veron Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 W komentarzach pod filmikiem właściciel auta napisał, że winna była pompa wody. Możesz zrobić tak jak on i po kolei wymieniać części ze starego rozrządu i sprawdzać co jest przyczyną.
soften Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Mi dzisiaj wymieniono rozrząd i podobny odgłos mam ale zauważyłem jedną rzecz zerknijcie na zdjęcie czy nie za mocno naciągnięte. A jeszcze filmik z skaczącym napinaczem czy tak to ma być ? Dzięki. https://drive.google.com/file/d/0Bz8RR1VDZYvkcW9LQ0tybU1sMU0/view?usp=sharing Edytowane 7 Lipca 2016 przez soften
lukaszooo Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 Powinno być na tym wrąbku ale zostawiałem juz w takim ustawieniu jak u ciebie i nie było problemów.
soften Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 Dzięki za informacje. Dokonałem poprawki i już nie wyje jak wcześniej.
bercik2 Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 Mi dzisiaj wymieniono rozrząd i podobny odgłos mam ale zauważyłem jedną rzecz zerknijcie na zdjęcie czy nie za mocno naciągnięte. A jeszcze filmik z skaczącym napinaczem czy tak to ma być ? Dzięki. https://drive.google.com/file/d/0Bz8RR1VDZYvkcW9LQ0tybU1sMU0/view?usp=sharing A jak to zdjęcie było zrobione?. Jak po zgaszeniu silnika to normalne że tak pokaże. Musiałbyś spowrotem ustawić rozrząd na znaki żeby sprawdzić napięcie paska. Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka
soften Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 Zdjęcie zrobiłem po zgaszeniu silnika, nie ustawiałem rozrządu na znaki. Czyli sprawdzić czy jest dobrze mogę tylko gdy ustawi się rozrząd na znaki ? przy normalnym zgaszeniu silnika wtedy źle wskazuje ? Dziwnę nie mogę tego pojąć za głupi jestem czy jak.
Dev Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Ustawiasz na blokadach a potem napinasz pasek. Zdejmujesz blokady i kręcisz wałem. Ewentualnie korygujesz napięcie paska.
bestfisher Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 Panowie szybkie pytanie na rozrządzie przejechane 2000 km czy po można ponownie założyć rozrząd ? Miała miejsce przekładka silnika i na starym silniku mam nowy rozrząd czy założenie go ponownie na drugi silnik może sprawić problem ?
lukaszooo Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 W kazdym serwisie powiedzą ci że pasek jest jedno razowy, w szkole mówili nam to samo. Kup sam nowy pasek a resztę starą tyle ze nikt nie da ci gwarancji.
aKiwiKiwiKiwi Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 To może mi ktoś dac namiar na TEGO DZIKA?Też musze zainteesowac się "zestawem startowym" do mojej ałci -,-'
jaceko Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) Wystarczy wejść w Fora sponsorowane - Sprzedaż i znaleźć Pro Choice Edytowane 16 Listopada 2016 przez jaceko
trochon Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Mam Pytanie? Kupiłem samochód od niemca z podwórka z przebiegiem 235 tys. Przy przebiegu 226 tys. niemiec wymienił rozrząd pasek siedzi Dayco wzmacniany HT ale bez logo audi górna rolka firmy Litens poznałem po napisie Korea Gmb pasek obejrzałem kawałek po kawałku jest w dobrym stanie udalo mi sie tylko tyle obejrzeć po zdjęciu górnej pokrywy przejechane na tym rozrządzie jest 59 tys .km. Ile jeszcze można pojeździć.
lukaszooo Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Spokojnie do 100 tys możesz ciągnąć, w instrukcji jest napisane 120 tys lub iles lat z tego co pamiętam to chyba 5 lat. Ja na twoim miejscu dobił bym do 100 tys i wymienił komplet łącznie z uszczelniaczmi.
KINIAM Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 W instrukcji do AWX i AVF 1,9 TDI PD z ciernym napinaczem mam zapis pierwsza wymiana po 120 tys. km a kolejne co 90 tys. km.
lukaszooo Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Większość szanujących sie mechaników poleca wymiane wszelkich części rozrządu itp co drugą wymianę tzn. po 120 tys sam pasek, po 210 tys całość. Z doświadczenia wiem że bardzo rzadko wymienia się uszczelniacze jeśli nie ciekną ...... Pisząc całość mam na mysli: rozrząd, pompę, wszelkie rolki, pasek wielorowkowy, sprzegiełko alternatora, rolkę klimatyzacji, uszczelniacz wału i wałka. 1 na 10 klientów decyduje sie na taką kompleksową wymianę, reszta wraca z płaczem że za wymianę uszczelniacza wału trzeba zapłacić więcej niż za wymianę rozrządu.
Dev Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Rzadko kiedy padają uszczelniacze na rozrzadzie bo PDki z reguły jeżdżą na dobrej oliwie. Częściej siada na wale od strony sprzęgła.
KINIAM Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Widuję sporo tych z początku produkcji ale uszczelniacze na rozrządzie rzeczywiście rzadko popuszczają. Natomiast widuję dość często źle wymienione uszczelniacze, które wprost leją na pasek. To co biega na pasku rozrządu radzę wymieniać regularnie, pompę wymieniam co drugi pasek. Inne paski wymieniam przy rozrządzie ale rolki osprzętu znacznie rzadziej. Nadal widuję fabryczne rolki osprzętu prawidło funkcjonujące. Oczywiście nie polecam tego co poniżej: Miewałem diesle, gdzie pasek biegał 10 / 12 lat / przebiegi ok.150/170 tys.km / i nic się nie stało. Miałem też benzynę 2 litry, 12 lat, 180 tys.km pasek suchy i prawie zrudział ale wszystko działało prawidłowo.
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 wole dmuchac na zimne, wyp.... m wszystko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się