oslidz Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 (edytowane) Cześć, Posiadam Audi A6 c5 3.0 multitronic. Jednego dnia nagle Audi odmówiło posłuszeństwa. Nie wkręca się na obroty max to 1200 i słychać tak jak by brakowało powietrza. Po przeskanowaniu błedów komputerem, nie znalazło żadnych błędów. Została zmieniona przepustnica na drugą żadnych efektów. Sprawdzone całe podciśnienie, odmy. Na gazie czy to benzynie zachowuje się identycznie. Po odłączeniu przepływomierza nie widać żadnych efektów jedynie co to wyskakuje błąd od przepływomierza. Audi przed tym pracowało bardzo dobrze wkręcało się na obroty, miało moc. Ktoś ma jakieś propozycje co mogłoby być nie tak, albo co ewentualnie można by było sprawdzić. Edytowane 9 Maja 2018 przez oslidz
rogigor Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Hmm a patrzyłeś na filtr powietrza? Może dolot się czymś zapchał? Na jałowym normalnie się wykręca ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
oslidz Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Opublikowano 9 Maja 2018 (edytowane) Na biegu jałowym nie wkręca się też, nie można użytkować samochodu nawet z miejsca nie można ruszyć. Rurki od powietrza sprawdzone , filtr ok, testowane nawet bez filtra powietrza. Dodam że samochód odpala normalnie i równo chodzi na biegu jałowym. Edytowane 9 Maja 2018 przez oslidz więcej informacji
golfagn Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Pedał gazu sprawny? Nie przeskoczył rozrząd ani nic nie zmieliło w silniku? Wydechu nikt dla jaj Ci nie zatkał?
oslidz Opublikowano 10 Maja 2018 Autor Opublikowano 10 Maja 2018 Pedał gazu według komputera zmienia się bardzo ładnie( rośnie od 0 do 100%) w miarę naciskania go. Wydech sprawdzony jest przepustowość, dodatkowo katalizatory zostały wycięte już dawno temu (około 2 lata) Co do silnika to odpala bardzo dobrze i chodzi na wolnych obrotach bardzo równo. Według komputera na kanałach (90 i 93) ustawienia przestawiacza wałka rozrządu wahają się maksymalnie od -0.5% do 0.5%. Postaram się sprawdzić jeszcze ciśnienie na cylindrach jak będę miał wyniki to podeślę.
Emejcz Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 Nie wierzę, że to coś z silnikiem. Pewnie coś w osprzęcie. Daj znać jak znajdziesz przyczynę, bo jestem ciekaw.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się