Frimuś Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Mówisz. To dzięki. Tak sie zastanawiałem bo był też przypadek że zbiornikiem wyrownawczym płynu chlodniczego z owalna a okrągłą wtyczka i w tym przypadku przelutowanie nie wchodziło w grę. Mam nadzieję że jesteś pewien więc zamawiam nowy zaworek.
polny Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Możesz jeszcze poczekać niech ktoś napisze.....Wiem że tak koledzy robili i latało
Frimuś Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Obstawiam kierownice Odpada. Nie pierwszy raz mi sie zdążą że n 75 przygrywał w ciula. Juz go kiedyś rozbieralem i pomogło tera znów. Na 3boegu ma 3sekundy zawahania i leci dalej. Napiszcie czy wtyczki w n75 mają znaczenie.dzięki
vauxhall95 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 nie maja.Wsadzasz tamten inna wtyczka i działa sprawdzone 100%
polny Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 A więc jak wspominałem. Bierz spokojnie ..
Frimuś Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Dzięki ziomale. Zauwarzcie że zaworek z kwadratowa wtyczka 200 kilkanaście złotych a zawór z wtyczka owalna 130zl. Oby dwa Pierburga
polny Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Dlatego kto wie bierze tańszy i zmienia wtyczke Wkońcu tu jest POLSKA i nikt nam nie będzie podnosił cen zmieniając tylko wtyczke Da się "obejśc" to się obejdzie hehehe
PRZEMEKC Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 miałem afn miałem notlauf,moze byc to n75 trafiony ale tez nie musi,znajomy elktronik podłonczył kompa i ruszylic w trase cos tam porzestawił ze auto zaczeło isc jak szlone tym sposobem ruszył turbine ale i zauwazył ze zaworek tez juz nie pracuje jak nowy i zalecił profilaktyczna wymiane na nowy ,na nowszy model z innym wejsciem, kupiłem podłonczył dorabiajac przesciówke, ale po jakims czasie wraz to nie było to samo auto .prawdopodobnie brudna turbina, pewnego dnia wypadł mi kurs nad morze jakies 600 km trasy wiec bak do pełna paliwko bp + 2 dodatki do paliwa valvoline i cos tam nie pamietam poprawiajace i tak juz dobre paliwo z własciwosciami czyszczacymi układ paliwowy , na trasie co jakis czas podciagałem na obrotach a na obwodnicy trójmiasta obuch 195 km/h + komplet osób i toreb i tak z 30 ,50 km , w drodze powrotnej poczułem jak moc przyszła do silnika wiec dalej na gaz ,poprostu geometria turbiny sie odblokowała auta nie mam juz pół roku bo sprzedałem a koles co kupił mówi ze smiga jak ta lala i tez nie rozkrecał turba, poprostu ten motor nie jest dla emerytów ale i nie dla szalenców,mój miał tak na oko napewno z 400 tys , a ja zalewałem go valvoline synpower 5w40 i zuzycie oleju było znikome.i tak jest do dzis z tego co mi mówił kupiec.
Frimuś Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Jest dokładnie jak piszesz. ---------- Post dopisany at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany at 00:56 ---------- Koledzy jeśli ktoś jest pewny jaki zaworek z owalna wtyczka można zastąpić(oryginalny z kwadratowa) to niech podeslei linka. Na większości pise do silników ajm rocznikowo 2000 i w górę?? ---------- Post dopisany at 17:12 ---------- Poprzedni post napisany at 10:32 ---------- dostalem odpowiedz ze taki zaower podejdzie do afn-a wtyczke odrazu mi gosc da
wojtek26 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Ja mam troche inny problem, ze zbyt mocnym zbijaniem cisnienia. Na zimnym silniku mam przeładowanie 2100-2400mbar zależnie od biegu i zbicie do 1700-1800mbar ale auto ciagnie normalnie ( wskazania przepływki Ok na spadkach jest w granicach 820). Po nagarzniu spadki są znacznie większe, szczególnie na 5 biegu ( nawet do 1500 mbar), natomiast 2,3 biegu jest przeładowanie utrzymuje sie w okolicach 2300-2500 . Sytuacja poprawia skrócenie znaczne sztangi ale wtedy czasami wpada w tryb awaryjny ( szczególnie na zimnym silniku). Sztanga od turbo pracuje bez zacięć ( została wyczyszczona, na starej turbinie było to samo), podmieniany zaworek N-75 ( na tym nowszego typu jest troche lepiej). Na starym zaworku cały czas falował mocą a na tym tylko w okolicach 2000-2200 jest zbicie cisnienia a potem leci na lekkim nie doładowaniu 1915-1950mbar. Przewody wszystkie nowe, i szczelne. Odpinanie EGR-u nic nie zmienia, zastanawiam sie czy nie podmienic gruszki sterującej na mniejszą z A4 ( oryginalnie jest duża). Tak sie jeszcze zastanawiam czy odma może zaniżać wskazania przepływki, może puszcza za dużo w waż ssący ( bo jest troche oleju w wężu)
Frimuś Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Juz to zrobilem i kupilem sabie wtyczkie przelozylem piny i dziala takze mozna n75 z wtyczka owalna zamontowac do aut w ktorych byla prostokatna.
Sztomel Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Kolejna rzecz to problem (a raczej jego brak) przy odwrotnym podłączeniu kabelków po wymianie wtyczki - nie ma znaczenia który kabelek podepniecie pod który pin nowej wtyczki - N75 i tak będzie pracował prawidłowo nawet jeśli kable zostaną odwrotnie podpięte pod wtyczkę - sprawdzone osobiście. Pisze wszędzie, że kabel zasilający N75 w napięcie 12 V musi być podpięty do pierwszego pinu wtyczki - nie ma takiej potrzeby - ta kwestia dotyczy tylko później diagnozy zasilania i niczego innego poza tym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się