Ditomee Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Klima rzuca silnikiem przy włączeniu lub wyłączanie , czy to normalne ?? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Nagła zmiana obciążenia silnika, mogą już być lekko korekcje rozjechane pompek, co potęguje zjawisko... Sprawdź sobie kanały 013 + 023 i zobacz jakie wartości tam są... Przy włączaniu/wyłączaniu klimy zmieniana jest dawka wtryskiwanego paliwa...
Ditomee Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Opublikowano 7 Maja 2018 Witam , sprawdzalem i skacza korekty oto logi najbardziej na 3 cylindrze na wylaczonej klimie 0,6 do 1,22 na wlaczonej. https://log.malonetuning.com/chart/232412#H8KLCABtXsOwWgIDTcOMw4EKwoMwEATDkH%2FDmcOzBFzCsMK1fkvDiCHCrUtcwrBGwpIVbMK%2Fwr7CjcK9w7Q4w7PChsOxwp4ew7l5w5dVXCp5w58qwqELaMOlwpLCi8K%2Bw6UbQUlWKcORwoTCmsOEaXIvFw%2FCrcKnFU3Cs8KdUMOFw77DgMO3wrjDoMKKATfCjMOgDsOMAcOEwr%2FCh8OdcsOdFsK1wrbDoz7ChA8IFREewoUAAAA%3D
kamil-vag Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 3 cylinder wykazuje mniejszą wydajność. Robiłeś oringi na PD ?
Ditomee Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Opublikowano 8 Maja 2018 Rok temu był robiony walek plus uszczelniacze , czy wymienić ten wtrysk ? Mam 2 z polo o tych samych numerach .Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Ni musi to być od razu wtrysk, najlepiej wymienić uszczelniacze, zamienić miejscami wtrysk o największej i najmniejszej wydajności i zobaczyć co się dalej dzieje. Jeśli korekcja pójdzie za wtrykiem, wtedy można pomyśleć o wymianie tego wtrysku. Ale w większości przypadków wymiana oringów rozwiązuje problem...
Ditomee Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Opublikowano 8 Maja 2018 Dziekuje za poradę , podmienić i dam znać co i jak .Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ditomee Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 Wymienilem 3 i 4 wtrysk z sprawdzony na stole bosch . Po podmianie bipy poszy bardzo na - , tym razem logi bez uzycia klimy . https://log.malonetuning.com/chart/232610#H8KLCABqwojDt1oCA03Di8OLCsKAIBDChcOhd8KZw7UICV0eRlxYDTZgGTpBw7XDtMKlbVrCnsO%2Fw6MYA1NcR8OeSMO5FMKPPQM2FksMMcOxTcOvRMOwwrRRckJQw4TDjcKzwrrClDs5V0vDrBfCqcKQSX5gWsOswrDDh8OBIsOow693SMOMe2Apwqpbax%2FCvsOKwr1DewAAAA%3D%3D
kamil-vag Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Swoje te wtryski założyłeś z powrotem ?
Ditomee Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 Nie , miałem z polo 1.4 o tych samych numerach sprawdzone na stole bosch, dodam że auto lepiej jeździ
kamil-vag Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Mogłeś dać swoje na początek... no ale korekcje się poprawiły, jedynie te BIP-y na minusie, ale dla BRB jest chyba do +/- 100 więc jest OK.
Ditomee Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 Wymianą wyglądała tak , przed wymianą bipy do - 20 ale 013 na 3 i 4 dochodziły do 1.3 po wymianie pierwsze 3 cylinder auto poprawiło się korekty 023 takie same ale 013 ładnie przy 0 nawet - , więc zdecydowałem wymienić 4 bo 013 podchodził do 0.8 .Po wymianie korekty poszły do 0.3 na 013 ale wszystkie 023 poszły do - 45 i na 4 na - 59 . Co robić dodam że autko o wiele lepiej się zbiera .
Norbas Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 ja mam w brb bipy -50 do -80 od 3 lat jak go kupilem tak jak Kamil napisał _ zostawić i jeździć do póki jest ok
Ditomee Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 Więc tak zrobię , będę jeździł , dziękuję .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się