Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Ślady na cylindrze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ściągnąłem głowice do tulejowania i ukazało się takie coś.

 

https://zapodaj.net/07b6df3a950db.jpg.html

 

kompresja na tym cylindrze wynosi 26 ale to nie wyglada za dobrze. Pod palcem nie czuć tego tylko widać. Robić coś z tym czy się nie przejmować?

Opublikowano

Jeżeli nie brał oleju, i wszystko bylo OK składaj i jeździj

Opublikowano

Na focie wygląda to na pękniętą tuleję  ale skoro pod paznokciem nic nie wyczuwasz  i kompresja jest  to bym się nie przejmował. 

Opublikowano

Mam drgania w czasie stałej jazdy przy 1600-2000 obrotów i myślałem ze to wyrobione gniazda bo pd po regeneracji a teraz to już nie wiem...

Opublikowano

Drgać może z wielu powodów. Nie koniecznie ten cylinder.

Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, jacek70 napisał:

Drgać może z wielu powodów. Nie koniecznie ten cylinder.

Dokładnie.

A to że pompki są po regeneracji to też wcale nie wyłącza ich z kręgu podejrzanych, nie raz się spotkałem z przypadkiem że po regeneracji były w gorszej kondycji niż przed :whistling:

Mierzyłeś kompresję , jeżeli tak to jakie wartości były na poszczególnych cylindrach ?

W jakich warunkach kompresja była mierzona ? ( silnik zimny, rozrusznik i aku bez zastrzeżeń ?)

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

jaki przelot?

Opublikowano

1cyl 27

2cyl 25,5

3cyl 26

4cyl 27

to wszystko przed wymiana walka, szklanek, panewek

 

Rozrusznik i aku raczej ok

 

przelot 253kkm

Opublikowano
50 minut temu, czachapll napisał:

to wszystko przed wymiana walka, szklanek, panewek

Znaczy się pomiar kompresji był robiony kiedy, ile km przejechane po jej wykonaniu ??

Opublikowano

Wygląda to na delikatne przytarcie. Ja bym tego tak nie składał. Teraz dołożysz parę stówek i śpisz spokojnie, chyba że gablota idzie na handel

Opublikowano (edytowane)

Pomiar kompresji robiony 3 miesiace temu a przejechane po nim jakieś 5 tys km

Oleju nie dolewałem między wymianami. Widzę ze zdania są podzielone ?

Edytowane przez czachapll
Opublikowano
6 godzin temu, czachapll napisał:

Pomiar kompresji robiony 3 miesiace temu a przejechane po nim jakieś 5 tys km

Czyli zdajesz sobie sprawę że te wyniki mają tylko wartość archiwalną :naughty:

Zwaliłeś czapkę nie robiąc podstawowej diagnostyki przed jej zdjęciem, czyli nie wiemy na czym stoimy :whistling:

Może się okazać że to przytarcie powstało po ostatnim pomiarze , w jego wyniku popękały albo zostały zaprasowane pierścionki tłokowe w swoich rowkach i komprecha poszła się pie**olić na tym własnie cylindrze :(

A taki właśnie scenariusz jak wypisz wymaluj pasuje do objawów o których piszesz .....

 

Tak tylko głośno kraczę, nie życzę Ci takiego obrotu sprawy :unsure:

Tylko że teraz składanie tego do kupy bez rozebrania dołu i wyciągnięcia tłoka to wielka loteria jeżeli chodzi o sukces naprawy .

Nawet po ewentualnej wymianie pierścieni stu procentowej pewności nie będzie że z komprechą wszystko oki, dopiero po poskładania motorówki będziesz mógł to zweryfikować ...:cool1:

Opublikowano

Te objawy co opisałem mam już od 8 miesięcy wiec myśle ze jak coś się stało to właśnie wtedy ?

Opublikowano

No to stwierdzenie wnosi sporo optymizmu do sprawy, ale pewności do końca nie ma :hi:

Opublikowano

Decyzja zapadła, wyciągam tłok ;)

Opublikowano

tylko ten przytarty?? Bez jaj. Wyciąg wszystkie do sprawdzenia, porządnie wyczyść i montuj do bloku. I do kontroli wszystkie panewki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...