szpakuziom Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Witam, Zarzuciłem na przód nowe tarcze zimmermany i klocki ATE, po dwóch tygodniach użytkowania i dwóch mocniejszych hamowaniach tarcze zaczęły bić przy hamowaniu. Czy zimmermany to takie gówno jak mi się wydaję? Oczywiście na starych tarczach nie miałem bicia, były zużyte, ale bicia nie było. Piastę oczywiście wyczyściłem z rdzy itd... Na początki zimmermany były ok, nic nie biło. Oczywiście reklamacja nie wchodzi w grę, bo nie były montowane w specjalistycznym warsztacie.
DaveLove Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Miałem to samo w B8 i tarcza była krzywa. Pojeździłem może dwa miesiące.
szpakuziom Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Opublikowano 14 Maja 2018 Tragedia, jestem po prostu wściekły. Zostało jedynie przetoczyć. Ostatni raz kupiłem zimmermanny, stracili klienta. A Ty co zrobiłeś z tą tarczą? Później było okey? Czy wrzuciłeś inne?
DaveLove Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Przetoczyłem i problem z głowy. Zawsze brałem tarcze OZ i nie miałem problemów no ale do czasu..
szpakuziom Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Opublikowano 14 Maja 2018 Ok dzięki, a jak zapobiec podobnemu przypadkowi? Może zbyt gwałtownie hamowałem przy docieraniu?
dudi2000 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 (edytowane) pewnie tak, nikt by nie wypuścił z fabryki takiego bubla zwłaszcza, że to zimmermany Edytowane 14 Maja 2018 przez dudi2000
wyzyk83 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 (edytowane) Witam, Zarzuciłem na przód nowe tarcze zimmermany i klocki ATE, po dwóch tygodniach użytkowania i dwóch mocniejszych hamowaniach tarcze zaczęły bić przy hamowaniu. Czy zimmermany to takie gówno jak mi się wydaję? Oczywiście na starych tarczach nie miałem bicia, były zużyte, ale bicia nie było. Piastę oczywiście wyczyściłem z rdzy itd... Na początki zimmermany były ok, nic nie biło. Oczywiście reklamacja nie wchodzi w grę, bo nie były montowane w specjalistycznym warsztacie. czym czyściłeś piastę i czy robiłeś pomiar bicia piasty czujnikiem zegarowym? Edytowane 14 Maja 2018 przez wyzyk83
Robero321 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 czym czyściłeś piastę i czy robiłeś pomiar bicia piasty czujnikiem zegarowym? Miałem podobnie Nowy zestaw zimermana nowe piasty nowe końcówki nowe łożyska klocki zaciski regenerowane u Deva i tak samo pierwszy miesiąc ok po dwóch ostrzejszych hamowaniach zaczęło bić oczywiście wcześniej przed wymianą na innych zaciskach i starych piastach wyczyszczonych na lustro tez po kilku mocniejszych dohamowaniach zaczeło również bić. Zareklamowałem zimermany kupiłem ferodo i to samo już mi ręce opadają 4 zestaw tarcz teoretycznie do S4 czy może nawet piaty i wciąż dostają bicia po ostrzejszym dochamowaniu wystarczy tak ze dwa trzy razy dohamowac ze 160 i po tarczach co by nie były za tarcze to dostają bić. ? Już mnie to wqrwiq na maxa
wyzyk83 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 (edytowane) Miałem podobnie Nowy zestaw zimermana nowe piasty nowe końcówki nowe łożyska klocki zaciski regenerowane u Deva i tak samo pierwszy miesiąc ok po dwóch ostrzejszych hamowaniach zaczęło bić oczywiście wcześniej przed wymianą na innych zaciskach i starych piastach wyczyszczonych na lustro tez po kilku mocniejszych dohamowaniach zaczeło również bić. Zareklamowałem zimermany kupiłem ferodo i to samo już mi ręce opadają 4 zestaw tarcz teoretycznie do S4 czy może nawet piaty i wciąż dostają bicia po ostrzejszym dochamowaniu wystarczy tak ze dwa trzy razy dohamowac ze 160 i po tarczach co by nie były za tarcze to dostają bić. ? Już mnie to wqrwiq na maxa hamuje nie raz 200 i nie mam żadnego bicia a4 b8 tarcze zimmermann klocki ferodo w a4 b6 tez miałem zimmermanny i klocki ferodo 3,5 roku jeździłem zero bicia i tak auto poszło w nowe ręce Edytowane 14 Maja 2018 przez wyzyk83
Robero321 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 no właśnie na 312 mm nie miałem problemu zachciało mi się zmienić na 320 i się zaczęło potem na 347 i to samo w garażu mam ze 3 komplety prawie nowych tarcz i zaciski pod 320 i jeden komplet 320 który popękał mikropęknięcia przy otworach perforacyjnych czy tam nawierceniach rożnie na to mówią jeden zareklamowany u kolegi z forum i jeden na samochodzie i już zaczyna bić zawiecha praktycznie nowa piasty nowe wszystko zakładane w konkretnym zakładzie a nie przez jakiegoś janusza za rogiem i huk cały czas to samu. Już się zastanawiam czy to nie opony z felgami krzywią to bo wszystko inne wymieniane i to po kilka razy...
