano 5 Maja 2018 (edytowane) nie , pogorszylo sie z 2-3tyg temu tak z dnia na dzien swiece wymienialem , moze to jest jakis trop ? ale problem wystepowal juz PRZED wymiana swiec Edytowane 5 Maja 2018 przez Ryan
xsebo1 Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Jeżeli świece bądź cewki, powinien być błąd na desce lub diagnostyka i kanał 14-16 zliczaja wypadanie zapłonu. Strzelanie z wydechu to opóźniony zapłon. Nie zauważyłeś większego spalania? Jak z mocą? Jak czasy wtrysków? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Ryan Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Opublikowano 5 Maja 2018 (edytowane) wieksze spalanie moze faktycznie wystepuje , moc raczej ok.. gdzie sprawdze czasy wtryskow ? jeszcze tego vcdsa nie ogarniam do konca a dobra widze 032 / 033 / 002 ? Edytowane 5 Maja 2018 przez Ryan
xsebo1 Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Odpal link co podałem i zrób diagnostykę. Wyraźnie większe spalanie i problemy z odpalaniem na ciepłym to książkowy przypadek czujnika położenia wału (halla). By nie wymieniać w ciemno lepiej zrobić diagnostykę, kamil-vag wszystko ładnie opisał Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Ryan Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Opublikowano 5 Maja 2018 na cieplym pali od kopa i nie swiruje ani troche , wystepuje to tylko po nocy , badz po dlugim postoju (ponad 1h)
przem8 Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Zrób log statyczny i dynamiczny 2+33. Sprawdź vagiem wskazania czujnika g62 po nocy albo długim postoju.
Ryan Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Opublikowano 5 Maja 2018 (edytowane) 031 032 033 static (gdzies tam przegazowałem) 002 032 033 static (tu juz widac gdzie przegazowałem) Edytowane 5 Maja 2018 przez Ryan
przem8 Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Jak robisz logi statyczne to nic nie gazuj, silnik ma być rozgrzany i przed każdym logiem kasuj błędy nawet jak ich nie ma. To co wrzuciłeś jest źle zrobione. Dynamiczny to w czasie jazdy na 3 biegu do odcinki, a nie takie przegazówki.
Ryan Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Opublikowano 5 Maja 2018 niepotrzebnie przegazowalem wiem , zrobione na rozgrzanym jutro opanuje wszystko jeszcze raz
xsebo1 Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Jakość screenów mizerna, ale widać że sonda szerokopasmowa wogóle nie działa działa. Kod gotowości sprawdzamy w VAG/VCDS w 01-Engine i potem wchodząc w 15-Readiness, sonda lambda leży i inne z jedyną zamiast zera Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Ryan Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Opublikowano 6 Maja 2018 (edytowane) No to jedziemy pokolei (z ciekawostek to dzis rano odpalił normalnie) 130 131 134 po nocy , przed odpaleniem READINESS po wszystkich logach i cała reszta Edytowane 6 Maja 2018 przez Ryan
xsebo1 Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Przepływka bardzo zaniza, sonda lambda jakoś dziwnie działaWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
xsebo1 Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Takie obroty na ssaniu miałem przy nieszczelności kolektora. Zaraz po odpaleniu potrafiły zafalowac i były ponad 2 tys jak u cb, po wymianie kolektora 1200 równo. Wolne obroty masz równe, co by raczej nie wskazywało na nieszczelność Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Ryan Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Opublikowano 6 Maja 2018 (edytowane) w sumie na kolektorze mam troche syfu w okolicach wejscia do glowicy , co by moglo sugerowac jakies przedmuchy , no ale po zagrzaniu jest rowniutko i nic nie faluje.. zaniza , ale na wolnych ? bo w dynamicznych ma te 91 przy 5400obr , wiec jakiejs mega tragedii chyba nie ma niestety zeby zrobic logi do 6 - 6.5 to sie chyba musze przeprowadzic gdzie indziej btw , skoro katalizator nie przeszedł testu , to moze on ma jakis wpływ na działanie sondy ? Edytowane 6 Maja 2018 przez Ryan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się