Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[S4 B5] Kolejne B5 w posiadaniu


hunter91

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, hunter91 napisał:

Dekory hydro 

Mocowsnie dyfra 

Plac boju

received_653289495324738.jpeg

IMG-20200925-WA0002.jpeg

IMG-20200924-WA0047.jpeg

IMG-20200924-WA0044.jpg

IMG_20200924_164626.jpg

IMG_20200924_164634.jpg

Tak zapytam nie bardzo wiedząc, co daje wsadzenie poliuretanów do mocowania dyfra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Emejcz napisał:

Tak zapytam nie bardzo wiedząc, co daje wsadzenie poliuretanów do mocowania dyfra?

W przeciwieństwie do gumy nie parcieją. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zdjęć bo dekory będą we wtorek. 

Na pewno napęd jest bardziej zwarty i przy odpuszczaniu gazu nie czuje ze się przemieszcza. 

Wczoraj byłem na naszym zlocie, miałem okazję się łapać z eska po sofcie, która stała za 36 tys niedawno. 

Generalnie pomiędzy tymi autami to jest przepaść, tak jakby stał w miejscu :p. Fajnie że mogłem zobaczyć różnice aż tak znacząca.

Co do zawiasu, nowe wahacze plus amory koni i hr sprężyny, powiem tyle że mogę wkoncu szybko jeździć. Jest pięknie, pomimo braku zbieżności jest na ts chwilę auto tak nabrało sportowego charakteru ze nie chce się wysiadać. Jeszcze tył pozostał. Jak sprzedam ta technix to będzie komplecik. Swoją drogą wie ktoś czy dostanę w ogóle koni amory na ttl do quattro? Jak nie to biorę od b8 blistein 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, hunter91 napisał:

Na pewno napęd jest bardziej zwarty i przy odpuszczaniu gazu nie czuje ze się przemieszcza. 

Zasługa twardszego poliuretanu  - żółty kolor. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Torsen zmieniłem. Nawet łatwa robota, stukać nie stuka gdy zmieniam biegi ale jest problem który od początku mnie nęka. Otóż, jadę odpuszczam gaz to tak jakby pod spodem się cały napęd przemieszczal i uczucie jakby ktoś wam w dupe uderzył ale bez huku po prostu jakby poduchy były zerwane. Daj gaz to do tyłu wędruje, odpuszczam to do przodu i z fotela przedniego lekko zrzuca. Gałka biegów też wtedy ma ruch przód tył

received_3250324028350333.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie, jak ogarniesz temat to napisz koniecznie co było przyczyną bo też mnie to drażni. Najgorsze jest to że przy odejmowaniu i dodawaniu gazu np przy pokonywaniu łuku ale nie tylko mam czasem takie szarpnięcie. Podpora wału u mnie ok, poduszki silnika i skrzyni nowe, odbój silnika przedni nowy. Lewarek też lekko się przemieszcza przód-tył przy dodawaniu i odejmowaniu gazu. Po wymianie tych rzeczy o których pisałem wyżej nic się nie zmieniło. Uszkodzoną miałem tylko jedną poduszkę silnika i odbój przedni silnika. Też nie wiem co to może być ... W wolnym czasie wrzucę auto na podnośnik i popatrzę jeszcze raz na spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może poduszki sanek tył? Mi też potrafi coś łupnąć przy dodawaniu / odejmowaniu gazu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Emejcz napisał:

Może poduszki sanek tył? Mi też potrafi coś łupnąć przy dodawaniu / odejmowaniu gazu. 

A lewarek u Ciebie też delikatnie się przemieszcza? Właśnie najgorsze u mnie jest to "łupnięcie" czasami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem, bo jeszcze u mnie skala problemu nie jest tak problematyczna. 

Czasami odczuwam to łupnięcie i takie wtórne zatrzęsienie się układu. Myślałem o poduszkach, ale nie mam nic zerwanego. 

Po części mam wrażenie, że to jest specyfika dwumasu Luka który wymieniałem, ale mogę się mylić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zmieniłem poduszki skrzyni na nowe, jest płynniejsza zmiana biegów albo efekt placebo. Nic więcej nie pomogło. Podpora wału jest dobra. Dyfer albo ma luzy i daje tskie objawy jakby napęd się przemieszczal, albo ktoś może mieć rację że dwumas. Ja mam 4 nowe przeguby wewnętrzne, na wale przegub to zero luzu. Szukam nadal ale to trudny temat sporo osób ma ten problem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, hunter91 napisał:

Panowie, kupiłem auto z jednym kluczykiem. Da radę ogarnąć by kupić sam pilot i go zakodować? 

Tak.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do szarpnięcia w napędzie, zwróciłeś uwagę na podporę dyfra? Mam taki sam objaw i okazało się że guma na nim jest zerwana

Edytowane przez majkelmn
dopisanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...