szpakuziom Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) czym czyściłeś piastę i czy robiłeś pomiar bicia piasty czujnikiem zegarowym? Czyściłem szczotką drucianą. Panowie, ale o czym mowa. Wcześniej miałem chińskie no name i bicia nie było, a tu zimmermann i kicha totalna. Z początku było ok, wcześniejsze tarcze też, więc stwierdziłem, że piasty też są dobre i wyczysciłem do białego, poskładałem i polatałem dwa tygodnie. Starałem się mocniej nie hamować, aby się podocierały spokojnie. Ale był pewny moment, że musiałem wyhamować. Jak taka firma jak zimmermann może puszczać taki bubel. Czytałem, że dużo ludzi ma problem z tymi tarczami. Edytowane 15 Maja 2018 przez szpakuziom
cysiek18 Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 Czyściłem szczotką drucianą. Panowie, ale o czym mowa. Wcześniej miałem chińskie no name i bicia nie było, a tu zimmermann i kicha totalna. Z początku było ok, wcześniejsze tarcze też, więc stwierdziłem, że piasty też są dobre i wyczysciłem do białego, poskładałem i polatałem dwa tygodnie. Starałem się mocniej nie hamować, aby się podocierały spokojnie. Ale był pewny moment, że musiałem wyhamować. Jak taka firma jak zimmermann może puszczać taki bubel. Czytałem, że dużo ludzi ma problem z tymi tarczami. U mnie 320 nie biją nic a nic ale lekko nie mają. W większości przypadków o których słyszałem, że ktoś ma pogięte tarcze to albo zły sposób montażu albo coś krzywego. Dużo chłopaków z forum lata na OZ i sobie chwalą
wyzyk83 Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) 14 godzin temu, szpakuziom napisał: Czyściłem szczotką drucianą. Panowie, ale o czym mowa. Wcześniej miałem chińskie no name i bicia nie było, a tu zimmermann i kicha totalna. Z początku było ok, wcześniejsze tarcze też, więc stwierdziłem, że piasty też są dobre i wyczysciłem do białego, poskładałem i polatałem dwa tygodnie. Starałem się mocniej nie hamować, aby się podocierały spokojnie. Ale był pewny moment, że musiałem wyhamować. Jak taka firma jak zimmermann może puszczać taki bubel. Czytałem, że dużo ludzi ma problem z tymi tarczami. szczotką drucianą nie doczyścisz dobrze piasty i pewnie to jest przyczyna bicia piaste mierzyłeś czujnikiem zegarowym? Edytowane 15 Maja 2018 przez wyzyk83
Wandej Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 W dniu 14.05.2018 o 23:12, Robero321 napisał: no właśnie na 312 mm nie miałem problemu zachciało mi się zmienić na 320 i się zaczęło potem na 347 i to samo w garażu mam ze 3 komplety prawie nowych tarcz i zaciski pod 320 i jeden komplet 320 który popękał mikropęknięcia przy otworach perforacyjnych czy tam nawierceniach rożnie na to mówią jeden zareklamowany u kolegi z forum i jeden na samochodzie i już zaczyna bić zawiecha praktycznie nowa piasty nowe wszystko zakładane w konkretnym zakładzie a nie przez jakiegoś janusza za rogiem i huk cały czas to samu. Już się zastanawiam czy to nie opony z felgami krzywią to bo wszystko inne wymieniane i to po kilka razy... Robert coś tam musi nie grać skoro kolejne tarcze padły. W tym samym czasie co reklamowałeś inny kolega z forum również ma tą samą przypadłość. Pojeździ trochę i każdy kpl pada. 3 kpl już tak poszły. Bicie nie bierze się z powietrza bo temperatura tarcz przez pierwsze hamowania będzie taka sama jak i później. Tarcza po prostu poddaje się przez jakich odchył w którymś z elementów. takie jest moje zdanie.
