Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black panther 1.9 TDI BKE by Darek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to słabo... mogłeś codziennie przesz tydzień aplikować wd40 i potem wybijakiem ładnie by poszło... 

szkoda ale zawsze problem jak to nie ruszane dokręcone aż strzyknie w łapie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 minutę temu, Norbas napisał:

No to słabo... mogłeś codziennie przesz tydzień aplikować wd40 i potem wybijakiem ładnie by poszło... 

szkoda ale zawsze problem jak to nie ruszane dokręcone aż strzyknie w łapie.

U mnie zawias jeszcze pamięta dłonie Helmuta na linii produkcyjnej od wczoraj psikane i zalewane WD było... ale następnym razem może zacznę wcześniej

Opublikowano

No tam niestety trzeba wcześniej ogarniać... powodzenia w szukaniu ;) 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ja ostatnio zmieniałem te śruby .. masakra.. to oprócz psikania WD to uciąłem główkę i wkręcałem nakrętke do końca, odkręcałem, kilka podkładek o znowu wkręcanie.. i tak gdzieś połowa wyszła w tamtą stronę.. a później młotek i jakiś wybijak i wylazło.. bez uderzania w zwrotnice.

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
2 minuty temu, Adam87 napisał:

Ja ostatnio zmieniałem te śruby .. masakra.. to oprócz psikania WD to uciąłem główkę i wkręcałem nakrętke do końca, odkręcałem, kilka podkładek o znowu wkręcanie.. i tak gdzieś połowa wyszła w tamtą stronę.. a później młotek i jakiś wybijak i wylazło.. bez uderzania w zwrotnice.

Oooo to się może przydać do drugiej bo tamtą zostawiłem sobie na jutro :) 

Opublikowano

I w tamtą stronę łatwiej wybijać... uważaj tylko na błotnik?

Opublikowano
2 minuty temu, Adam87 napisał:

I w tamtą stronę łatwiej wybijać... uważaj tylko na błotnik?

mam całe poza autem :P tylko ich rozpiąć nie mogłem - tzn prawej - lewa na jutro 

Opublikowano
1 minutę temu, lewiatan1989 napisał:

mam całe poza autem :P tylko ich rozpiąć nie mogłem - tzn prawej - lewa na jutro 

Ahaaa .. to jeszcze wygodniej ?

Będzie ciężko szło to kręcenie ale dasz radę..

Działaj i daj znać jak poszło?

Opublikowano
1 minutę temu, Adam87 napisał:

Ahaaa .. to jeszcze wygodniej ?

Będzie ciężko szło to kręcenie ale dasz radę..

Działaj i daj znać jak poszło?

jak do czwartku rana się nie odezwę to będzie znaczyło, że żona nie wytrzymała :D :D:D 

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
Teraz, lewiatan1989 napisał:

jak do czwartku rana się nie odezwę to będzie znaczyło, że żona nie wytrzymała :D :D:D 

A patrzyłeś w sklepie czy na alledrogo ile zwrotnica??

Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, Adam87 napisał:

A patrzyłeś w sklepie czy na alledrogo ile zwrotnica??

Ceny w sklepach są kosmiczne 1000+. na alledrogo i olx duży rozstrzał od 100 do 600 zł. 
Jeszcze się zastanawiam czy  zwrotnice były różne w wersjach sedan/avant oraz w różnych wersjach silnikowych

Edytowane przez lewiatan1989
Opublikowano

To samo. W 4-6 cylindrowych nie ma różnicy. Nie wiem jak z v8;) 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Darek zobacz ten filmik.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3Dp3t6sii8TDA&ved=0ahUKEwjjp4Wki-vkAhVIyaYKHYglD1AQo7QBCDAwBA&usg=AOvVaw2vMvqNoZR5jDM47cTR1OlR

To samo da się zrobić młotowiertarką z ustawieniem na sam młot bez wiercenia. Tylko trzeba by dobrać średnicę trzpienia do średnicy śruby (np. Wiertło fi12 tylko ścięte na płasko)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
5 godzin temu, MaTeo85 napisał:

Darek zobacz ten filmik.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3Dp3t6sii8TDA&ved=0ahUKEwjjp4Wki-vkAhVIyaYKHYglD1AQo7QBCDAwBA&usg=AOvVaw2vMvqNoZR5jDM47cTR1OlR

To samo da się zrobić młotowiertarką z ustawieniem na sam młot bez wiercenia. Tylko trzeba by dobrać średnicę trzpienia do średnicy śruby (np. Wiertło fi12 tylko ścięte na płasko)

No patent na filmie ciekawy, ale... właśnie ale - tam u łysego już było kiedyś zawieszenie ruszane bo śruba patentem jest odwrotnie wkręcona - na pierwszym montażu ma główkę od strony zderzaka a nakrętkę tam gdzie już idzie górny wahacz przez co ciężko tam dojść z młotem udarowym.

Opublikowano

No ale Ty i tak wyciagasz wszystko na "stół" więc wystarczy obciąć łeb śruby...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
4 minuty temu, MaTeo85 napisał:

No ale Ty i tak wyciagasz wszystko na "stół" więc wystarczy obciąć łeb śruby...

i tak będę właśnie planował to zrobić - własnie przywiozłem sobie prawą zwrotnicę :) 200 zł mnie uczyniła :/ 

mam tylko nadzieję, że nie będę musiał lewej szukać bo to już by była przesada :D

 

Opublikowano
24 minuty temu, lewiatan1989 napisał:

przywiozłem sobie prawą zwrotnicę

Ten sam nr co starej? 

Opublikowano
2 godziny temu, kamil-vag napisał:

Ten sam nr co starej? 

Niestety numeru na mojej nie namierzyłem na nowej widać tylko początek 8E0 ... Ogólnie zwrotnice są 1:1 jedynie jest inna piasta ale przedłożę swoje łożysko. 

Druga strona poszła po obcięciu łba śruby i zastosowaniu podkładek i wyciąganiu nakrętka - chłopaki dzięki za radę  :)

Opublikowano

Pytam, bo po założeniu innej zwrotnicy, mogą być problemy z późniejszym ustawieniem geometrii, no ale jak 1:1 to nie powinno być problemu... 

Opublikowano (edytowane)

Prace mi się trochę przeciągnęły. Ale już jest efekt :)

Zdjecia z prac postaram się dodać jutro. 

Geometria zrobiona wszystko ustawione. 

Zawias fakt twardy mi się podoba natomiast żonka skomentowała, że na dziurach czuję się jakby "cycki miały się jej urwać".

Na autostradzie trzyma się zaje**ście przy 180-190 czułem się jak wcześniej przy 140-150 czyli nadal bardzo komfortowo :)

Pracę skończyłem w piątek wtedy też zbieżność. W sobotę jeszcze odpowietrzałem heble ale chyba jeszcze raz będę musiał odpowietrzyć. 

Natomiast dziś pojawily się dźwięki które mnie wkurzyły bardzo i zastanawiam się czym jest to spowodowane. Pojawiło się skrzypienie takie hmm gumowe przy pracy tylnych amortyzatorów i prawego przedniego. Dźwięk przypominający tarcie gumy ewentualnie pracę gumy ale dźwięk to takie gumowe skrzypienie... 

Spis wszystkich wymienionych rzeczy jeszcze się pojawi się z tyłu oczywiście amortyzatory, sprężyny, poduszki amortyzatorów LEM, łączniki stabilizatora LEM, gumy łącznika LEM, Tuleje amortyzatora LEM. 

Nie wiem czy coś przeoczyłem ... 

Zawias dociągany oczywiście pod obciążeniem. 

A tu fotka jak się prezentował zaraz po składaniu :

 

signal-2019-09-27-145740.jpg

Edytowane przez lewiatan1989
  • Pomoc techniczna 4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...