Kozak677 Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Witam, wczoraj dokonywalem chiptuningu w kreator mocy. Audi a4 b8 2.0tdi silnik CAGA 143km automat. pierwszy pomiar wyszdl bardzo nizej niz seria bo 127km i 280momentu, przed rolkami sprawdzali czy sterownik silnika ma jakies bledy, nic nie wyskoczylo, wszytko git, po mapie wyskoczylo 166km i 330momentu, po rozmowie z tunerem mowil, zeby przejechac autem z 1000km bo cos jest nie tak, przeplywka jakas dziura a dolecie dpf zatkany. Ze trzeba sprawdzic :/ i po rozwiazaniu problemu moc sama sie podniesie do 185/380 Wszystkie filtry, oleje przed hamownia byly wymieniane. Co moze byc nie tak w kompie brak usterek, a w bloki pomiarowe w audi a4 b8 nieaktywne :/
przem8 Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Trochę zaczęli od d*py strony. Najpierw trzeba doprowadzić samochód do ładu i pełnej sprawności, a potem brać się za strojenie. Tu masz odnośnie braku bloków pomiarowych http://www.ross-tech.com/vcds/tour/adv-meas-blocks.php
Kozak677 Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Opublikowano 9 Maja 2018 Wiem wlasnie sam bylem zdziwiony ze tak zrobili, moze po prostu ta usterka nie skresla go calkowocie. Nie wiem za co w pierwszej kolejnosci mozna bylo by sie zabrac, sprawdzic w tych blokach pomiarowych jest inaczej niz zawsze ze pokazuje wartosci optymalnych.
Kozak677 Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 Pomoże mi ktoś, co mogę sprawdzić na Vcds jakie bloki i jakie ewentualnie wartości powinny być, i jakie logi mógłbym wrzucić do sprawdzenia ??
marcin4x4 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 (edytowane) Wszystko o czym piszesz widać gołym okiem i wyjdzie na podstawowym pomiarze. Dałeś się zrobić w wała i tyle. Diagnostykę masz opisaną w innych działach. Edytowane 20 Czerwca 2018 przez marcin4x4
Kozak677 Opublikowano 7 Lipca 2018 Autor Opublikowano 7 Lipca 2018 Dałem się zrobić w wała ? Ze niby coś jest nie tak? A zaczęli robić? No żadnych błędów nie było to zaczęli pierwszy pomiar który wyszedł dość słabo. Nie wiem czy to wina multitronika? Po wyjęciu sterownika i wrzuceniu ponownie, auto na rolki i wynik tak jak wyżej. Błędów nadal brak jeśli chodzi o Vcds a mocy moim zdaniem wciąż mało.
Piotr Czarnojan Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 W dniu 9.05.2018 o 17:42, Kozak677 napisał: Witam, wczoraj dokonywalem chiptuningu w kreator mocy. Audi a4 b8 2.0tdi silnik CAGA 143km automat. pierwszy pomiar wyszdl bardzo nizej niz seria bo 127km i 280momentu, przed rolkami sprawdzali czy sterownik silnika ma jakies bledy, nic nie wyskoczylo, wszytko git, po mapie wyskoczylo 166km i 330momentu, po rozmowie z tunerem mowil, zeby przejechac autem z 1000km bo cos jest nie tak, przeplywka jakas dziura a dolecie dpf zatkany. Ze trzeba sprawdzic ? i po rozwiazaniu problemu moc sama sie podniesie do 185/380 Wszystkie filtry, oleje przed hamownia byly wymieniane. Co moze byc nie tak w kompie brak usterek, a w bloki pomiarowe w audi a4 b8 nieaktywne ? kolego masz wszystko ok multi tak oszukuje miałem to samo zwiedziłem chyba wszystkich naj naj w 3 miescie auto było rozbierane i składane i dalej program był jota w jote taki sam
marcin4x4 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) brak błędów != sprawny silnik MAF, DPF, jakaś dziura.. i co nie umieli tego sprawdzić ? Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez marcin4x4
Kozak677 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Każdy mówi co innego. ja już,dziury w całym nie szukam, Dziwni mnie najbardziej ten brak nN bo czuć jakby go naprawdę nie było... Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez Kozak677
zieli_84 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 (edytowane) Miałem ten sam problem. Silnik CAGA + multi. Silnik bez błędów, DPF czysty, przebieg auta 90tys oryginalny, skrzynia w idealnym stanie. Wynik przed programem 134KM oraz 297NM. To jest normalny prawidłowy wynik na multi w serii. Po programie doszło tylko zaledwie 20NM. Po dwóch dniach analizy tunera z kolegami po fachu, dopiero ogarneli temat i wyszło prawie 360NM. Okazało się że niektóre komputery tych silników mają dodatkowe limitery które ograniczają moment obrotowy. Rzadko spotykane dlatego nie kazdy tuner o tym wie. Edytowane 29 Sierpnia 2018 przez zieli_84
marcin4x4 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 (edytowane) Dodatkowe ograniczenia nie są żadną nowością i występują od lat, EDC16 (b7) ma nawet dodatkowy kaganiec na 5 i 6 bieg w manualu. na forum są auta z wyższym niutem w multi, osobiście jeździłem 450+ i nie powiem by tam "czegoś brakowało". Edytowane 30 Sierpnia 2018 przez marcin4x4
zieli_84 Opublikowano 10 Września 2018 Opublikowano 10 Września 2018 W dniu 30.08.2018 o 22:35, marcin4x4 napisał: Dodatkowe ograniczenia nie są żadną nowością i występują od lat, EDC16 (b7) ma nawet dodatkowy kaganiec na 5 i 6 bieg w manualu. na forum są auta z wyższym niutem w multi, osobiście jeździłem 450+ i nie powiem by tam "czegoś brakowało". 450NM w multi? I to jeszcze jeździ?
marcin4x4 Opublikowano 10 Września 2018 Opublikowano 10 Września 2018 11 godzin temu, zieli_84 napisał: 450NM w multi? I to jeszcze jeździ? chyba nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się