lukasz s Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) Witam, wszystkich. Bardzo proszę o Przejrzenie moich logów, robiłem to pierwszy raz wiec proszę o wyrozumiałość. http://vaglogi.pl/log-115_118_D4Bys.html http://vaglogi.pl/log-003_020_sa3X7X.html http://vaglogi.pl/log-002_033_9mksg2.html Logowałem na benzynie, mam też LPG. w aucie mam nowe n75, DV, świece. Audi mam wrażenie słabo jedzie. Błędy jakie mam to niedoładowanie turbo i w trakcie logów wypadanie zapłonu. Edytowane 10 Czerwca 2018 przez lukasz s
cysiek18 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Godzinę temu, lukasz s napisał: Witam, wszystkich. Bardzo proszę o Przejrzenie moich logów, robiłem to pierwszy raz wiec proszę o wyrozumiałość. http://vaglogi.pl/log-115_118_D4Bys.html http://vaglogi.pl/log-003_020_sa3X7X.html http://vaglogi.pl/log-002_033_9mksg2.html Logowałem na benzynie, mam też LPG. w aucie mam nowe n75, DV, świece. Audi mam wrażenie słabo jedzie. Błędy jakie mam to niedoładowanie turbo i w trakcie logów wypadanie zapłonu. Auto po programie, turbo w ogóle nie osiąga zadanego ciśnienia, mizerny przepływ powietrza. Zaczął bym od szczelności dolotu
lukasz s Opublikowano 10 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) Szczelność sprawdzałem kompresorem i wyszła malutka nieszczelność na w ezektorze. Edytowane 10 Czerwca 2018 przez lukasz s
Łukasz13 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Zdejmij kata, możliwe że jest zatkany, najlepiej wywal go, do tego turbo obejrzysz bo prawdopodobnie popękane, program jest bardzo kiepski.
lukasz s Opublikowano 10 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) 37 minut temu, Łukasz13 napisał: Zdejmij kata, możliwe że jest zatkany, najlepiej wywal go, do tego turbo obejrzysz bo prawdopodobnie popękane, program jest bardzo kiepski. A mogę wydłubać kata i wsadzić samą puszkę? Edytowane 10 Czerwca 2018 przez lukasz s
bartez90 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Pewnie ze mozesz sam wklad wywalic. Najpewniej turbo jest w kiepskim stanie i wymaga regeneracji.
lukasz s Opublikowano 10 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2018 A warto wrzucać turbo z BEX czy nie?
bartez90 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Mozesz wsadzic z bexa od razu. Na takim turbie zrobisz 230km (bez kata, z wiekszymi wtryskami i lepszym ic).
Misieqq7 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 2 godziny temu, lukasz s napisał: A mogę wydłubać kata i wsadzić samą puszkę? albo kup DP , na forum zbieramy 5 osób na grupowe zamówienie wtedy jest taniej są już 3 byłbyś 4..
lukasz s Opublikowano 18 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2018 Jestem po wymnie turbo na BEX po pełne regeneracji, wydłubanie kata. Auto nareszcie jedzie ale cos kuca przy 5000 tyś obrotach. Proszę o analizę logów po wymianie turbiny i usunięciu kata. http://vaglogi.pl/log-002_033_93PwT9.html http://vaglogi.pl/log-115_118_UmOMW.html http://vaglogi.pl/log-003_020_oO31z6.html
bartez90 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Jest spoko, turbo ladnie pompuje i szybko wstaje. Wsadzaj wieksze wtryski (najtaniej od saaba o nr 0280156023 lub z baam) i jedz na korekte softu. Powinien ladny wynik wypluc. Doladowanie powyzej 5000 obrotow na k03s bedzie spadac, to nie jest duza turbina. Ma co prawda szybki spool ale powyzej 5000 doladowanie spada. Nie ma sie tutaj czym przejmowac.
przem8 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Opublikowano 19 Czerwca 2018 (edytowane) Sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa, bo wtryski pętlą i stąd pewnie odczuwasz takie objawy. Jak ciśnienie ok to korekta softu lub większe wtryski i korekta softu Edytowane 19 Czerwca 2018 przez przem8
lukasz s Opublikowano 19 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2018 Dzięki za podpowiedź. Wtryski zamówione, a później korekta softu.
Kris38 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Opublikowano 19 Czerwca 2018 czy na podstawie przeplywki wynik mocy w km jest miarodajny? jesli np po przeplywnie wychodzi nam 230km i postawimy auto na hamownie wyjdzie nam bardzo podobny wynik?
lukasz s Opublikowano 19 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2018 17 godzin temu, przem8 napisał: Sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa, bo wtryski pętlą i stąd pewnie odczuwasz takie objawy. Jak ciśnienie ok to korekta softu lub większe wtryski i korekta softu Jaki filtr paliwa założyć? Może zna ktoś numer filtra.?
lukasz s Opublikowano 27 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2018 Koledzy, podpowiedzcie czy sterownik silnika a4b7 BFB 2006 rok jest jakiś problematyczny do zaadoptowania mu wtrysków z BEX żeby mi nie pętliły pow 5000 tyś . Kolega pomaga mi poprawić mapę po zmianie na suszarkę i wtrysków z BEX. Poprzedni program był na oryginale BFB. Proszę o podpowiedź. Od innego znajomego usłyszałem że mój sterownika będzie się grał z wtryskami od BEX bo ma jakieś ograniczenia.
przem8 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Problemów żadnych nie powinno być, a zmiana wtryskiwaczy na te z bexa to codzienność dla tunerów przy zmianie softu. Brak umiejętności lub pompa nie domaga w tym przypadku.
lukasz s Opublikowano 27 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2018 A jak powinno wyglądać poprawne ciśnienie pompy paliwa ?
cysiek18 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 29 minut temu, lukasz s napisał: A jak powinno wyglądać poprawne ciśnienie pompy paliwa ? Regulator jest 4 bar, więc tyle powinno być na listwie wtryskowej w każdym zakresie obrotów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się