Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Logi przed chipem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Aktualnie przymierzam się w końcu do remapu i profilaktycznie zrobiłem komplet logów. Ktoś może rzucić okiem ? Z mojej miernej wiedzy widzę tylko że turbina przy około 3k obrotów ... spada w niej ciśnienie. N75 ? Podciśnienie ? Cos poza tym ?

Komplet logów:

Dynamiczny:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_52n7DA.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_D8S012.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_9sCnHcp.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_Q16jA.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_dO1D1e.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_L7I17sH.html
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_3ZUI0.html
Grupy 001, 011: http://vaglogi.pl/log-001_011_202Q99.html
Grupy 003, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_6R671.html
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_Zt3wW4k.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-008_011_003_jbBU6.html
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_JQwIPU.html

Statyczny:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_9E7r2.html
Grupy 004, 013: http://vaglogi.pl/log-004_013_Of405uI.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_9Zi6WW.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_dT75zE.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_91RaGP.html
Grupy 018, 023: http://vaglogi.pl/log-023_018_4t54pgk.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_55S9S.html

Basic settings:
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_D9cWUp.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_0P73hC.html

 

I namalowane wykresy:

Dynamiczny:
Grupa 001:
https://log.malonetuning.com/chart/233317#H8KLCADCi8OlEFsCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWw7Y2wqUXw50MXcOANcKSw4bDoXx6VwXDscOywpzCjz9GeMOpw6cpwpXCqcKYLnMDHBLDtnNSwpPCjcO%2FE8KhcGXDi8OOcErDvcKyOcK5w5JKecKVXsKcTR5Hw7pdF8KYwpTCtx9JY8K%2FQRwwJMKEcFBeXMObPMKJdwnCj8KUdktgw5vDo8KRAAAA
Grupa 003: 
https://log.malonetuning.com/chart/233318#H8KLCADCocOlEFsCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA
Grupa 004: 
https://log.malonetuning.com/chart/233319#H8KLCADCssOlEFsCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQLCq8OsbUovOg1dw4A1wpJGw5E9w71WwoXCscOLcz7Dvhhhw5TDl0MqUzFdwpcGeEvDmMOPWU3DnsO8wp0IwoUrW3bChkvDqsOGw6bDpEo7w6VdenE1ecKaw6jDuF1gUsKefibCjcO9D2LDgCEhwoTCk8Oyw6rDmsKWWcK8S8K4wqfDtAHCrMKUSDPCkQAAAA%3D%3D
Grupa 008: 
https://log.malonetuning.com/chart/233320#H8KLCADCv8OlEFsCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQJ2w6xtSi%2FCuhnCusKANsKSw4bDocO2w7TCswrDg8OLcz7DvhjDocKpw7NDKlMxXcKXBjgkw6zDp8KkJl%2FDnidCw6HDisKWwp3DocKUw7pmc3LCpcKNw7Imwr04wps8wo7DtMO5X2BSXn4kwo3DvQJxw4DCgMK3woQQDsOMwqtrWybDsW7DocKew5IPwpPCiMKUTMKTAAAA
Grupa 010:
https://log.malonetuning.com/chart/233321#H8KLCADDjcOlEFsCA03Di0EKwoAgEMKFw6HCu8OMesKEwqRuIy7CrAYbwrAUHcKhOn1pwpvClsOvw794w4bDgBLDt8KZD1I%2Bw4fCmgrDoGDCscOFEDPDn8O0TgRPB2UnBE3DnMK6wqpLwrnCk0vCt8OMfsKTDsKFw6QHZsOAw5Eiw6jDr1MlwpYUWMKaw6jDicOaB0bDoHrDpXcAAAA%3D
Grupa 011: 
https://log.malonetuning.com/chart/233309#H8KLCADDm8OlEFsCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA
Grupy 001, 004: 
https://log.malonetuning.com/chart/233322#H8KLCADDqcOlEFsCA03CjMOBDsOCIBBEw79lw49LUsK0w7ozwoQDw4rChm5SwqFZwrbCpsO1w6stNDEeZ8OewptxDsKew6XDtcOgTCZJWcKXCjh4bMOlXMKEP3REwoREwpkkKMOBScOywptEwo0WwrPCmcKwcVvCnMKbwokjwpkYNFTDklZeUWXCpUZCwoxmw7%2FDiSDCnCbDrWfCh8O5B8OcwoAWb3jDhwvCjh7DgXYlwqxaw6oyc8K%2FwrTCo8O3X8KQwqUEwoLCswAAAA%3D%3D
Grupy 001, 011: 
https://log.malonetuning.com/chart/233297#H8KLCADDtsOlEFsCA03CjMOBDsOCIBBEw79lw4%2FCu0lRw6PDjxAOKBvCuknChQYWU8O7w7UWwpoYwo8zw6%2FDjVgLw4%2FDvHpIYsKKJcK3wrUCTg57wrnDpCI7HxEhcsOiw6LClcOhJMOpw41FSTNtw6Q3w6nCi3MzS2AKXn1lw63DpRXCtTTDrsOEwodAwp%2FCnwxFw6LCrMOjw6www7%2FCgMKdw5DDoAXDrw7DgQzDrMKbw6bCui4yw67DjMONwrkvw5JRKsO5wq8AAAA%3D
Grupy 003, 008:
https://log.malonetuning.com/chart/233296#H8KLCAACw6YQWwIDTcKMw4EOw4IgEETDv2XDj0tSwrTDujPChAPDisKGblLCoVnCtsKmw7XDqy00MR5nw57Cm3EOwp7DpcO1w6BMJklZwpcKOHhsw6VcwoQ%2FdETChETCmSQow4FJw7LCm0TCjRbCs8KZwrBxW8KcwpvCiSPCmRg0VMOSVl5RZcKlRkLCjGbDv8OJIMKcJsOtZ8KHw7kHw5zCgBZHwrzDoR0vHsOBdiXCrFrDqjJzwr%2FCtMKjw7dfBjPDqUzCswAAAA%3D%3D
Grupy 003, 011:
https://log.malonetuning.com/chart/233323#H8KLCAARw6YQWwIDTcKMw4EOw4IgEETDv2XDj8K7SVHDo8OPEA4oG8K6ScKFBhZTw7vDtRbCmhjCjzPDr8ONWAvDj8O8ekhiwoolwrfCtQJODnvCucOkIjsfESFyw6LDosKVw6Ekw6nDjUVJM23DpDfDqcKLczNLYApefWXDrcOlFcK1NMOuw4TCh0DCn8KfDEXDosKsw6PDrDDDv8KAwp3DkMOgBcOvDsOBDMOswpvDpsK6LjLDrsOMw43CuS%2FDklEqw7nCrwAAAA%3D%3D
Grupy 003, 008, 011:
https://log.malonetuning.com/chart/233324#H8KLCAAew6YQWwIDbcKNw4sOw4IgEEXDv2XDlkNSw5TDuMO4FsOCAmVCSSo0w4PDlFTCv17CoEnDo8OCw6XCvcOnPsKMwoFHfsOeYyIVOC9zARwsNnPDihw%2FVCVCwqBEw6zChGAjw6lFLErCslrClVtja2zCnTF6UsOewokrJMONPMKiw7BCw7%2FDiGUnw457w7XDnmfCgGMYwqXDn8OUw6QPMANqPMOgFW94Rl3Dn0DDt8KUWyTCl3nCin1Vwp%2FCrMO9AsK3w5tWFMOQAAAA
Grupy 010, 011:
https://log.malonetuning.com/chart/233325#H8KLCAApw6YQWwIDTcOLw5EKwoMwDMKFw6F3w4l1AsKKwrLClynCvcOoZsOoAsKuwpE0worDusO0Wx3CjF3CnsO%2Fw6PChAAPfcOdwqUwZcOTdcKpwoBdw4QWZzU5w7kzETIXwrbDpAxfKRvCm8KTK8OtwpR2aQ8cwpvCpGnCosOjwpfDgCQ%2Fw73CulTDtj8IHQ54wosIw73ChWl1wq3DiyzDnsKsH2N8A8Klwp9Dwr%2FCkwAAAA%3D%3D

