Norbas Opublikowano 24 Września 2019 Opublikowano 24 Września 2019 No to słabo... mogłeś codziennie przesz tydzień aplikować wd40 i potem wybijakiem ładnie by poszło... szkoda ale zawsze problem jak to nie ruszane dokręcone aż strzyknie w łapie. 1
lewiatan1989 Opublikowano 24 Września 2019 Autor Opublikowano 24 Września 2019 1 minutę temu, Norbas napisał: No to słabo... mogłeś codziennie przesz tydzień aplikować wd40 i potem wybijakiem ładnie by poszło... szkoda ale zawsze problem jak to nie ruszane dokręcone aż strzyknie w łapie. U mnie zawias jeszcze pamięta dłonie Helmuta na linii produkcyjnej od wczoraj psikane i zalewane WD było... ale następnym razem może zacznę wcześniej
Norbas Opublikowano 24 Września 2019 Opublikowano 24 Września 2019 No tam niestety trzeba wcześniej ogarniać... powodzenia w szukaniu 1
Adam87 Opublikowano 24 Września 2019 Opublikowano 24 Września 2019 Ja ostatnio zmieniałem te śruby .. masakra.. to oprócz psikania WD to uciąłem główkę i wkręcałem nakrętke do końca, odkręcałem, kilka podkładek o znowu wkręcanie.. i tak gdzieś połowa wyszła w tamtą stronę.. a później młotek i jakiś wybijak i wylazło.. bez uderzania w zwrotnice. 2
lewiatan1989 Opublikowano 24 Września 2019 Autor Opublikowano 24 Września 2019 2 minuty temu, Adam87 napisał: Ja ostatnio zmieniałem te śruby .. masakra.. to oprócz psikania WD to uciąłem główkę i wkręcałem nakrętke do końca, odkręcałem, kilka podkładek o znowu wkręcanie.. i tak gdzieś połowa wyszła w tamtą stronę.. a później młotek i jakiś wybijak i wylazło.. bez uderzania w zwrotnice. Oooo to się może przydać do drugiej bo tamtą zostawiłem sobie na jutro
Adam87 Opublikowano 24 Września 2019 Opublikowano 24 Września 2019 I w tamtą stronę łatwiej wybijać... uważaj tylko na błotnik?
lewiatan1989 Opublikowano 24 Września 2019 Autor Opublikowano 24 Września 2019 2 minuty temu, Adam87 napisał: I w tamtą stronę łatwiej wybijać... uważaj tylko na błotnik? mam całe poza autem tylko ich rozpiąć nie mogłem - tzn prawej - lewa na jutro
Adam87 Opublikowano 24 Września 2019 Opublikowano 24 Września 2019 1 minutę temu, lewiatan1989 napisał: mam całe poza autem tylko ich rozpiąć nie mogłem - tzn prawej - lewa na jutro Ahaaa .. to jeszcze wygodniej ? Będzie ciężko szło to kręcenie ale dasz radę.. Działaj i daj znać jak poszło?
lewiatan1989 Opublikowano 24 Września 2019 Autor Opublikowano 24 Września 2019 1 minutę temu, Adam87 napisał: Ahaaa .. to jeszcze wygodniej ? Będzie ciężko szło to kręcenie ale dasz radę.. Działaj i daj znać jak poszło? jak do czwartku rana się nie odezwę to będzie znaczyło, że żona nie wytrzymała 2
Adam87 Opublikowano 24 Września 2019 Opublikowano 24 Września 2019 Teraz, lewiatan1989 napisał: jak do czwartku rana się nie odezwę to będzie znaczyło, że żona nie wytrzymała A patrzyłeś w sklepie czy na alledrogo ile zwrotnica??
