Truemen Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Witam wszystkich.Jestem tutaj nowy dlatego też proszę o wyrozumiałość.Posiadam Audi a4b6 z silnikiem 2.5 Tdi BDG.Pisze tutaj tego posta ponieważ nigdzie nie potrafię znaleźć jednoznacznej odpowiedzi a auto dać do mechanika to już naprawdę ostateczność ponieważ nadziałem się kilka razy.A wiec do setna.Od pewnego czasu wyświetla mi się check.Na postoju falują obroty i (czasem) trzęsie buda,ale jeśli włączę klimatyzacje automatycznie pracuje równiutko i nic nie trzęsie.Podłączyłem autko pod komputer i wyskoczyły takie błędy 00560-exhaust gas recirculation system 08-10 control limit surpassed intermittent 01375- Valves for engine mounting: stage 1 38-10 output won't switch or short to B+ -intermittent 16486- Mass air flow sensor (G70): Signal to low P0102-35-10- intermittent Przepływke kupiłem już nowa,ale montował będę ją dopiero w niedziele,ponieważ na daną chwile nie ma mnie w Polsce :( . Logi statyczne,oraz dynamiczne mogę zrobić z samego rana. Ostatnio wymieniałem zawór N75 (nowy oryginalny kupowałem) ale problem nie zniknął.Nastawiac się na dość spore wydatki? Co do nierównej pracy silnika na biegu jałowym boje się,ze może pompa dawać o sobie znać. Samochod pali na strzała.Moc jak na 163km ma.Przy wyższym biegu na niskich obrotach kopci na czarno. (Podobno Diesel musi kopcić ale nie wiem ile w tym prawdy). Spalanie chyba tez ma w normie,ponieważ pokazuje te 8-9l /100km.Prosze o pomoc osoby mądrzejsze odemnie. Ps.Logi będę robił VAG COM, na których blokach pomiarowych? 011?
lewiatan1989 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Egr jest zaślepiony? Jeżeli nie sprawdź kostkę jeżeli jest ok. To wyjmij go sprawdź czy pracuje i wyczyść razem z kolektorem i chłodniczką spalin. Drugi błąd jest od poduszki silnika. Sprawdź w jakim stanie są poduchy. Najprawdopodobniej któraś puściła, bądź coś się stało z jej instalacją. A trzeci to przepływomierz przy czym nie wykluczone że pierwszy błąd i trzeci są ze sobą powiązane. Poczytaj na forum jak przy pomocy vaga sprawdzić działanie egra i jakie wartości powinny być. 1
Truemen Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2018 EGR nie wiem czy jest zaślepiony ale szczerze mówiąc nie widzę nigdzie żadnej zaślepki a wszystkie węże są podłączone.Powiedz mi proszę jak znaleźć na forum jakie wartości powinien mieć egr u mnie? W jakiej kategori tego szukać? Dziekuje z gory ?
Truemen Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2018 (edytowane) Jeszcze pozwolę sobie spytać ponieważ nie wiem.W silniku diesla jest N75 oraz ten zawór N18? Że N75 jest to wiem,bo go wymieniałem ale prócz tego zaworu występuje jeszcze ten N18? Edytowane 9 Czerwca 2018 przez Truemen
lewiatan1989 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Co do EGRa polecam lekturę : http://sprawdz.auto.pl/zawor-egr/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się