omen-25 Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Witam znajoma kupiła a4 b7 1.8tq. Niestety coś jej to autko nie jedzie w porównaniu do mojego. Porobiłem logi, spojrzał by ktoś jak to wygląda Log 002+033 log 020+003 log 115+118 Pozdrawiam
Marcin13 Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Witaj na wstępie trzeba sprawdzic dolot kompresorem pod kątem nieszczelnosci. Jest bardzo bogata mieszanka od 2300 rpm...
Łukasz13 Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Zacznij od wymiany przeplywomierza na org. bosch po numerach.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
omen-25 Opublikowano 11 Maja 2018 Autor Opublikowano 11 Maja 2018 A po czym poznałeś ze jest nie oryginalny ?. Mówiąc szczerze to tego nie sprawdzilem
cysiek18 Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 8 godzin temu, omen-25 napisał: A po czym poznałeś ze jest nie oryginalny ?. Mówiąc szczerze to tego nie sprawdzilem Łukasz miał na myśli żeby wymienić na oryginalny Bosch bo tylko ten działa prawidłowa reszta to loteria. A napisał to bo przepływomierz pokazuje za dużo jak na serię.
omen-25 Opublikowano 11 Maja 2018 Autor Opublikowano 11 Maja 2018 Witam, Dzisiaj jeszcze raz była u mnie i patrzyłem przepływomierz jest bosch ale jest nowy trop. Pomiezylem ciśnienie na cylindrach i było miedzy 10,3 a 10,8 po probie olejowej wszystkie ponad 12. na blacie 330000 tys wiec pewnie bez kapitalki się nie obędzie :-( . Ale to juz nowy temat
Łukasz13 Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 No to ladnie chcesz wpakowac koleżanke,wez sprawdz dokladnie numery na obodowie przeplywki, wyjmij sam wklad z przeplywki i sprawdz numery.
omen-25 Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 Dlaczego chce ja wpakować? to nie ja jej to auto sprzedaje tylko już kupiła. A kojarzysz numery oryginalnego wkładu?
cysiek18 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 29 minut temu, omen-25 napisał: Dlaczego chce ja wpakować? to nie ja jej to auto sprzedaje tylko już kupiła. A kojarzysz numery oryginalnego wkładu? Bo sugerujesz robić remont kapitalny przy takim ciśnieniu sprężania ?
omen-25 Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 Rożnica miedzy pomiarem na sucho a próbą olejowa ponad 2 bary co sugeruje zużyte pierścienie. z tego co znalazłem to zdrowe 1.8t ma kolo 13
cysiek18 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 7 minut temu, omen-25 napisał: Rożnica miedzy pomiarem na sucho a próbą olejowa ponad 2 bary co sugeruje zużyte pierścienie. z tego co znalazłem to zdrowe 1.8t ma kolo 13 Co nie oznacza że 10 bar to szrot ?
omen-25 Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 Ok to przy jakim ciśnieniu zacząć się martwic,?
cysiek18 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 3 minuty temu, omen-25 napisał: Ok to przy jakim ciśnieniu zacząć się martwic,? Poniżej 8 to szrot, pojawiają się problemy z odpalaniem
omen-25 Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 dobra sprawdzę przeplewke doprowadzimy resztę do ladu i zobaczymy co dalej żeby lepiej jechało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się