pawel59876 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) Witam!Auto audi a4 b6 wpada w tzw. not lauf- traci moc i dopiero po ponownym uruchomieniu jest wszystko normalnie. Dzisiaj wykonałem logi statyczne i dynamiczne. Czy mógłby mi ktoś pomóc w ich odczytaniu? Dynamiczny: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_qA5q4.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_j1H8i7.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_G57FFg.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_W9Ylv8B.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_VHl9k.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_PUVF1.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_owzJe.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_4dgrW.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_66xLm.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_if6B0.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_f3M45m.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_K8E7D.html Statyczny: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_qA5q4.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_j1H8i7.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_G57FFg.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_W9Ylv8B.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_VHl9k.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_PUVF1.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_owzJe.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_4dgrW.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_66xLm.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_if6B0.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_f3M45m.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_K8E7D.html Edytowane 31 Maja 2018 przez kamil-vag
kamil-vag Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Masz niedoładowanie. Do przejrzenia wężyki podciśnienia, króciec vaccum pompy i sprawdzenie N75. Do tego synchro w grupie 004 strasznie skacze i jest bardzo na plus...
pawel59876 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 a co oznacza że w grupie 004 synchro strasznie skacze sorry ja zielony w logach ?
kamil-vag Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Może napinacz już nie trzyma jak należy... kiedy rozrząd był zmieniany ?
pawel59876 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 rozrząd był wymieniany 30 tys. km temu.
pawel59876 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 Jeszcze mi wyskakuje czujnik ABS/ESP i poduszka silnika może mieć związek z grupą 004 ??
piotrsob1 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 (edytowane) 14 godzin temu, kamil-vag napisał: Masz niedoładowanie. Do przejrzenia wężyki podciśnienia, króciec vaccum pompy i sprawdzenie N75. Do tego synchro w grupie 004 strasznie skacze i jest bardzo na plus... Kamil rzuć jeszcze raz okiem na na 11-tą grupę dynamicznie, ta turbinka pięknie wstaje i od razu praktycznie zaczyna przeładowywać ... Bardzo niskie jest oczekiwane ciśnienie doładowania , pewnie to AVB albo coś innego o podobnej mocy ? Może rozlatuje się tłumik drgań skrętnych w kole rozrządu i dla tego synhro skacze tak mocno ? Edytowane 1 Czerwca 2018 przez piotrsob1
kamil-vag Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Dlatego nie lubię logów pojedynczych, wolę jeden poprawny 003+008+011 niż te wszystkie... Piotrze masz rację, najpierw przeładowuje, a potem nie doładowuje, czyli bardziej bym stawiał na przycinanie geometrii, nawet wysterowanie N75 wysokie...
pawel59876 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 Więc turbo do czyszczenia? I N75 do wymiany?
piotrsob1 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Pojeździj jeszcze trochę i obserwuj, raczej turbo do czyszczenia. Może pomoże zwykłe przegonienie auta ?
pawel59876 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 Niestety już go próbowałem przegonić ale niestety problem wraca ?
pawel59876 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 A co z tą grupą 004 za co wgl odpowiada ?
Homiczek Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 W dniu 1.06.2018 o 18:37, pawel59876 napisał: A co z tą grupą 004 za co wgl odpowiada ? ustawienie rozrządu - ważne !! ten kąt powinien być przy 0, sporo uważa żeby zjechać nawet do -0.5 to się reguluje duże kółko wałka rozrządu - po zdjęciu osłony. Jak coś kumasz z mechaniki to możesz to poprawić. Na forum dużo o tym jest. A właśnie skoki wskazują na napinacz. Jakbyś zrobił loga kilkunastosekundowego na wolnych obrotach, to by widać było czy skacze wartość czy się trzyma na w miarę stałym poziomie. U mnie stojąc na światłach właśnie tak co kilka-kilkanaście sekund był skok i to czuć było że silnik wpadał w wibracje. Po wymianie rozrządu ustało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się