tom_gdansk Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 (edytowane) Witam. Pomozcie zdiagnozowac problem. Auto na wolnych obrotach chodzi pięknie, po dodaniu gazu jakby go zalewalo, wypadaja zaplony, brak mocy, dławi się. W momencie kiedy wypadają zaplłony pod kierownica coś cyka, i w tym momencie wskazówka od obrotów momentalnie spada do 1000 obr. Po chwili schodzi na wolne obroty i pracuje równo. Wyczyszczona przepustnica, przepływka, po tym adaptacja zrobiona VAGiem Zauważyłem że po dodaniu gazu gruszka pod przepustnicą stoi w miejscu , cięgno luzuje się a gruszka stoi w miejscu- gruszkę sprawdziłem - jest sprawna nie przepuszcza. Ktoś ma pomysł ? Edytowane 10 Maja 2018 przez tom_gdansk
tom_gdansk Opublikowano 10 Maja 2018 Autor Opublikowano 10 Maja 2018 (edytowane) Mam prośbę - czy może ktoś wstawić film na YT prawidłowej pracy gruszki pod przepustnicą , jak powinna działać przy wysokich obrotach. Wersja ADR przedlift 95r , gruszka pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu. VAG Com pokazał takie błędy: 00771 - Fuel Level Sensor (G) 00769 - Coolant Temperature Sensor at Engine Outlet (G82) Edytowane 10 Maja 2018 przez tom_gdansk
k232 Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 Jak ta gruszka wygląda w adr ? W 97r. Jest ta gruszka ?
tom_gdansk Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Opublikowano 14 Maja 2018 Gruszka znajduje sie kolo przepustnicy , jej ciegno polaczone jest z kolem linki gazu. Zauwazylem jedna rzecz jak wkreci sie na wyzsze obroty i zaczyna go dusic, puszcze gaz to bardzo wolno obroty schodza do minimum. Wtedy pracuje idealnie.
MM1311 Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 Jak ta gruszka wygląda w adr ? W 97r. Jest ta gruszka ? zdejmujesz zaślepkę i możesz sprawdzić czy nie jest urwane
tom_gdansk Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 Auto naprawione. Czujnik temperatury nie miał wpływu na prace silnika- nie został wymieniony i działa prawidłowo- błąd mógł być chwilowy. Wymienione elementy: czujnik położenia wałka G28- VAG wywalił błąd, przepływka- nie miałem 100% pewności co do jej działania, przepustnica- mimo czyszczenia nadal nie pracowała idealnie. Wszystko wymienione naraz nie bawiłem się w testowanie po wymianie każdego elementu. Auto pracuje równo, w całym zakresie obrotów. Może komuś przyda się moja informacja. Jeżeli tak - daj plusa 1
tom_gdansk Opublikowano 26 Maja 2018 Autor Opublikowano 26 Maja 2018 Dodam tylko że wcześniej podmieniłem cewkę i kable , nic nie pomogło. Podejrzewam że przyczyną był czujnik położenia G28
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się