Statyczny:
Grupa 001:
https://log.malonetuning.com/chart/233335#H8KLCABTw6YQWwIDTcOLw5EKwoMwDMKFw6F3w4l1AhbDtjbCpRfDnQxdw4A1wpLDhsOhfHpXBcOxw7LCnMKPP0Z4w6nDpynClcKpwpgucwMcEsO2c1LCk8KNw78TwqFwZcOLw45wSsO9wrI5wrnDkkp5wpVewpxNHkfDul0XwpjClMK3H0ljwr9BHDAkwoRwUF5cw5s8wol3CcKPwpR2S2DDm8OjwpEAAAA%3D
Grupy 004, 013: 
https://log.malonetuning.com/chart/233336#H8KLCABiw6YQWwIDTcKLw5EOwoIwDEXDv8Klw49tAhHDvcKZZQ9TwprDkQRXw5IVwoN%2Bwr0OEsOiw6M9w6fCnhDDoMKhw4%2FCuxTCpmzCui4VwrDCi8OYw6DCrCYfw75NwoTDjMKFLTnDg2HDisKLw43DicKVNkrCm8K0w6Jow5I4w5LDu0RgwpInw5%2FCk8OKw74nQsKHFxzDsMKKwrfCiMOQw6%2FCh8K0wrrDlmUWb8K%2BH2LDvALCpMOOwq8GwpcAAAA%3D
Grupa 004: 
https://log.malonetuning.com/chart/233337#H8KLCABtw6YQWwIDTcKLQQrDgzAMBMO%2FwqLCswUxw7Q3w4YHwrcRwq4gwrHCgizCl8K0wq9vw6xAw4hxZ3ZCwoDCl8KsTy7ChFnCpW0Vw5wUXcKHwosow7%2FDqMKYDjIVw5JkBMKnKR9SQxPDnDHDrcOcwovCs0nDs8KMw58LwoFyfsObSCrDmU3ChMOjDH7CiMOUTMOqwrbCsHXDrh8xw74BNQrDvsO6wo8AAAA%3D
Grupa 013: 
https://log.malonetuning.com/chart/233338#H8KLCAB5w6YQWwIDwovCjlZKw47Dj03DisOMS8OVTS%2FDii8tKFbDkjHCiMOVAQnDpsOkF2VWwqUCwrk6SsOpwql5wqlFwoklwqlKIMKZw4TDksKSw7zDosKCwpzDjBLCkMKUwqFJbCwAGcOrRl9DAAAA
Grupa 018: 
https://log.malonetuning.com/chart/233339#H8KLCADCicOmEFsCA8KLwo5WSsOOw49Nw4rDjEvDlU0vw4ovLShWw5IxwojDlQEJw6bDpBdlVsKlAsK5OkrDqcKpecKpRcKJJcKpSiDCmcOEw5LCksO8w6LCgsKcw4wSwpDClMKhSWwsABnDq0ZfQwAAAA%3D%3D
Grupy 018, 023: 
https://log.malonetuning.com/chart/233340#H8KLCADCmsOmEFsCA03Di8OLCsKAIBDChcOhd8KZw7UICV0eRlxYDTZgGTpBw7XDtMKlbVrCnsO%2Fw6MYA1NcR8OeSMO5FMKPPQM2FksMMcOxTcOvRMOwwrRRckJQw4TDjcKzwrrClDs5V0vDrBfCqcKQSX5gWsOswrDDh8OBIsOow693SMOMe2Apwqpbax%2FCvsOKwr1DewAAAA%3D%3D
Grupa 023: 
https://log.malonetuning.com/chart/233341#H8KLCADCrMOmEFsCA03Di0EKwoAgEMKFw6HCu8OMegTCrW4jLsKsBhswDcKdwqA6fVnCm8KWw6%2FDv3jDlsOCwpTDl8KRE8KpUMOywr5VQMOtwrDDhcKYC1%2FDtEzChEDCicKKF8KCJn7CnsOVwqnDvMOBw7XCtcOCYcKRFyrDiQ%2FCrEbCgx3Dtg7DgXzCv11yw50iS1MzOHcDwqIjw4fClXsAAAA%3D

