Fifiński Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) Witam, Aktualnie przymierzam się w końcu do remapu i profilaktycznie zrobiłem komplet logów. Ktoś może rzucić okiem ? Z mojej miernej wiedzy widzę tylko że turbina przy około 3k obrotów ... spada w niej ciśnienie. N75 ? Podciśnienie ? Cos poza tym ? Komplet logów: Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_52n7DA.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_D8S012.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_9sCnHcp.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_Q16jA.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_dO1D1e.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_L7I17sH.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_3ZUI0.html Grupy 001, 011: http://vaglogi.pl/log-001_011_202Q99.html Grupy 003, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_6R671.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_Zt3wW4k.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-008_011_003_jbBU6.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_JQwIPU.html Statyczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_9E7r2.html Grupy 004, 013: http://vaglogi.pl/log-004_013_Of405uI.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_9Zi6WW.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_dT75zE.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_91RaGP.html Grupy 018, 023: http://vaglogi.pl/log-023_018_4t54pgk.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_55S9S.html Basic settings: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_D9cWUp.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_0P73hC.html I namalowane wykresy: Dynamiczny: Grupa 001:https://log.malonetuning.com/chart/233317#H8KLCADCi8OlEFsCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWw7Y2wqUXw50MXcOANcKSw4bDoXx6VwXDscOywpzCjz9GeMOpw6cpwpXCqcKYLnMDHBLDtnNSwpPCjcO%2FE8KhcGXDi8OOcErDvcKyOcK5w5JKecKVXsKcTR5Hw7pdF8KYwpTCtx9JY8K%2FQRwwJMKEcFBeXMObPMKJdwnCj8KUdktgw5vDo8KRAAAA Grupa 003: https://log.malonetuning.com/chart/233318#H8KLCADCocOlEFsCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA Grupa 004: https://log.malonetuning.com/chart/233319#H8KLCADCssOlEFsCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQLCq8OsbUovOg1dw4A1wpJGw5E9w71WwoXCscOLcz7Dvhhhw5TDl0MqUzFdwpcGeEvDmMOPWU3DnsO8wp0IwoUrW3bChkvDqsOGw6bDpEo7w6VdenE1ecKaw6jDuF1gUsKefibCjcO9D2LDgCEhwoTCk8Oyw6rDmsKWWcK8S8K4wqfDtAHCrMKUSDPCkQAAAA%3D%3D Grupa 008: https://log.malonetuning.com/chart/233320#H8KLCADCv8OlEFsCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQJ2w6xtSi%2FCuhnCusKANsKSw4bDocO2w7TCswrDg8OLcz7DvhjDocKpw7NDKlMxXcKXBjgkw6zDp8KkJl%2FDnidCw6HDisKWwp3DocKUw7pmc3LCpcKNw7Imwr04wps8wo7DtMO5X2BSXn4kwo3DvQJxw4DCgMK3woQQDsOMwqtrWybDsW7DocKew5IPwpPCiMKUTMKTAAAA Grupa 010:https://log.malonetuning.com/chart/233321#H8KLCADDjcOlEFsCA03Di0EKwoAgEMKFw6HCu8OMesKEwqRuIy7CrAYbwrAUHcKhOn1pwpvClsOvw794w4bDgBLDt8KZD1I%2Bw4fCmgrDoGDCscOFEDPDn8O0TgRPB2UnBE3DnMK6wqpLwrnCk0vCt8OMfsKTDsKFw6QHZsOAw5Eiw6jDr1MlwpYUWMKaw6jDicOaB0bDoHrDpXcAAAA%3D