Sedrak Dan Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Pany opadają mi już ręce. Auto na PB chodzi bez problemu. Na LPG kiedy spokojnie przyspieszam auto czasem chodzi normalnie, a czasem przerywa jakby wypadanie zapłonów. Kiedy mocno przyspieszam problemu nie ma. Check się nie świeci, błędów zero. Byłem u dwóch gazowników. Każdy mówi, że jest dobrze wystrojone i to nie wina gazu(moim zdaniem też nie, bo gdyby to wtryski nie wyrabiały to by przełączył na PB). Świece nowe NKG. Cewki mają dwa lata BERU. Każdy mi mówi, że to cewki, ale jak mam je wymienić za ponad 400 zł i okaże się, że to nie to.... Co robić?
przem8 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 (edytowane) Logi dynamiczne na pb 2+33, 3+20 i 115+118 i na lpg 2+33. Jak na pb jest ok to obstawiam, że coś z instalacją lpg jest nie tak ale coś więcej pokaże diagnostyka za pomocą vag/vcds. Edytowane 8 Czerwca 2018 przez przem8
Sedrak Dan Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2018 (edytowane) Tylko jak ja mam samemu zrobić logi dynamiczne Ciężko znaleźć tak długa równą prostą. Innej metody nie ma by sprawdzić? Logi rozumiem, że załączam trzeci bieg od 1500 do odcinki i stop? Robię każdą z tych kombinacji? Wszystko wyłączone(klima,światła itp.?) Edytowane 8 Czerwca 2018 przez Sedrak Dan
przem8 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 I jeszcze wcześniej skasuj błędy nawet jak ich nie ma. Możesz w ciemno wymieniać różne rzeczy i stracić setki złotych więc chyba lepiej znaleźć 500m prostej. Jak masz interfejs do gazu to możesz sam podejrzeć ustawienia i ewentualnie wyłączać kolejno wtryskiwacze gazowe, może to ich wina. Tak to można gdybać. Byłeś w jakiś polecanych warsztatach lpg (mówię o takich np. z forum lpg)?
k232 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 18 minut temu, Sedrak Dan napisał: ale jak mam je wymienić za ponad 400 zł i okaże się, że to nie to Jak ja to lubię hahaha To sobie k**wa KUP MATIZA
Sedrak Dan Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2018 Będzie trzeba coś wymyślić. Niedawno zakładałem nowe wtryski Staga i Qbox. Warsztat ma dobre opinie.
k232 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Teraz, Sedrak Dan napisał: Będzie trzeba coś wymyślić. Niedawno zakładałem nowe wtryski Staga i Qbox. Warsztat ma dobre opinie. Czemu uwaliłeś się wtryskiwaczy? A sprawdzałeś reduktor?
Sedrak Dan Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2018 Teraz, k232 napisał: Jak ja to lubię hahaha To sobie k**wa KUP MATIZA Kolego i po chu8 takie komentarze dajesz? Gdyby nie było mnie stać na ten samochód to bym nim nie jeździł, ale jak mam wymieniać coś co działa to chyba bez sensu co? .... k**wa kolejny wielki specjalista. Jak nie masz nic do powiedzenia to proszę milcz.
k232 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Ty milcz i zacznij działać jak już masz wsio napisane.
Sedrak Dan Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2018 Godzinę temu, strazak93 napisał: Obstawiam wadliwy wtryskiwacz lpg. Przy nowej instalacji? A nie powinno tego widać przy kalibracji lpg?
k232 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 A napisałeś gdzieś , że to nowa instalacja , że teraz zadajesz takie pytanie ?
Sedrak Dan Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2018 12 minut temu, k232 napisał: A napisałeś gdzieś , że to nowa instalacja , że teraz zadajesz takie pytanie ? Tak. W poprzednim poście. Reduktor ma około pół roku. Czerwony również STAG. 3 godziny temu, Sedrak Dan napisał: Będzie trzeba coś wymyślić. Niedawno zakładałem nowe wtryski Staga i Qbox. Warsztat ma dobre opinie.
strazak93 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 (edytowane) Nowy nie znaczy że nie może być wadliwy,najlepiej jechać do gazownika niech podepnie kompa i jazda w drogę, sprawdzić instalacje, ewentualnie poprawić regulację,tym bardziej jak jest gwarancja. Edytowane 8 Czerwca 2018 przez strazak93
k232 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 8 minut temu, Sedrak Dan napisał: Tak. W poprzednim poście. Reduktor ma około pół roku. Czerwony również STAG. No i właśnie te reduktory stagowskie są słabe do polecenia..
Sedrak Dan Opublikowano 12 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2018 (edytowane) Czy odma może mieć z tym coś wspólnego? U mnie jest zaplamiona olejem a tak raczej nie powinno być. W weekend będę miał możliwość sprawdzenia logów, ale nie wiem czy to dobry pomysł w sytuacji z tą odma Miałem jedną nową cewkę i wymieniałem po kolei. Padnięta była cewka numer 1. Na razie po wymianie problem nie występuje. Dziwne, że błędu nie było, ale jeszcze pojeżdżę i zobaczę czy to na pewno ona. Edytowane 17 Czerwca 2018 przez Sedrak Dan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się