Robero321 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 No właśnie odchyl ale sprawdzałem geometrię mam nawet przed sobą wydruk i jest wręcz idealnie i przód i tył wszystko się mieści idealnie po wymianie zawiechy udało im się wyregulować to wzorcowo.... zostają mi tylko jeszcze do wymiany opony i ewentualnie felgi do sprawdzenia no i jeszcze raz piasty do sprawdzenia ale piasty mają raptem z pół roku i są markowe i masywniejsze niż ori przez co o wiele trudniej było by je skrzywić. W miedzy czasie ze 4 miechy temu jeszcze wymienione zostały obie półośki z 4 przegubami na nowe. a felgi 3 lata temu były w renowacji sprawdzane i lakierowane a opony tez nówki sztuki w tym czasie kupione nówki pirelli P7 i to te w klasie A A. Jak by podsumować tą batalie to tak pod 10 tysi będzie podchodziło W przyszłym tygodniu pojadę na dynamiczne sprawdzenie kół. Może to to Widocznie nie mogę jeździć szybciej niż 80- 100 na godzinę bo przy tej prędkości nawet ostre hamowanie nie powodowało żadnych skutków ubocznych
Wandej Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 22 godziny temu, Robero321 napisał: No właśnie odchyl ale sprawdzałem geometrię mam nawet przed sobą wydruk i jest wręcz idealnie i przód i tył wszystko się mieści idealnie po wymianie zawiechy udało im się wyregulować to wzorcowo.... zostają mi tylko jeszcze do wymiany opony i ewentualnie felgi do sprawdzenia no i jeszcze raz piasty do sprawdzenia ale piasty mają raptem z pół roku i są markowe i masywniejsze niż ori przez co o wiele trudniej było by je skrzywić. W miedzy czasie ze 4 miechy temu jeszcze wymienione zostały obie półośki z 4 przegubami na nowe. a felgi 3 lata temu były w renowacji sprawdzane i lakierowane a opony tez nówki sztuki w tym czasie kupione nówki pirelli P7 i to te w klasie A A. Jak by podsumować tą batalie to tak pod 10 tysi będzie podchodziło W przyszłym tygodniu pojadę na dynamiczne sprawdzenie kół. Może to to Widocznie nie mogę jeździć szybciej niż 80- 100 na godzinę bo przy tej prędkości nawet ostre hamowanie nie powodowało żadnych skutków ubocznych Prowadnice zmieniałeś w zaciskach? Bo to w zasadzie element ważny a przy regeneracji nie każdy zakłada nowe.
szpakuziom Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 Ja Też mam opony nówki Dayton, ale ogólnie z początku nie było problemów, hamował pięknie i też starałem się mocno nie hamować i nie przegrzewać ich. Szwagier miał ten sam problem z innymi tarczami chyba TRW, założył ATE i po problemie. Moja następne będą ATE. Może zimmermanny były dobre, ale wszystko leci już z jakością w dół. Rozumiem jak bym miał z 300 zatrzymać się nagle do 0, ale ja nie jeżdżę szybciej jak 120km/h, bo nie ma gdzie się za bardzo rozpędzać, więc śmiech na sali, żeby zimmermanny się tak pogięły. Wcześniej dopadłem oryginalne tarcze 312 (tymczasówki) z b6 anglika z dużymi progami, hamowałem i nic się nie pogięło gdzie tarcza jest o połowę cieńsza hahahaha, pozdrawiam
Robero321 Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 W dniu 17.05.2018 o 21:08, Wandej napisał: Prowadnice zmieniałeś w zaciskach? Bo to w zasadzie element ważny a przy regeneracji nie każdy zakłada nowe. Trzeba by Tomka zapytać bo on regenerował i lakierował nie pytałem go o to z resztą chyba nawet do niego wysyłałeś klocki bo też on to składał do kupy..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się