Grupa 011: https://log.malonetuning.com/chart/233309#H8KLCADDm8OlEFsCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA Grupy 001, 004: https://log.malonetuning.com/chart/233322#H8KLCADDqcOlEFsCA03CjMOBDsOCIBBEw79lw49LUsK0w7ozwoQDw4rChm5SwqFZwrbCpsO1w6stNDEeZ8OewptxDsKew6XDtcOgTCZJWcKXCjh4bMOlXMKEP3REwoREwpkkKMOBScOywptEwo0WwrPCmcKwcVvCnMKbwokjwpkYNFTDklZeUWXCpUZCwoxmw7%2FDiSDCnCbDrWfCh8O5B8OcwoAWb3jDhwvCjh7DgXYlwqxaw6oyc8K%2FwrTCo8O3X8KQwqUEwoLCswAAAA%3D%3D Grupy 001, 011: https://log.malonetuning.com/chart/233297#H8KLCADDtsOlEFsCA03CjMOBDsOCIBBEw79lw4%2FCu0lRw6PDjxAOKBvCuknChQYWU8O7w7UWwpoYwo8zw6%2FDjVgLw4%2FDvHpIYsKKJcK3wrUCTg57wrnDpCI7HxEhcsOiw6LClcOhJMOpw41FSTNtw6Q3w6nCi3MzS2AKXn1lw63DpRXCtTTDrsOEwodAwp%2FCnwxFw6LCrMOjw6www7%2FCgMKdw5DDoAXDrw7DgQzDrMKbw6bCui4yw67DjMONwrkvw5JRKsO5wq8AAAA%3D Grupy 003, 008:https://log.malonetuning.com/chart/233296#H8KLCAACw6YQWwIDTcKMw4EOw4IgEETDv2XDj0tSwrTDujPChAPDisKGblLCoVnCtsKmw7XDqy00MR5nw57Cm3EOwp7DpcO1w6BMJklZwpcKOHhsw6VcwoQ%2FdETChETCmSQow4FJw7LCm0TCjRbCs8KZwrBxW8KcwpvCiSPCmRg0VMOSVl5RZcKlRkLCjGbDv8OJIMKcJsOtZ8KHw7kHw5zCgBZHwrzDoR0vHsOBdiXCrFrDqjJzwr%2FCtMKjw7dfBjPDqUzCswAAAA%3D%3D Grupy 003, 011:https://log.malonetuning.com/chart/233323#H8KLCAARw6YQWwIDTcKMw4EOw4IgEETDv2XDj8K7SVHDo8OPEA4oG8K6ScKFBhZTw7vDtRbCmhjCjzPDr8ONWAvDj8O8ekhiwoolwrfCtQJODnvCucOkIjsfESFyw6LDosKVw6Ekw6nDjUVJM23DpDfDqcKLczNLYApefWXDrcOlFcK1NMOuw4TCh0DCn8KfDEXDosKsw6PDrDDDv8KAwp3DkMOgBcOvDsOBDMOswpvDpsK6LjLDrsOMw43CuS%2FDklEqw7nCrwAAAA%3D%3D Grupy 003, 008, 011:https://log.malonetuning.com/chart/233324#H8KLCAAew6YQWwIDbcKNw4sOw4IgEEXDv2XDlkNSw5TDuMO4FsOCAmVCSSo0w4PDlFTCv17CoEnDo8OCw6XCvcOnPsKMwoFHfsOeYyIVOC9zARwsNnPDihw%2FVCVCwqBEw6zChGAjw6lFLErCslrClVtja2zCnTF6UsOewokrJMONPMKiw7BCw7%2FDiGUnw457w7XDnmfCgGMYwqXDn8OUw6QPMANqPMOgFW94Rl3Dn0DDt8KUWyTCl3nCin1Vwp%2FCrMO9AsK3w5tWFMOQAAAA Grupy 010, 011:https://log.malonetuning.com/chart/233325#H8KLCAApw6YQWwIDTcOLw5EKwoMwDMKFw6F3w4l1AsKKwrLClynCvcOoZsOoAsKuwpE0worDusO0Wx3CjF3CnsO%2Fw6PChAAPfcOdwqUwZcOTdcKpwoBdw4QWZzU5w7kzETIXwrbDpAxfKRvCm8KTK8OtwpR2aQ8cwpvCpGnCosOjwpfDgCQ%2Fw73CulTDtj8IHQ54wosIw73ChWl1wq3DiyzDnsKsH2N8A8Klwp9Dwr%2FCkwAAAA%3D%3D Statyczny: Grupa 001:https://log.malonetuning.com/chart/233335#H8KLCABTw6YQWwIDTcOLw5EKwoMwDMKFw6F3w4l1AhbDtjbCpRfDnQxdw4A1wpLDhsOhfHpXBcOxw7LCnMKPP0Z4w6nDpynClcKpwpgucwMcEsO2c1LCk8KNw78TwqFwZcOLw45wSsO9wrI5wrnDkkp5wpVewpxNHkfDul0XwpjClMK3H0ljwr9BHDAkwoRwUF5cw5s8wol3CcKPwpR2S2DDm8OjwpEAAAA%3D Grupy 004, 013: https://log.malonetuning.com/chart/233336#H8KLCABiw6YQWwIDTcKLw5EOwoIwDEXDv8Klw49tAhHDvcKZZQ9TwprDkQRXw5IVwoN%2Bwr0OEsOiw6M9w6fCnhDDoMKhw4%2FCuxTCpmzCui4VwrDCi8OYw6DCrCYfw75NwoTDjMKFLTnDg2HDisKLw43DicKVNkrCm8K0w6Jow5I4w5LDu0RgwpInw5%2FCk8OKw74nQsKHFxzDsMKKwrfCiMOQw6%2FCh8K0wrrDlmUWb8K%2BH2LDvALCpMOOwq8GwpcAAAA%3D Grupa 004: https://log.malonetuning.com/chart/233337#H8KLCABtw6YQWwIDTcKLQQrDgzAMBMO%2FwqLCswUxw7Q3w4YHwrcRwq4gwrHCgizCl8K0wq9vw6xAw4hxZ3ZCwoDCl8KsTy7ChFnCpW0Vw5wUXcKHwosow7%2FDqMKYDjIVw5JkBMKnKR9SQxPDnDHDrcOcwovCs0nDs8KMw58LwoFyfsObSCrDmU3ChMOjDH7CiMOUTMOqwrbCsHXDrh8xw74BNQrDvsO6wo8AAAA%3D