Basic settings:
Grupa 003: 
https://log.malonetuning.com/chart/233342#H8KLCADCv8OmEFsCA03CjkEKw4MwDATDv8KiwrMFDcO0N8OGB8K1FsKuIMKxwoLCrMKEwrTCr8KvE0PDqXVGw4MqRjBedGfDjMOkw5TDmCHDnMOCwpRCwoTCpy4PwqnCjMOFdFtbw4cDw45qw7LDocOzCgpXNnLChmHDqsOOw6bDqMKKB8OSIWcxGsOKGcOfPwQmw6XDpVfDksOXw75Ew6zCqzBdwoI2w5fCtsOOMsKewrnCp8O0BRsWJh7CpgAAAA%3D%3D
Grupa 011: 
https://log.malonetuning.com/chart/233343#H8KLCADDicOmEFsCA03CjkEKw4MwDATDv8KiwrMFDcO0N8OGB8K1FsKuIMKxwoLCrMKEwrTCr8KvE0PDqXVGw4MqRjBedGfDjMOkw5TDmCHDnMOCwpRCwoTCpy4PwqnCjMOFdFtbw4cDw45qw7LDocOzCgpXNnLChmHDqsOOw6bDqMKKB8OSIWcxGsOKGcOfPwQmw6XDpVfDksOXw75Ew6zCqzBdwoI2w5fCtsOOMsKewrnCp8O0BRsWJh7CpgAAAA%3D%3D

Edytowane przez Fifiński
Opublikowano

Ktoś by rzucił okiem ?

Opublikowano

Korekcja na tym 4 wtryskiwaczu już taka alarmowa, jak uszczelniacze nie były robione, to może warto to zrobić przed softem. 

Z tym doładowaniem rzeczywiście jest problem pod koniec, nawet wartości MAF idą sporo w dół, przejrzyj wężyki podciśnienia i króciec VAC-um czy nie jest luźny. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@kamil-vag - uszczelniacze lepiej zrobic raz a wszystkie czy nie ruszać pozostałych i tylko ten na 4 pompce ?

 

Opublikowano

Ja robię na wszystkich, nowe śruby dociskowe i regulacja na 180 ;)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@kamil-vag Dzieki,

WHT000530 x 4szt - Śruba regulacyjna skoku pompo-wtryskiwacza z łbem kulistym.
038103385A x 4szt - Śruba mocująca (kostkę dociskową) pompo-wtryskiwacza.
1 417 010 997 x 4 szt - Zestaw uszczelnień pompo-wtryskiwacza BOSCH

To wszystko ? Czy coś mniej/więcej ?

Opublikowano

Do wymiany uszczelnień wystarczy.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...