lewiatan1989 Opublikowano 24 Września 2019 Autor Opublikowano 24 Września 2019 (edytowane) 30 minut temu, Adam87 napisał: A patrzyłeś w sklepie czy na alledrogo ile zwrotnica?? Ceny w sklepach są kosmiczne 1000+. na alledrogo i olx duży rozstrzał od 100 do 600 zł. Jeszcze się zastanawiam czy zwrotnice były różne w wersjach sedan/avant oraz w różnych wersjach silnikowych Edytowane 24 Września 2019 przez lewiatan1989
Norbas Opublikowano 24 Września 2019 Opublikowano 24 Września 2019 To samo. W 4-6 cylindrowych nie ma różnicy. Nie wiem jak z v8;) 1
MaTeo85 Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 Darek zobacz ten filmik. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3Dp3t6sii8TDA&ved=0ahUKEwjjp4Wki-vkAhVIyaYKHYglD1AQo7QBCDAwBA&usg=AOvVaw2vMvqNoZR5jDM47cTR1OlR To samo da się zrobić młotowiertarką z ustawieniem na sam młot bez wiercenia. Tylko trzeba by dobrać średnicę trzpienia do średnicy śruby (np. Wiertło fi12 tylko ścięte na płasko) 1
lewiatan1989 Opublikowano 25 Września 2019 Autor Opublikowano 25 Września 2019 5 godzin temu, MaTeo85 napisał: Darek zobacz ten filmik. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3Dp3t6sii8TDA&ved=0ahUKEwjjp4Wki-vkAhVIyaYKHYglD1AQo7QBCDAwBA&usg=AOvVaw2vMvqNoZR5jDM47cTR1OlR To samo da się zrobić młotowiertarką z ustawieniem na sam młot bez wiercenia. Tylko trzeba by dobrać średnicę trzpienia do średnicy śruby (np. Wiertło fi12 tylko ścięte na płasko) No patent na filmie ciekawy, ale... właśnie ale - tam u łysego już było kiedyś zawieszenie ruszane bo śruba patentem jest odwrotnie wkręcona - na pierwszym montażu ma główkę od strony zderzaka a nakrętkę tam gdzie już idzie górny wahacz przez co ciężko tam dojść z młotem udarowym.
MaTeo85 Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 No ale Ty i tak wyciagasz wszystko na "stół" więc wystarczy obciąć łeb śruby... 1
lewiatan1989 Opublikowano 25 Września 2019 Autor Opublikowano 25 Września 2019 4 minuty temu, MaTeo85 napisał: No ale Ty i tak wyciagasz wszystko na "stół" więc wystarczy obciąć łeb śruby... i tak będę właśnie planował to zrobić - własnie przywiozłem sobie prawą zwrotnicę 200 zł mnie uczyniła :/ mam tylko nadzieję, że nie będę musiał lewej szukać bo to już by była przesada
kamil-vag Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 24 minuty temu, lewiatan1989 napisał: przywiozłem sobie prawą zwrotnicę Ten sam nr co starej?
lewiatan1989 Opublikowano 25 Września 2019 Autor Opublikowano 25 Września 2019 2 godziny temu, kamil-vag napisał: Ten sam nr co starej? Niestety numeru na mojej nie namierzyłem na nowej widać tylko początek 8E0 ... Ogólnie zwrotnice są 1:1 jedynie jest inna piasta ale przedłożę swoje łożysko. Druga strona poszła po obcięciu łba śruby i zastosowaniu podkładek i wyciąganiu nakrętka - chłopaki dzięki za radę
kamil-vag Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 Pytam, bo po założeniu innej zwrotnicy, mogą być problemy z późniejszym ustawieniem geometrii, no ale jak 1:1 to nie powinno być problemu...
lewiatan1989 Opublikowano 29 Września 2019 Autor Opublikowano 29 Września 2019 (edytowane) Prace mi się trochę przeciągnęły. Ale już jest efekt Zdjecia z prac postaram się dodać jutro. Geometria zrobiona wszystko ustawione. Zawias fakt twardy mi się podoba natomiast żonka skomentowała, że na dziurach czuję się jakby "cycki miały się jej urwać". Na autostradzie trzyma się zaje**ście przy 180-190 czułem się jak wcześniej przy 140-150 czyli nadal bardzo komfortowo Pracę skończyłem w piątek wtedy też zbieżność. W sobotę jeszcze odpowietrzałem heble ale chyba jeszcze raz będę musiał odpowietrzyć. Natomiast dziś pojawily się dźwięki które mnie wkurzyły bardzo i zastanawiam się czym jest to spowodowane. Pojawiło się skrzypienie takie hmm gumowe przy pracy tylnych amortyzatorów i prawego przedniego. Dźwięk przypominający tarcie gumy ewentualnie pracę gumy ale dźwięk to takie gumowe skrzypienie... Spis wszystkich wymienionych rzeczy jeszcze się pojawi się z tyłu oczywiście amortyzatory, sprężyny, poduszki amortyzatorów LEM, łączniki stabilizatora LEM, gumy łącznika LEM, Tuleje amortyzatora LEM. Nie wiem czy coś przeoczyłem ... Zawias dociągany oczywiście pod obciążeniem. A tu fotka jak się prezentował zaraz po składaniu : Edytowane 29 Września 2019 przez lewiatan1989 4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się