Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T BFB] prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witaj na wstępie trzeba sprawdzic dolot kompresorem pod kątem nieszczelnosci. Jest bardzo bogata mieszanka od 2300 rpm...

Opublikowano

Zacznij od wymiany przeplywomierza na org. bosch po numerach.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A po czym poznałeś ze jest nie oryginalny ?. Mówiąc szczerze to tego nie sprawdzilem

Opublikowano
8 godzin temu, omen-25 napisał:

A po czym poznałeś ze jest nie oryginalny ?. Mówiąc szczerze to tego nie sprawdzilem

Łukasz miał na myśli żeby wymienić na oryginalny Bosch bo tylko ten działa prawidłowa reszta to loteria. A napisał to bo przepływomierz pokazuje za dużo jak na serię.

Opublikowano

Witam, Dzisiaj jeszcze raz była u mnie i patrzyłem przepływomierz jest bosch ale jest nowy trop. Pomiezylem ciśnienie na cylindrach i było miedzy 10,3 a 10,8 po probie olejowej wszystkie ponad 12. na blacie 330000 tys wiec pewnie bez kapitalki się nie obędzie :-( . Ale to juz nowy temat

Opublikowano

No to ladnie chcesz wpakowac koleżanke,wez sprawdz dokladnie numery na obodowie przeplywki, wyjmij sam wklad z przeplywki i sprawdz numery.

Opublikowano

Dlaczego chce ja wpakować? to nie ja jej to auto sprzedaje tylko już kupiła. A kojarzysz numery oryginalnego wkładu?

Opublikowano
29 minut temu, omen-25 napisał:

Dlaczego chce ja wpakować? to nie ja jej to auto sprzedaje tylko już kupiła. A kojarzysz numery oryginalnego wkładu?

Bo sugerujesz robić remont kapitalny przy takim ciśnieniu sprężania ?

Opublikowano

Rożnica miedzy pomiarem na sucho a próbą olejowa ponad 2 bary co  sugeruje zużyte pierścienie. z tego co znalazłem to zdrowe 1.8t ma kolo 13

Opublikowano
7 minut temu, omen-25 napisał:

Rożnica miedzy pomiarem na sucho a próbą olejowa ponad 2 bary co  sugeruje zużyte pierścienie. z tego co znalazłem to zdrowe 1.8t ma kolo 13

Co nie oznacza że 10 bar to szrot ?

Opublikowano

Ok to przy jakim ciśnieniu zacząć się martwic,?

Opublikowano
3 minuty temu, omen-25 napisał:

Ok to przy jakim ciśnieniu zacząć się martwic,?

Poniżej 8 to szrot, pojawiają się problemy z odpalaniem

Opublikowano

dobra  sprawdzę przeplewke doprowadzimy resztę do ladu i zobaczymy co dalej żeby lepiej jechało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...