greengrass Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Panowie proszę o ocenę logów i błędów Statyczny: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_SiArdxE.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_dhRQG.html Grupa 002: http://vaglogi.pl/log-002_16dHW.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_NS3aH.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_5Lh4T.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_kG96iq.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_zbJh8.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_eQJr956.html Grupa 016: http://vaglogi.pl/log-016_zT30F.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_MMnVfk.html Grupa 020: http://vaglogi.pl/log-020_35m2ClS.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_95Gq6X.html ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.LBL Controller: 038 906 019 LJ Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 5934 Coding: 00002 Shop #: WSC 63251 VCID: 6AA741AB0567 WAUZZZ8E34A252680 AUZ6Z0D0093640 1 Fault Found: 17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal P1523 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.LBL Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1310 Coding: 06976 Shop #: WSC 63251 VCID: 817586079811 4 Faults Found: 01366 - Opened Due to Crash Signal 36-10 - Open Circuit - Intermittent 00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Sentec Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Według mnie, pompki w super stanie, synchro na 0, nawet nie skacze, elegancko. Jedynie co to przepływka jakoś dużo bije, wydaje mi sie ze zbyt duzo Pozatym elegancko
greengrass Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Opublikowano 14 Maja 2018 7 minut temu, Sentec napisał: Według mnie, pompki w super stanie, synchro na 0, nawet nie skacze, elegancko. Jedynie co to przepływka jakoś dużo bije, wydaje mi sie ze zbyt duzo Pozatym elegancko Ok, dzięki za odpowiedź, EGR był wymieniany a znalazłem taką informację: " Jeśli zawór EGR jest zaślepiony lub wyłączony programowo, zmierzona masa powietrza przez przepływomierz będzie znacząca wyższa tj. 350-500mg/R."
greengrass Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Opublikowano 14 Maja 2018 Auto nie moje, właściciel wymieniał. Czyli przepływa raczej do wymiany?
Sentec Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Wiesz co, do konca Ci nie powiem, poczekaj może na opinię mądrzejszych odemnie. W kazdym badz razie no zauwazyłem cos co odbiega od normy, wiec mozliwe, ze cos jest z tym nie tak
greengrass Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Opublikowano 14 Maja 2018 Logi robiłem podczas oglądania auta. Da się coś powiedzieć więcej po nich?
kamil-vag Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 EGR działa poprawnie, bo widać, że zmienia wartości po przegazówce, jakbyś logował dłużej to byś widział, że potem wartości oscylują wokół zadanej (po dotknięciu pedału gazu). Wartości w trybie "EGR zamknięty" są zawsze wysokie, bo silnik dostaje czyste powietrze, jego amsa jest wtedy duża. Przy "EGR otwartym", masa powietrza wędruje w okolice 250 mg, ze względu na dopuszczanie spalin z kolektora wydechowego... Jakbyś zrobił BS grupy 003 to byś widział o co chodzi... Dlatego przy zaślepionym EGR masz caly czas czyste powietrze - które MAP pokazuje jako ~ 450 mg... Bardziej bym się martwił tymi sygnałami z wystrzelenia poduchy i błędem airbaga...
greengrass Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) Dzięki za odpowiedź, auto sprawdziłem całe czujnikiem i na podnośniku od spodu nie widać nigdzie znaków uderzenia, lakier na całym aucie, łącznie z wnękami jest w granicach 150um we wnękach 70um. Możliwe że ktoś wymienił cały element pod kolor a uderzenie było niewielkie. Na forach znalazłem jeszcze informację, że taki błąd może powodować zwarcie w instalacji elektrycznej lub zaśniedziałe styki. Tu podaję link Dodam jeszcze, że w samym sterowniku poduszek błędu nie ma. Ten błąd który występuje jest w silniku. Cytat Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-84.LBL Controller: 8E0 959 655 J Component: Airbag 8.4EP 1002 Coding: 0010602 Shop #: WSC 63251 VCID: 3E0FBDFB296F No fault code found. Generalnie błędów nie da się wykasować zwykłym vagiem. Jeśli chodzi o zamki i piloty zdalnego sterowania to oba działają, pytanie czy w związku z tymi błędami zapisanymi w sterowniku, nie będzie za jakiś czas problemu z zamykaniem i otwieraniem auta? Edytowane 15 Maja 2018 przez greengrass
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się