KINIAM 46 Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 W dniu 28.05.2018 o 19:57, damian8913 napisał: również mam BFB+lpg w B7 przebieg 175000 km zużycuie oleju 0 dodam że wymieniam olej co 10 tyś km motul 5w40 Oczywiście, że dużo zależy od stanu silnika i oleju ale zużycie oleju "0" to raczej między bajki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek31071977 13 Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Robicie tragedię z 1,5-2 litry oleju na 10 tysi?Może,to i trochę dużo,ale na tyle kilometrów spoko.Każdy bierze mniej lub więcej.To się gubi ten dodatkowy olej w ogólnych kosztach eksploatacji?.Ja bynajmniej jakoś nie odczuwam tego.ASN też do 2 na 10 tysi,a BEX żony okolice 0,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Jak silnik dobry nie ma prawa brac oleju... Mielismy ibi 1.2 12v i przez 100tys km zmiana co 10 tys km i na bagnecie zawsze to samo.ten motor latal zawsze cos 150km/h co na taka pojemnosc jest duzo. Mielismy tez ibi 1.6 16v i ona brala jak porypana bo z predosciami jak wyzej potrafila wciagnac pol litra na 800km. Takze nie pisac ze zawsze musi brac.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek31071977 13 Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Może i są rzadkie przypadki,że nie i to temat tabu,bo nie zawsze ludzie prawdę powiedzą?.Ja bynajmniej jeszcze takiego auta nie trafiłem.A wspomniane 1,2 tylko,że w Polo u mnie brało do 1 litra na 10 tysi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mugolina 0 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Ja nie przeżywam że musze kupic dodatkowo olej na dolewke bo nie o to chodzi Tylko lubię mieć w aucie wszystko w jak najlepszym stanie i chciałem się doradzić was czy to normalne bo jak wspominałem stara b5 bardzo mało mi brała jak i brata b6 No nic zobaczę wąż od ic jak tam wygląda wszystko, luzu na wirniku też mogą mieć na spalanie oleju wpływ ? Na co jeszcze spojrzeć jak już będzie to sprawdzane ? No i czy teraz zostac w końcu na tej 10 czy płukanka i zdecydowanie 5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Musisz oblukac czy to nie jest turbo. Strona goraca jak i zimna do obejrzenia. Zdejmij waz i sprawdz ile jest w dolocie oliwy.tutaj akurat tez zawor odmy moze nie trzymac wiec troche to utrudnia. Odkrec wydech zaraz za turbo i sorawdz czy tam nie widac sladow oliwy tzn nie szukaj samej oliwy lec nagaru po przepalonym oleju(taki lepki osad) I oczywiscie pomiar cisnienia na cylindrach by sie przydal ale tego nie zrobisz tak szybko(chodz w sumie nie wiem jakie masz zdolnosci i zaplecze?) Co do oleju to nigdy w zyciu nie zmieniaj na 10w jak jezdziles na 10w to zrob plukanke i zalej 5w.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mugolina 0 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Ok za 3 tyg będę w Polsce to sprawdzę te turbo tak jak piszecie zawór odmy niedawno zmienialem ale mechanik założył mi gowno z toprana a miało być z aso.. No ale poprawa jest bo na popsutym miałem wysokie obroty na biegu jalowym i gdy odkrecalem korek to go zasysalo. Teraz obroty są ok a korek nie jest zasysany ale też go jakoś nie wypycha jak widziałem na jednym z filmikow na yt to tam aż podskakiwal a u mnie po prostu drga. Czy to prawidłowe działanie ? Czy musi bardziej go wypychac ? pomiar ciśnienia będę robił podjadę do mechanika ok, czyli olej też zmieniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Userr 1 Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Mam problem. W sierpniu wymieniałem rozrząd oraz olej (Motul 5w40). Tydzień temu zauważyłem, że kapie mi olej pod samochodem. Dziś sprawdzam bagnet - 2mm oleju! Mechanik mówił przy wymianie w sierpniu, że jest mokro za silnikiem, ale nie zagłębiał się w to i w sumie przez te 3 miesiące od wymiany oleju nie ubywało. Skąd to może lecieć i to tak szybko (załóżmy, że w 2 tyg 4 litry oleju)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Musialoby lac sie konkret i na bank bys widzial plame pod autem. Jak bylo wczesniej przed wymiana??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Userr 1 Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 (edytowane) DELETE. Edytowane 12 Grudnia 2018 przez Userr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się