Grupa 013: https://log.malonetuning.com/chart/233338#H8KLCAB5w6YQWwIDwovCjlZKw47Dj03DisOMS8OVTS%2FDii8tKFbDkjHCiMOVAQnDpsOkF2VWwqUCwrk6SsOpwql5wqlFwoklwqlKIMKZw4TDksKSw7zDosKCwpzDjBLCkMKUwqFJbCwAGcOrRl9DAAAA Grupa 018: https://log.malonetuning.com/chart/233339#H8KLCADCicOmEFsCA8KLwo5WSsOOw49Nw4rDjEvDlU0vw4ovLShWw5IxwojDlQEJw6bDpBdlVsKlAsK5OkrDqcKpecKpRcKJJcKpSiDCmcOEw5LCksO8w6LCgsKcw4wSwpDClMKhSWwsABnDq0ZfQwAAAA%3D%3D Grupy 018, 023: https://log.malonetuning.com/chart/233340#H8KLCADCmsOmEFsCA03Di8OLCsKAIBDChcOhd8KZw7UICV0eRlxYDTZgGTpBw7XDtMKlbVrCnsO%2Fw6MYA1NcR8OeSMO5FMKPPQM2FksMMcOxTcOvRMOwwrRRckJQw4TDjcKzwrrClDs5V0vDrBfCqcKQSX5gWsOswrDDh8OBIsOow693SMOMe2Apwqpbax%2FCvsOKwr1DewAAAA%3D%3D Grupa 023: https://log.malonetuning.com/chart/233341#H8KLCADCrMOmEFsCA03Di0EKwoAgEMKFw6HCu8OMegTCrW4jLsKsBhswDcKdwqA6fVnCm8KWw6%2FDv3jDlsOCwpTDl8KRE8KpUMOywr5VQMOtwrDDhcKYC1%2FDtEzChEDCicKKF8KCJn7CnsOVwqnDvMOBw7XCtcOCYcKRFyrDiQ%2FCrEbCgx3Dtg7DgXzCv11yw50iS1MzOHcDwqIjw4fClXsAAAA%3D Basic settings: Grupa 003: https://log.malonetuning.com/chart/233342#H8KLCADCv8OmEFsCA03CjkEKw4MwDATDv8KiwrMFDcO0N8OGB8K1FsKuIMKxwoLCrMKEwrTCr8KvE0PDqXVGw4MqRjBedGfDjMOkw5TDmCHDnMOCwpRCwoTCpy4PwqnCjMOFdFtbw4cDw45qw7LDocOzCgpXNnLChmHDqsOOw6bDqMKKB8OSIWcxGsOKGcOfPwQmw6XDpVfDksOXw75Ew6zCqzBdwoI2w5fCtsOOMsKewrnCp8O0BRsWJh7CpgAAAA%3D%3D Grupa 011: https://log.malonetuning.com/chart/233343#H8KLCADDicOmEFsCA03CjkEKw4MwDATDv8KiwrMFDcO0N8OGB8K1FsKuIMKxwoLCrMKEwrTCr8KvE0PDqXVGw4MqRjBedGfDjMOkw5TDmCHDnMOCwpRCwoTCpy4PwqnCjMOFdFtbw4cDw45qw7LDocOzCgpXNnLChmHDqsOOw6bDqMKKB8OSIWcxGsOKGcOfPwQmw6XDpVfDksOXw75Ew6zCqzBdwoI2w5fCtsOOMsKewrnCp8O0BRsWJh7CpgAAAA%3D%3D Edytowane 3 Czerwca 2018 przez Fifiński
kamil-vag Opublikowano 6 Czerwca 2018 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Korekcja na tym 4 wtryskiwaczu już taka alarmowa, jak uszczelniacze nie były robione, to może warto to zrobić przed softem. Z tym doładowaniem rzeczywiście jest problem pod koniec, nawet wartości MAF idą sporo w dół, przejrzyj wężyki podciśnienia i króciec VAC-um czy nie jest luźny. 1
Fifiński Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2018 @kamil-vag - uszczelniacze lepiej zrobic raz a wszystkie czy nie ruszać pozostałych i tylko ten na 4 pompce ?
kamil-vag Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Ja robię na wszystkich, nowe śruby dociskowe i regulacja na 180 1
Fifiński Opublikowano 26 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2018 @kamil-vag Dzieki, WHT000530 x 4szt - Śruba regulacyjna skoku pompo-wtryskiwacza z łbem kulistym. 038103385A x 4szt - Śruba mocująca (kostkę dociskową) pompo-wtryskiwacza. 1 417 010 997 x 4 szt - Zestaw uszczelnień pompo-wtryskiwacza BOSCH To wszystko ? Czy coś mniej/więcej ?
kamil-vag Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Do wymiany uszczelnień wystarczy. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się