Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Problem z wpadaniem auta w notlauf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Opublikowano

Masz niedoładowanie. Do przejrzenia wężyki podciśnienia, króciec vaccum pompy i sprawdzenie N75.

Do tego synchro w grupie 004 strasznie skacze i jest bardzo na plus...

Opublikowano

a co oznacza że w grupie 004 synchro strasznie skacze sorry ja zielony w logach ? 

 

Opublikowano

da się coś z tym zrobić ??
 

Opublikowano

Może napinacz już nie trzyma jak należy... kiedy rozrząd był zmieniany ? 

Opublikowano

rozrząd był wymieniany 30 tys. km temu.

 

Opublikowano

Może za słabo napięty napinacz...

Opublikowano

ok a są jakieś inne opcje ??

Opublikowano

Jeszcze mi wyskakuje czujnik ABS/ESP i poduszka silnika może mieć związek z grupą 004 ?? 

 

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, kamil-vag napisał:

Masz niedoładowanie. Do przejrzenia wężyki podciśnienia, króciec vaccum pompy i sprawdzenie N75.

Do tego synchro w grupie 004 strasznie skacze i jest bardzo na plus...

Kamil rzuć jeszcze raz okiem na na 11-tą grupę dynamicznie, ta turbinka pięknie wstaje i od razu praktycznie zaczyna przeładowywać ...

Bardzo niskie jest oczekiwane ciśnienie doładowania , pewnie to AVB albo coś innego o podobnej mocy ?

Może rozlatuje się tłumik drgań skrętnych w kole rozrządu i dla tego synhro skacze tak mocno  ?

Ko_o_wa_ka_rozrz.jpg

 

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Dlatego nie lubię logów pojedynczych, wolę jeden poprawny 003+008+011 niż te wszystkie... Piotrze masz rację, najpierw przeładowuje, a potem nie doładowuje, czyli bardziej bym stawiał na przycinanie geometrii, nawet wysterowanie N75 wysokie... 

Opublikowano

Więc turbo do czyszczenia? I N75 do wymiany? 

 

Opublikowano

Tak silnik AVB 

 

Opublikowano

Pojeździj jeszcze trochę i obserwuj, raczej turbo do czyszczenia.

Może pomoże zwykłe przegonienie auta ?

Opublikowano

Niestety już go próbowałem przegonić ale niestety problem wraca ? 

Opublikowano

A co z tą grupą 004 za co wgl odpowiada ? 

Opublikowano
W dniu 1.06.2018 o 18:37, pawel59876 napisał:

A co z tą grupą 004 za co wgl odpowiada ? 

ustawienie rozrządu - ważne !!

ten kąt powinien być przy 0, sporo uważa żeby zjechać nawet do -0.5

to się reguluje duże kółko wałka rozrządu - po zdjęciu osłony. Jak coś kumasz z mechaniki to możesz to poprawić. Na forum dużo o tym jest.

 

A właśnie skoki wskazują na napinacz. Jakbyś zrobił loga kilkunastosekundowego na wolnych obrotach, to by widać było czy skacze wartość czy się trzyma na w miarę stałym poziomie. U mnie stojąc na światłach właśnie tak co kilka-kilkanaście sekund był skok i to czuć było że silnik wpadał w wibracje. Po wymianie rozrządu ustało.

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...